quote:
Dus dat.. En dat was het dus ook welquote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Filetrollade wil nog wel eens wat droger zijn.
Maar desalniettemin ook lekker.
Ik sloeg gisteren per ongeluk een vrouw in een rolstoel met een plastic draagtas in het gezicht.
KOM DAN MET JE TAKKIE TAKKIEquote:
Dat was in de supermarkt, en mja.. ze zal het wel niet leuk hebben gevonden, maar ik moest er langs en zij zat in de weg.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Filetrollade wil nog wel eens wat droger zijn.
Maar desalniettemin ook lekker.
Ik sloeg gisteren per ongeluk een vrouw in een rolstoel met een plastic draagtas in het gezicht.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was in de supermarkt, en mja.. ze zal het wel niet leuk hebben gevonden, maar ik moest er langs en zij zat in de weg.
Kinderachtigquote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef BobbyB het volgende:
Dus ik vraag zo aan die vent van de carglass of ze ook sterretjes bleken ipv harsen, hangt ie op.
mensen die in de weg staan of lopen in de supermarkt... extreem hatelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was in de supermarkt, en mja.. ze zal het wel niet leuk hebben gevonden, maar ik moest er langs en zij zat in de weg.
Jullie gaan naar de hel.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef wise het volgende:
Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Dqod het volgende:
[..]godsamme
Ik mag hier niet om lachen, sla me
Mensen die lekker gaan bijkletsen in het gangpadquote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
mensen die in de weg staan of lopen in de supermarkt... extreem hatelijk.
een "pardon" of een "sorry, mag ik er even bij/langs" is teveel gevraagd?quote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
mensen die in de weg staan of lopen in de supermarkt... extreem hatelijk.
I KNOW RIGHT.. Ik ga mezelf kastijden met een zweepquote:
Ik geef je gelijk.. Hoewel dit:quote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef wise het volgende:
[..]
een "pardon" of een "sorry, mag ik er even bij/langs" is teveel gevraagd?
Wel heel irritant isquote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die lekker gaan bijkletsen in het gangpad
Je wil niet weten hoe vaak ik pardon of sorry zeg in de tram.quote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef wise het volgende:
[..]
een "pardon" of een "sorry, mag ik er even bij/langs" is teveel gevraagd?
Succesjes met wat je gaat doenquote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Dqod het volgende:
Maar nu moet ik weg.. VERDOMME!!!!
Later drolletjes![]()
Have a gay day 4ebebebebeb
ik zal aan je denken als ik straks met een biertje op balkon zitquote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Dqod het volgende:
Maar nu moet ik weg.. VERDOMME!!!!
Later drolletjes![]()
Have a gay day 4ebebebebeb
True.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Gridlok het volgende:
Wanneer je iets moet vragen is het al te furr imo, mensen moeten gangpad gewoon vrijhouden als ze gaan staan ouwehoeren.
Wat ook wel kut is, als je uitstapt in de drukte, dat je dan zo'n snuggere oma of mens hebt die dan alvast in gaat stappenquote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve als het van een bepaalde bevolkingsgroep is, die beuk ik gewoon uit de tram.
ik vraag het lieverquote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Salatrel het volgende:
mensen die vragen of ze er langs mogengewoon die kar tegen de enkels en ze gaan vanzelf opzij
hatelijk jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die lekker gaan bijkletsen in het gangpad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |