Met zijn broek naar benedenquote:
I did!quote:
Ja echt he? Zij heeft altijd de leiding. Ook als ze dingen zegt, zegt ze van: Koen en ik vinden..... En Koen zit er dan echt zo naast......quote:
Dat wel, maar ik word toch een beetje kriegel als ik zie hoe ze doen met elkaar. Een beetje klef is het wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef Pheno het volgende:
Isabelle heeft in mijn gevoel het meeste teamspirit gekweekt.
Zeker weten. Ik vind het dan ook knap dat alle dansers zo achter hem blijven staan. Ik was denk ik wel boos op hem geworden.quote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Butterfly91 het volgende:
Shaker is imo echt fout bezig door dansers met een (bijna) blessure zo te pushen door te gaan.
Ja echt he? Ik vind die man echt leukquote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
En Rinus is gewoonweg geniaal in zijn doen en laten
Ik snap dat het leven van een danser keihard is en dat je een groot uithoudingsvermogen moet hebben en je pijngrens steeds verder moet verleggen. Maar damn zeg, wat scheurt die Shaker z'n groep aan stukken door ze niet alleen aan te moedigen om door een potentiële blessure heen te dansen, maar ze ook nog eens te kleineren als ze even op adem willen komen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Ooi86 het volgende:
Zeker weten. Ik vind het dan ook knap dat alle dansers zo achter hem blijven staan. Ik was denk ik wel boos op hem geworden.
Ik snap wel dat hij door wil gaan, en soms KUN je ook doorgaan als je op je tanden bijt (hopsa, 2 ibuprofen voor de show en gaaaaan) ... maar de grens tussen "Alles voor de winst" en je danser met een levenslang probleem opzadelen" is klein en ik vrees dat die overenthousiaste tiener choreograaf niet weet waar die grens ligt. Ik vind het onverantwoord.quote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat het leven van een danser keihard is en dat je een groot uithoudingsvermogen moet hebben en je pijngrens steeds verder moet verleggen. Maar damn zeg, wat scheurt die Shaker z'n groep aan stukken door ze niet alleen aan te moedigen om door een potentiële blessure heen te dansen, maar ze ook nog eens te kleineren als ze even op adem willen komen.
En dan nog die opmerking naar Alessandro toe: "Kom op! Je bent een MAN." Gast, steek die klep van je pet in je reet en hou je smoel.
Verder vond ik het een amusante uitzending hoor, kijk weer uit naar zondag!
Ik vind het net Grover van Sesamstraatquote:Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap wat julie tegen de persoon Stefano hebben, maar ik blijf het zo'n mooie danser vinden...
Ik vind Isabelle echt zo'n moedertjequote:Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Isabelle heeft wel een aanpak die heel erg bij haar eigen stijl past qua dansen... het hoort echt bij haar.
Alleen zou ik willen dat ze Stefano niet had gekozen
Ja...dat vond ik ook erg ver gaan. Allesandro lag letterlijk op de grond van de pijn, en Shaker maar roepen dat ie gewoon verder moest dansenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Shaker is ongeloofelijk dom bezig, je mensen al helemaal stuk draaien terwijl de liveshows nog niet eens begonnen zijn...zit (te)veel onzekerheid in die vent, telekens maar moeten bewijzen dat ie zo goed is...maar wel K voor Koen en Roemjana dat ze dus een geblesseerde danser overnemen!
Jammer dat Rinus hiphop zo onderschatte, volgende weke modern of Jazz voor hem hoop ik, dan wordt het vast weer wat bijzonders.
Ik vind het best geinig wat isabelle doet, met die hond, en dat samen eten, okay het is best wel zweverig, maar het lijkt prima te werken, en zij houd haar dansers heel voor als het er echt om gaat spannen...ervaring en zelfvertrouwen!
Bij welke choreograaf was dat? Want het nummer dat jij noemt is wel bij de eerste choreografie van Shaker gebruikt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef DjinN het volgende:
Heej mensenIk ben op zoek naar een liedje wat bij Ultimate Dance Battle gedraaid werd bij een auditie/optreden. Het had iets weg van OMG van Usher en Will.I.Am, en de stem leek ook heel erg op die van Usher. Het was een urban/hip hop nummer. Maar ik kan het dus niet vinden
Iemand enig idee ??
Jaaa dat is hem!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Bij welke choreograaf was dat? Want het nummer dat jij noemt is wel bij de eerste choreografie van Shaker gebruikt.
More van Usher is gebruikt tijdens de audities.
Ben Bits!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |