Met zijn broek naar benedenquote:
I did!quote:
Ja echt he? Zij heeft altijd de leiding. Ook als ze dingen zegt, zegt ze van: Koen en ik vinden..... En Koen zit er dan echt zo naast......quote:
Dat wel, maar ik word toch een beetje kriegel als ik zie hoe ze doen met elkaar. Een beetje klef is het wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef Pheno het volgende:
Isabelle heeft in mijn gevoel het meeste teamspirit gekweekt.
Zeker weten. Ik vind het dan ook knap dat alle dansers zo achter hem blijven staan. Ik was denk ik wel boos op hem geworden.quote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Butterfly91 het volgende:
Shaker is imo echt fout bezig door dansers met een (bijna) blessure zo te pushen door te gaan.
Ja echt he? Ik vind die man echt leukquote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
En Rinus is gewoonweg geniaal in zijn doen en laten
Ik snap dat het leven van een danser keihard is en dat je een groot uithoudingsvermogen moet hebben en je pijngrens steeds verder moet verleggen. Maar damn zeg, wat scheurt die Shaker z'n groep aan stukken door ze niet alleen aan te moedigen om door een potentiële blessure heen te dansen, maar ze ook nog eens te kleineren als ze even op adem willen komen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Ooi86 het volgende:
Zeker weten. Ik vind het dan ook knap dat alle dansers zo achter hem blijven staan. Ik was denk ik wel boos op hem geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |