Ik ga mee, welterusten allemaalquote:
Slaap lekkerquote:
Truste Liebchenquote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga mee, welterusten allemaal
slaap lekker lieverdquote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga mee, welterusten allemaal
Das vroeg!quote:
Een keer wat langer slapenquote:
dat schijnt hip te zijnquote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
OMGzitten een paar meiden daar op hyves te patsen met hun 'fotoshoot', nou het lijken wel hoeren op die foto's, serieus
![]()
kun je trots op zijn ja
Een hoerige fotoshoot kan best leuk zijnquote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
OMGzitten een paar meiden daar op hyves te patsen met hun 'fotoshoot', nou het lijken wel hoeren op die foto's, serieus
![]()
kun je trots op zijn ja
Ja inderdaad, ik snap al die hypes nietquote:
Ze zijn net 14...quote:Op maandag 18 april 2011 00:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een hoerige fotoshoot kan best leuk zijnMaar op hyves devalueert de waarde van die shoot idd wel behoorlijk
gelukkig maar, en dat meen ik serieusquote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap al die hypes niet
Heel toevallig dat al m'n vrienden er ook niks van moeten hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig maar, en dat meen ik serieus
Echt niet tofquote:
quote:
Zo vroeg al?quote:
Klinkt niet echt tof neequote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Echt niet tofAlsof het hoog zomer is en ik m'n winterjas aan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |