Jo is tegenspraak niet gewend. Zo hoorde ik haar ooit zeggen: zo spreek je niet tegen mij! en: dat verdien ik niet!quote:Op maandag 18 april 2011 09:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jo heeft ook wel erg lange tenen hoor. Kan weinig kritiek verdragen. Zou mooi zijn als die lange genomineerd zou staan maar dan niet samen met MoWant dan komt ze weer met de meeste stemmen terug en gaat ze NOG irritanter doen. Laat haar maar samen met Flip, Jo of Geer genomineerd staan.
Ik ook maar nog veel, veel liever Mo!!quote:Op maandag 18 april 2011 09:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie liever Joanna vertrekken dan Laura.
Zal haar moeder wel vaak tegen haar zeggen. Iemand anders voor 'tyfuslijer' uitmaken is dan weer wel heel normaal.quote:Op maandag 18 april 2011 09:29 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Leuke titel!!
[..]
Jo is tegenspraak niet gewend. Zo hoorde ik haar ooit zeggen: zo spreek je niet tegen mij! en: dat verdien ik niet!
Ik twijfel steeds tussen alle vier. Ik vind Sharon ook niks meer. (en dat voor mij!?!, fan van het eerste uur van Sharon)quote:Op maandag 18 april 2011 09:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ook maar nog veel, veel liever Mo!!
TT is top trouwens
Voor mij mag die lange als eerste gaanquote:Op maandag 18 april 2011 09:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ook maar nog veel, veel liever Mo!!
TT is top trouwens
quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dank voor de complimenten over de tt. Ik schrok zo dat ik de lapo had, het was het eerste wat in me opkwam.
Leuke TT, inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dank voor de complimenten over de tt. Ik schrok zo dat ik de lapo had, het was het eerste wat in me opkwam.
Oja Sharon vergeten. Die mag van mij na Mo vertrekken. Hoop dat Geer haar niet "terugneemt" als Servio weer vertrekt.quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik twijfel steeds tussen alle vier. Ik vind Sharon ook niks meer. (en dat voor mij!?!, fan van het eerste uur van Sharon)
Please, geen jo in de finale. Vannacht waren er alweer tig streamlocks omdat madam het niet kon laten negatief over haar vader en dennis te ouwehoeren.quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Voor mij mag die lange als eerste gaanEn daarna jank Mo en daarna Flip. Finale Karim, Geer en Jo
Gewoon omdat dat kan!
eerst mo dan lau, dan jo want jo blijft er voorlopig toch inquote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Voor mij mag die lange als eerste gaanEn daarna jank Mo en daarna Flip. Finale Karim, Geer en Jo
Gewoon omdat dat kan!
Nou nou wat een hoge dunk van haarzelf !quote:Op maandag 18 april 2011 09:29 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Leuke titel!!
[..]
Jo is tegenspraak niet gewend. Zo hoorde ik haar ooit zeggen: zo spreek je niet tegen mij! en: dat verdien ik niet!
Mijn lijstje:quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik twijfel steeds tussen alle vier. Ik vind Sharon ook niks meer. (en dat voor mij!?!, fan van het eerste uur van Sharon)
Eenschquote:Op maandag 18 april 2011 09:32 schreef Dakotamu het volgende:
ik irriteer me eigenlijk niet zo heel erg aan moneukje nu maik weg is, van mij eerst Lauraar de deur uit, op de een of andere manier erger ik me dood aan haar, vooral als ze lacht, dan ziet ze eruit alsof ze iets heeeel erg vies ruikt ofzo
+1quote:Op maandag 18 april 2011 09:32 schreef Dakotamu het volgende:
ik irriteer me eigenlijk niet zo heel erg aan moneukje nu maik weg is, van mij eerst Lauraar de deur uit, op de een of andere manier erger ik me dood aan haar, vooral als ze lacht, dan ziet ze eruit alsof ze iets heeeel erg vies ruikt ofzo
Sharon lijkt bij veel mensen gedaald. In de poll op de site staat ze nu zelfs onder Lauquote:Op maandag 18 april 2011 09:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oja Sharon vergeten. Die mag van mij na Mo vertrekken. Hoop dat Geer haar niet "terugneemt" als Servio weer vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |