een paarse glitter boratstring ook goed?quote:Op maandag 18 april 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft iemand wat zilveren glitterkleding voor me te leen?
Doe jij eerst danquote:
Ik ben gwn hard.quote:Op maandag 18 april 2011 00:25 schreef corblo het volgende:
[..]
jij hebt ook niks over voor de medemens
Mja daarmee ga ik niet naar een awesome space party.quote:Op maandag 18 april 2011 00:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
een paarse glitter boratstring ook goed?
ik word hard van jouquote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe jij eerst dan
[..]
Ik ben gwn hard.
We bedoelden vrouwen tettenquote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe jij eerst dan
[..]
Ik ben gwn hard.
Wel dames op het forum om fotos vragen maar wanneer puntje bij paaltje komt zelf niets doen. Beetje jammer van je TS.quote:
pun intended?quote:Op maandag 18 april 2011 00:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wel dames op het forum om fotos vragen maar wanneer puntje bij paaltje komt zelf niets doen. Beetje jammer van je TS.
tjaa tetten horen in dit topic en piemels nietquote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik weet ik.
[..]
en ik wel doen, jmmr jmmr jmmr.
quote:
Google gwn gwnquote:Op maandag 18 april 2011 00:32 schreef corblo het volgende:
[..]
tjaa tetten horen in dit topic en piemels niet
quote:Op maandag 18 april 2011 00:32 schreef FreezePop het volgende:
Weet wel dat mijn opmerking niet homoseksueel bedoelt was en dat ik niet die kant op leun. Bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |