komt straksquote:Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee, je had me niet Symp
Heb je dan deze:
Ik heb geen zin om na te denkenquote:
Heb ik het ergste niet onderhand gehad?quote:
Dan doe ik een poging jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om na te denken
quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik het ergste niet onderhand gehad?
Als dat zo is viel het allemaal best mee
Ik ben bang dat ik je dan moet teleurstellenquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik het ergste niet onderhand gehad?
Als dat zo is viel het allemaal best mee
Tot en met 16 zeggen zequote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je dan moet teleurstellen![]()
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nijn, bedenk je maar dat het leven dat je nu hebt gehad slechts een zesde deel van je leven wasEn dat alle komende delen compleet verschillend gaan zijn, en anders
Nou...quote:
Klopt wel globaal jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nijn, bedenk je maar dat het leven dat je nu hebt gehad slechts een zesde deel van je leven wasEn dat alle komende delen compleet verschillend gaan zijn, en anders
Hmmhmmquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe ik een poging jaEhm, verzamelen van miljoenen kostende jachten
Dat dacht ik ook toen ik bijna 16 wasquote:
Ja, ik weet het, bij jongens/mannen kan het tot 25 durenquote:
45 dacht ikquote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, bij jongens/mannen kan het tot 25 duren
Hmmz, laat maar danquote:Op zondag 17 april 2011 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik bijna 16 wasEn nee, ik snapte er geen hol van. Nu nog niet denk ik
Lijkt me een goed planquote:Op zondag 17 april 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, laat maar danik moet niet eens proberen er over na te denken
Wow, m'n pa is dus net uitgepuberdquote:
ik nog nietquote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, m'n pa is dus net uitgepuberd
Maar van school moet je er wel over nadenkenquote:
Over je toekomst misschien ja, maar je hebt op maar een klein deel invloed, de meeste dingen lopen zoals ze lopen en daar maak je dan gewoon het beste vanquote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar van school moet je er wel over nadenken![]()
Lekker nummer ditquote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
I went down to river, to watch the fish swim by![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |