Let op wat je zegt hè want we komen alle 124 van de COS.quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
geweest ..nu niet meer dus eten kan altijdbe my guest
Ik vond het een stom idee om er een hondje in te halen maar het valt me niet tegen nuquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
Het is echt een dropje die Segredo/Bunga![]()
Hoe snel hij gewend is en hoe Sharon met hem omgaat
dan moeten we een zaaltje hurenquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Let op wat je zegt hè want we komen alle 124 van de COS.
truste knagsjequote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
zo, mijn peuk is ook op.
welterusten en de groeten aan culi cagau......
trustenquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
zo, mijn peuk is ook op.
Heb je iedereen geteld!quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Let op wat je zegt hè want we komen alle 124 van de COS.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
zo, mijn peuk is ook op.
Slaap lekker ..!!quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
zo, mijn peuk is ook op.
Maar jij lag al op bed vannacht toen het hondje vreselijk te keer ging in die kooi waar die moet slapen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vond het een stom idee om er een hondje in te halen maar het valt me niet tegen nu
Voorzichtige schatting.quote:
Hij keft er weer vrolijk op losquote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar jij lag al op bed vannacht toen het hondje vreselijk te keer ging in die kooi waar die moet slapen.
Sharon zou hem nu helemaal uit moeten putten met spelen dan slaapt ie als een roos straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |