jezus crack, flikker toch eens op met je grote mond iedere keer.quote:
Oh is dat niet stoerquote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jezus crack, flikker toch eens op met je grote mond iedere keer.
Ik ga alleen broodjes halen denk, maarja net wakker jwzquote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Doe je mij een paar broodjes met kipsaté?
broodje kipsate light dusquote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen broodjes halen denk, maarja net wakker jwz
Stiekem wel.quote:
broodje geroosterde kip met pindakaasquote:
Ja, de kipsaté zit er al in. Kun je krijgen bij de Aldi; goedkoop en lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen broodjes halen denk, maarja net wakker jwz
Ik moet binnenkort ook een nieuwe aanschaffen. De telefoon die ik nu heb functioneert maar half.quote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef wise het volgende:
http://www.htc.com/nl/product/sensation/specification.html
Ik ook zo ongeveerquote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb al 5 jaar dezelfde telefoon.
De aldi is even te ver weg voor mequote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Ja, de kipsaté zit er al in. Kun je krijgen bij de Aldi; goedkoop en lekker.
oh..quote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Geeft niet, jij bent ook te ver weg voor me.
ik over 1,5 maand ofzo. Komt goed uit want dan is deze er hopelijkquote:Op maandag 18 april 2011 13:37 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook een nieuwe aanschaffen. De telefoon die ik nu heb functioneert maar half.
Goed voor het milieu.quote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Ik ook zo ongeveer. Als ik nu een nieuwe koop wordt het mijn 4e ooit.
wat schreef je terugżquote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
lol ik heb toch een vrouw als xbox live plaatje, verslaat die choeba me met penalties, stuurt ie een sorry bericht en als ik wil uithuilen dat we dan wel kunnen afspreken.![]()
![]()
Ik had eerst een Nokia 3310, toen een Nokia 5030 en nu een of andere Alcatel.quote:Op maandag 18 april 2011 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor het milieu.
Even nadenken...
Mijn eerste telefoon was een motorola, een siemens, maar die was al stuk in de verpakking. Een nokia 3310 (die heeft mijn moeder nu nog), twee keer een nokia 6610i over de eerste was cola gegaan.
En nu heb ik een SE![]()
Dat maakt 6.
Stuur hem richting Zeelandquote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
lol ik heb toch een vrouw als xbox live plaatje, verslaat die choeba me met penalties, stuurt ie een sorry bericht en als ik wil uithuilen dat we dan wel kunnen afspreken.![]()
![]()
bahahaquote:
heb laki's msn gestuurdquote:
Het zijn allemaal vrouwtjes hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef Crack_ het volgende:
OOOOOOOOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*rent naar de noordzee
OOOOOOOOOOOOOH
Hartaanval op een stokje.quote:
hahaha baasquote:
killer whales. Oh SHI-quote:
Alleen als je er heel veel van eet.quote:
hartaanval van een ijsjeżquote:Op maandag 18 april 2011 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als je er heel veel van eet.
quote:
Zucht..!quote:Op maandag 18 april 2011 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als je er heel veel van eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |