Amsterdam, was ik al, maar de liefde is weer als herboren!quote:
Oh niet die jongen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amsterdam, was ik al, maar de liefde is weer als herboren!
dat zit ik ook met een half oog te kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie mensen line dancing doen op Net 5, ik loop helemaal warm Vaduz!
ADHDquote:
Jawel, maar in het echt zag ie er minder dashing uit, zeg maar.quote:
Ik heb er een klein stukje van gezien laatst, ik vond hem wel oke, maar uiteraard is een foto toch anders.quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel, maar in het echt zag ie er minder dashing uit, zeg maar.
En dan ook een WEEEEEEHAAAAAAAA aan het eindquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Linedancen, boeren kiel aan, rode zakdoek omgeknupt. Laarsjes die de vloer tikken.
Slaap lekkerquote:
Ja en ik zag hem vrijdag buiten de bios, en hij had de shine zeg maar niet, die ie wel op foto of videomateriaal heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er een klein stukje van gezien laatst, ik vond hem wel oke, maar uiteraard is een foto toch anders.
In het echie buiten de bios?quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en ik zag hem vrijdag buiten de bios, en hij had de shine zeg maar niet, die ie wel op foto of videomateriaal heeft.
Ja.quote:
Ohquote:
Slaap lekker Bosquote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me gereedmaken voor de nachtrust
Do jutri
Nukkua!quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me gereedmaken voor de nachtrust
Do jutri
Ah, ff googlenquote:
de Dushk.quote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Krijg meteen een trek in m'n toekomstige bapatje curry van de Dushk!
Dat klinkt machtig hè?quote:
Haiquote:
Ja, gewoon iets dat niet te breken is.quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik versta die jongen bijna niet, ik dacht dat hij mompelde of dat het de mic was, maar hij heeft gewoon zo'n lage stem
[..]
Dat klinkt machtig hè?The terminator
Ik vind het een vooruitgangquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, gewoon iets dat niet te breken is.
Zwabbert spuit ook nog niet, dus het valt meequote:Op zondag 17 april 2011 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis een hoop spuiten en slikken volgens mij.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwabbert spuit ook nog niet, dus het valt mee
We verwachten wel plaatjes als je eenmaal begint met je crea sprayquote:
dat komt wel goedquote:Op zondag 17 april 2011 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We verwachten wel plaatjes als je eenmaal begint met je crea spray
interesse in een foute avatar-bodypaint?quote:
het eerstequote:Op maandag 18 april 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
O heb je het nu over mijn lichaam in een Avatar personage maken of mijn icon in iets.
Goedzo.quote:
Ja, lekker in de lentevibequote:
k dan. lentevibe is goedquote:Op maandag 18 april 2011 00:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, lekker in de lentevibe
Hoest met jou? Nog naar de huldiging geweest?
Doen ze niks leuks voor de A1?quote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. lentevibe is goed
ook altijd lekker veel vers gras enzo he
eh, huldiging? welke?
met mij ook alles wel lekker idd
Dan heb je je 1e jaar best succesvol doorlopen toch?quote:Op maandag 18 april 2011 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
hmmm, ik heb deze week een presentatie, moet drie opdrachten afhebbenm heb morgen een tentamen en moet ook nog een gigantische stapel technische tekeningen maken
maar ben wel klaar dan
ah ws wel, maar kleinsquote:Op maandag 18 april 2011 00:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen ze niks leuks voor de A1?
Ja, gras is goed! Alleen de hooikoorts wat minder
doe je netjes manquote:Op maandag 18 april 2011 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
hmmm, ik heb deze week een presentatie, moet drie opdrachten afhebbenm heb morgen een tentamen en moet ook nog een gigantische stapel technische tekeningen maken
maar ben wel klaar dan
ah k danquote:Op maandag 18 april 2011 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen maar aan positieve lijsten.
mwah, hier en daar wat schoonheidsfoutjes, maar wel goedquote:Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je je 1e jaar best succesvol doorlopen toch?
Leuk van je neefjequote:Op maandag 18 april 2011 00:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ws wel, maar kleins
gisterw el naar huldiging van neefje geweest. zijn weer kampioen
ah k. ik heb nu nog geen last van hooikoorts tbh. wel goed
yeah en volgende week een groot toernooi. moeten ze ook winnen heb ik ze gezegdquote:Op maandag 18 april 2011 00:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk van je neefje![]()
En dat laatste lekker zo houden
trusten piscesquote:Op maandag 18 april 2011 00:50 schreef Pisces29 het volgende:
Trusten voor straks allemaalIk ga tukken
quote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is echt zo'n dag om een stuk te fietsen naar een plek waar niemand is en lekker een vreugdeschreeuw te produceren. Omdat het kan.
Lekker, verdient het voetje nu zekerquote:Op maandag 18 april 2011 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmorgen een nieuwe pedicure geregeld, voor voetonderhoud. M'n oude was te oud en ging met pensioen.
Ja normaal is het rond 11 uur open denk ik. Logisch op Maandag, als 3/4e van de stad ook dicht isquote:Op maandag 18 april 2011 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
De tragiek is wel prachtig.
Want het is maandag.
Oh wacht, nu snap ik jequote:Op maandag 18 april 2011 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah zo ja. Alleen zie ik dat hier niet zo vaak bij snacktenten.
Oeh, dat is een mooi punt om aan te halen, mocht het slappe curry zijnquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan is het wel de zaak waar je moet zijn, klinkt als een friet-speciaalzaak.
Ik zal goed opletten wat er in het bakje gepropt wordtquote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Oliehoorn is niet categorie slappe curry.
En ik ben net geweest, even de tweet in de steigers zetten.
Oh das balen als een favoriet weg gaatquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Bouwhelm op en gaan!
Was wel een tegenvaller bij de Aldi dat het favoriete paneermeel uit het assortiment is gehaald...
quote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt, meisje dat ik net aan de lijn had kreeg me echt uit m'n rol. En ik ging daar op z'n Martins mee om.Als ik verliefd zou kunnen worden op een stem alleen dan was ik het nu.
(crosspostje)
Ze haalde de structuur die ik meestal aanhoud overhoop door heel scherp en plagerig op m'n woorden, zinnen en stiltes in te gaan. Zo van: 'ja, nu doe je net alsof ik niet interessant ben'. Ik werd er verlegen van.quote:Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz en z'n rol, nu ben ik nieuwsgierig
quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Even een bezem pakken, ik moet iemand uit Veghel opvegen
Okeequote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuhm nee, sorry.Ik bedoelde meer iets van 'je ziet wat je wilt zien', haha.
Whahahaquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Even bordje bami naar binnensnoepen!![]()
[ afbeelding ]
Lentekriebels Zwabbert!quote:
Hop naar buiten, met het mooie weerquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
nou, woensdag nog een deadline, donderdag nog een presentatie en dan kan ik lekker rommelen met de airbrush
ah je gaat bella bodypainten toch?quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
nou, woensdag nog een deadline, donderdag nog een presentatie en dan kan ik lekker rommelen met de airbrush
Wat ik begrepen heb, is het een vrouw van 28quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
Wie weet is het wel een leuke nieuwe vriend(in)!!
En natuurlijk is het even raar en wennen... Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen hoor Bos!
Trusten.
Dat klinkt al goed hihi.quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb, is het een vrouw van 28
Ja er komt sowieso een gesprek tussen ons drieeen waar iemand van de begeleiding (waarschijnlijk de coordinator) bij zit.quote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat klinkt al goed hihi.
En je hebt nog even om aan het idee te wennen, en ik neem aan dat er niet iemand zo *bam* het huis in wordt gezet maar dat je eerst even kennismaak enzo.
Kan me voorstellen dat dat ook even op je bord gezet werd. Ik hoop dat het een leuke huisgenoot blijkt te zijn straks!quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb, is het een vrouw van 28
En je het zal vast wel goedkomen hoor. Ik ben niet de moeilijkste om me aan te passen. Sociaal vaak wel onhandig, maar goed, dat is nu eenmaal mijn beperking.![]()
Hehequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Nog even snel een gratis @psvmail adres aangemaakt
Wat is het? Een ding om te gamen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben nu al de hele avond bezig met het instellen met het speeltje dat ik heb gekocht van het geld dat ik van m'n familie heb gekregen voor m'n verjaardag![]()
[ afbeelding ]
knopjes
je kan scriptjes schrijven die geactiveerd worden als je die knoppen indrukt, of toetscombinatiesquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het? Een ding om te gamen?
Knopjes zijn altijd![]()
Oh die foto ja, dat ga ik echt deze week proberen
Ik ben eigenlijk voor alles in, maar eerst nog wat kilo's afvallen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, denk niet dat ze daar op zit te wachten
Ik vond je serieus sociaal helemaal niet onhandig! Ik vond je heel chill eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Nog even snel een gratis @psvmail adres aangemaakt
hehe nou zwabber van de zomer dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor alles in, maar eerst nog wat kilo's afvallen._!
Oh dit klinkt wel relaxtquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit nu al de hele dag een dubstep remix te luisteren die echt meesterlijk is
Dubstep.quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit nu al de hele dag een dubstep remix te luisteren die echt meesterlijk is
What the hell, wat is dat voor happy tune?quote:
Je kent het waarschijnlijk niet, Fat Segal's intro voor een Britse serie. Maar is zo'n heerlijke riedeltje.quote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
What the hell, wat is dat voor happy tune?Moet ik dat kennen?
Over happy gesproken, ik zie een reclame van Glee, waar ze den Bieber doen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kent het waarschijnlijk niet, Fat Segal's intro voor een Britse serie. Maar is zo'n heerlijke riedeltje.Echt helemaal happy van.
High School Musical, de seriequote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over happy gesproken, ik zie een reclame van Glee, waar ze den Bieber doen.
Maar wat is nou precies Glee? Serie gecombineerd met musical (popliedjes)?
Dat ken ik niet, alleen van naam.quote:
Een serie over een highschool waarin een paar ''losers'' een Glee clubje hebben. Glee club is een fenomeen is Amerika waar je na school gaat zingen en muziek maken enzo.quote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over happy gesproken, ik zie een reclame van Glee, waar ze den Bieber doen.
Maar wat is nou precies Glee? Serie gecombineerd met musical (popliedjes)?
Neh, dan zou het wat spannender zijn dan het nu overkomt denk ikquote:
Ah oke, nu snap ik hetquote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een serie over een highschool waarin een paar ''losers'' een Glee clubje hebben. Glee club is een fenomeen is Amerika waar je na school gaat zingen en muziek maken enzo.
Haha, ik zat er net aan te denken toen je over breakbeat begonquote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we dan ook met inlinedancing in de Glee bups mee doen?
Jaaaaquote:
Woah, dat is inlinedancing voor gevorderden. Maar ik doe mee. Sjaan en gaan.quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tuurlijk.Toen we Another one Bites the Dust van Queen wel.
Gewoon meteen het diepe in, met genoeg bluf halen we het wel!quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah, dat is inlinedancing voor gevorderden. Maar ik doe mee. Sjaan en gaan.
Ja jij bent cheerpompomqueencherry en The Dushk is ook een natuurtje.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon meteen het diepe in, met genoeg bluf halen we het wel!
Die is hemelsquote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
vroegah, toen de gitaren van the prodigy nog als gitaren klonken
Choco'tje?quote:
Ik vermoed dat ik bij de 3e ga brullen over de tata's ipv de tiniquote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Appeltini's. Mét gesuikerde rand van het glas en een kersje erin.
Anders ik wel. Maar dansen zullen we.quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik bij de 3e ga brullen over de tata's ipv de tini
Why tell me why? We nemen hem mee, naar joe es équote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar dansen zullen we._!
Anita moet erbij zijn, zonder ons Niet geen feest!quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why tell me why? We nemen hem mee, naar joe es é
quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb sinds vanmiddag een vrij diepe snee in m'n vinger, en ik heb geen idee waar die vandaan komt
Ik kan het je ook niet vertellen Zwabquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb sinds vanmiddag een vrij diepe snee in m'n vinger, en ik heb geen idee waar die vandaan komt
niet eens?quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het je ook niet vertellen Zwab
OH! Ik zie het nu pasquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekker, kan ik wel gebruiken
Mijn nieuwe functie hier op Fok al gezien?
Hoor ik hier een fan?quote:
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op maandag 18 april 2011 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb echt m'n airbrush nu echt al minstens 20 keer uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet
gaat helemaal nergens over, ik wil zo graag beginnen
Oh, mobiel had ik die gemistquote:
Morgen ff doen, al weet ik dat Anita queen isquote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
Even doorspoelen naar 1.04 en je weet waarom Anita een koningin is.
k dan. ik zing de backing vocals welquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Dan worden we de Anita Meyer Fire Combinatie. Coverband.
ah die geven ons meteen de 1e prijs na onze 1e optreden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ons direct opgeven voor Serious Talent, als we daar al niet te goed voor zijn. Een beetje nederige opstelling werkt wel in Nederland.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Dan worden we de Anita Meyer Fire Combinatie.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze, het voetje is vakkundig door Jolanda vertroeteld.
Moggehquote:
Lekker! Alleen puntjes of een nieuwe coupe/kleur?quote:
Zelfde stats. En belchick ga ik zo een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is mooiVerder nog nieuwe stats of hetzelfde?
En heb je je belchick al opgebeld?
Gewoon de puntjes!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker! Alleen puntjes of een nieuwe coupe/kleur?
euh, ik?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helleu
Lekker weer![]()
3x raden wie er binnen zit
Tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef omearos het volgende:
[..]
euh, ik?![]()
maar wel met de motor vlakbijstraks na mijn werk gelijk een stukje toeren
nog niet, maar ga steeds vaker met een tocht meequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gaaf zeg, maak je vaak toertochten met dit soort weer?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuhm..Nu wel!!
Ik moet ook iedereen maar uit elkaar houden.
Doe je nog een kwartiertje buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
Grrr ik hoor nu huiswerk te maken maar ik lig lekker buiten op de bank in het zonnetje en dat is veel leuker... Dilemma, dilemma.
Helaas wel en helaas niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, gaat hard hè? Voor je het weet loop je achter een rollator.
als je dan motor wilt gaan rijden zou ik heel goed opletten wat ze met de regels gaan doen ivm mogen rijden op zwaardere motoren. De leeftijdsgrens gaat omhoog geloof ik, naar 24 jaar, en extra examens erbij.quote:
Ik wil geen motor rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef omearos het volgende:
[..]
als je dan motor wilt gaan rijden zou ik heel goed opletten wat ze met de regels gaan doen ivm mogen rijden op zwaardere motoren. De leeftijdsgrens gaat omhoog geloof ik, naar 24 jaar, en extra examens erbij.
Dat heb ik dus met autorijden.. Het is beter voor de mensheid als ik mijn rijbewijs gewoon niet eens probeer te halen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij dat mijn interesse daar niet ligt, want ik acht mezelf totaal ongeschikt voor motorrijden.
Dat lukt jou welquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met autorijden.. Het is beter voor de mensheid als ik mijn rijbewijs gewoon niet eens probeer te halen.
Het is zelfs mij gelukt na veel geploeter, dus er is hoop!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met autorijden.. Het is beter voor de mensheid als ik mijn rijbewijs gewoon niet eens probeer te halen.
Kies es an!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:12 schreef Bos81 het volgende:
19 mei gesprek voor ander werk (waarschijnlijk uiteindelijk betaald)
Is nu iedereen een engel voor jou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:12 schreef Bellatrix het volgende:
De zon heeft me verblind! Lekker warm man.
Ja nog even afwachten hoe en wat. Waarschijnlijk begin ik er eerst vrijwillig, omdat er even aan moet worden gekeken in verre ik het aantal uren aan kan. Maar het lijkt me een mooie uitdaging/werkplek wat ik uit de site kan halen (site plaatst ik niet hier, wel eventueel per msn/pm/dm)quote:
Ja, de theorie.quote:
Ja ik had net een blind spot zeg maar, iedereen was ineens heel knap!quote:
Ik heb de functie nog niet he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, de theorie.Maar ik heb nog heul wel lang haha.
En dat klinkt goed Bos!! Wat wordt je taak?
Zeker dat je niet toevallig in de spiegel keek?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik had net een blind spot zeg maar, iedereen was ineens heel knap!
Voor alle partijen fijn!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik had net een blind spot zeg maar, iedereen was ineens heel knap!
Dan lag ik nu in de I.C.!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeker dat je niet toevallig in de spiegel keek?
Heerlijk is dat, iedereen die langs komt aan een Hollands Next Top Maddel oordeel werpen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor alle partijen fijn!
Ik houd mijn terrasjesvezels in bedwang, het mensen beoordelen komt wel weer.
Hey wat leuk Bos!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de functie nog niet he.
Het wordt in ieder geval iets administratiefs, wat precies hoor ik wel de 19e of morgen via mijn trajectbegeleidster.
Ja, dat weet ik, maar de wereld kan nou eenmaal niet perfect zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, van dat achttien plus trekt helaas niet iedereen zich iets aan.
Maar wel zonnig!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar de wereld kan nou eenmaal niet perfect zijn.
Dat van dat verbrand zijn vertelde je ja!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn armen zijn al verbrand na een weekend
Ze zijn rood en ik voel het nu nog, maar het is gevoeliger door mijn medicijnen.
The waves come rolling in with the tide.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef pgrferrari het volgende:
Clouds above go sailing by. I found my meaning in this life clear white is flying in my eyes, underneath a blue, blue sky.
Ik heb roaccutane oftewel acne.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van dat verbrand zijn vertelde je ja!Smeren, smeren, smeren.
En medicijnen? Dat klinkt niet heel tof?
Werkt de kuur wel een beetje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb roaccutane oftewel acne.
Een medicijnenkuur van 8 maanden.
Best zware medicijnen met bijwerkingen zoals bloedneus, eerder vermoeid, spierpijn.
En nog wel wat meer.
Maar niet echt fijn.
Ja, het begint te komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Werkt de kuur wel een beetje?Want acne is wel echt klote...
Hopelijk zie je dan gauw verbetering!! En houd je er niet te veel zichtbaars aan over voor later.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, het begint te komen.
Ben nu met mijn 2e maand bezig.
Maar het ziet er nu best ernstig uit omdat het aan het opdrogen is.
Als ik er na die 8 maanden maar voorgoed vanaf benquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hopelijk zie je dan gauw verbetering!! En houd je er niet te veel zichtbaars aan over voor later.
En ik klaag ooit over mijn puistjes...Hierbij beloof ik dat niet meer te doen.
Het lijkt me niet dat ze je op een kuur van acht maanden zetten die voor geen millimeter werkt, dus dat komt vast goed!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik er na die 8 maanden maar voorgoed vanaf ben
Ja, daar heb ik ook vertrouwen inquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze je op een kuur van acht maanden zetten die voor geen millimeter werkt, dus dat komt vast goed!
Kun je het gas niet meer loslaten Vaduz?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij dat mijn interesse daar niet ligt, want ik acht mezelf totaal ongeschikt voor motorrijden.
Ja dat snap ik wel... Wel de bijwerkingen maar nog geen effect zien, das niet echt motiverend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook vertrouwen in
Maar het is best lastig af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |