als wat?quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iedereen schreeuwt constant en zonder humor door elkaar. Saaie gasten, en jack van Gelder is alleen leuk bij de tour de france.
Daarna Ron Jans met Heereveen die zingen helemaal niets in amsterdamquote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuke uitzending ..
Hopen dat we volgende week een blije Mario Been in de uitzending hebben die minimaal gelijk heeft gespeeld tegen PSV.
Forza! Daar hebben ze wel wat met trotse baasjes.quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis bij Juve lijkt me wel wat.
"Wij zijn de beste van Rome. Wij zijn de beste van Milaan. Wij zijn de beste van.....
ITALIË! Jahahaaa!"
En terecht...iedereen die niet weet waar Kollumerzwaag ligt mag wat mij betreft tegen de muur gezet wordenquote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef alors het volgende:
Wehehe hij werd verbeterd![]()
Ja prima uitzending
Later zullen ze 2011 ongetwijfeld herinneren als het jaar van de Grote Zuiveringen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht...iedereen die niet weet waar Kollumerzwaag ligt mag wat mij betreft tegen de muur gezet worden
Nou Kollumerzwaag is toch ook niet het beste gedeelte van Friesland...quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht...iedereen die niet weet waar Kollumerzwaag ligt mag wat mij betreft tegen de muur gezet worden
"Myn herder is myn redder" is daar idd het levensmotto.quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Nou Kollumerzwaag is toch ook niet het beste gedeelte van Friesland...
Of kom jij er vandaan?
Schiet mij maar lek danquote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gisteren was toevallig een zeldzaam goede uitzending. Spaan is ook prima als gastquote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk meestal naar de herhaling. Ik begrijp de zware kritiek nog steeds niet op het programma. Niet ieder voetbalprogramma kan zo briljant zijn als VI. Niet iedereen heeft Derksen en van der Gijp. Deze uitzending is dan ook weer de moeite waard. Alleen al omdat ze het nooit met elkaar eens zijn. Pluspunt is ook dat ze fragmenten gebruik kunnen maken. De opmerkingen van van der Gijp dat lengte belangrijk is kan dan ook worden uit de wereld geholpen.
Verder Spaan als vaste gast in plaats van Watereus. Yuri Mulder vervangen door Gerald Sibon. en op naar het volgende seizoen.
Of een relneger als vaste gast, winston bogarde ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk meestal naar de herhaling. Ik begrijp de zware kritiek nog steeds niet op het programma. Niet ieder voetbalprogramma kan zo briljant zijn als VI. Niet iedereen heeft Derksen en van der Gijp. Deze uitzending is dan ook weer de moeite waard. Alleen al omdat ze het nooit met elkaar eens zijn. Pluspunt is ook dat ze fragmenten gebruik kunnen maken. De opmerkingen van van der Gijp dat lengte belangrijk is kan dan ook worden uit de wereld geholpen.
Verder Spaan als vaste gast in plaats van Watereus. Yuri Mulder vervangen door Gerald Sibon. en op naar het volgende seizoen.
Hahah dat is wel een sneaky steekje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |