en als jo vannacht gaat slaapwandelenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Serviowat een flikker is het toch ook
Als Mindy Windmill (of hoe "ze" ook heet)quote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat ze morgen gewoon Servio naar de kamer van de waarheid roepen en dat 10 minuten later Karim er uit komt alsof er niks aan de hand is
ik zou er bijna voor wakker blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en als jo vannacht gaat slaapwandelen
Over water>? Argh, daar ontstaan religies uit.quote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en als jo vannacht gaat slaapwandelen
Miss Windy Mills bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Mindy Windmill (of hoe "ze" ook heet)
Windy Mills...?quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Mindy Windmill (of hoe "ze" ook heet)
quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Over water>? Argh, daar ontstaan religies uit.
maar je weet ook hoe dat eindigde met die waterwandelaar toch?quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Over water>? Argh, daar ontstaan religies uit.
Juist niet, want er zit altijd maar 45 minuten verschil in als zij de tijd noemen.quote:
Daarom vind ik het raar dat ze zo laat wisselen.quote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Juist niet, want er zit altijd maar 45 minuten verschil in als zij de tijd noemen.
Karim heeft de klok (al dan niet expres) maar 3 kwartier vooruit gezet.
Yup, " iedereen" heeft eeuwen later nog Jo aan de muur hangen. Argh!quote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar je weet ook hoe dat eindigde met die waterwandelaar toch?
iedereen wordt leuk bij Gerardquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef spikey08 het volgende:
ik vind geer en jo wel heel leuk samen.
Dan moet Geer Jo onder dat vlot binden.quote:Op maandag 18 april 2011 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die blijft wel drijven op al die botox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |