Nah, maak hem maar zwakker door de "doe ik wel, want niemand anders wil" eruit te pikkenquote:
Het begint inderdaad te komen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi
Sorry, had besloten het eerste deel zonder laptop te kijken. Merk toch dat ik meer meepik van de uitzending zo.![]()
Wat een superleuk programma is dit aan het worden.
Als je wil dat je team zich kut voelt moet je vooral dat doen inderdaadquote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik vind het trouwens niet echt professioneel van Laurent om zo ten overstaande van je team steeds te gaan janken dat ze niet gaan winnen. Hou in ieder geval de schijn een beetje op.
Die dans van Rinus was idd heel mooi. Ik vind het programma steeds leuker worden. De battles en hoe ze een choreografie in elkaar zitten, is leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dans van Rinus vond ik echt prachtig. Heel erg mooi. En ik waardeer het wel hoe Isabelle met haar dansers omgaat
. Vond het wel schattig dat ze er ook echt zo ontzettend in op gaat.
Shaker, dat vind ik maar een knurft.
Met name dat laatste, vind ik ook erg interessant om te zien. Geen idee hoe dat gaat, waar beginnen ze mee, hoe gaan ze om met een nummer dat ze niet zelf uitkiezen? De ene telt eerst de maten, de ander gaat rustig op de grond liggen om het nummer als een spons op te nemen en de ander roept HELL YEAH YEAH BOOYAKASHA YO YO YO.quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die dans van Rinus was idd heel mooi. Ik vind het programma steeds leuker worden. De battles en hoe ze een choreografie in elkaar zitten, is leuk om naar te kijken
Ja da team van shakerquote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Met name dat laatste, vind ik ook erg interessant om te zien. Geen idee hoe dat gaat, waar beginnen ze mee, hoe gaan ze om met een nummer dat ze niet zelf uitkiezen? De ene telt eerst de maten, de ander gaat rustig op de grond liggen om het nummer als een spons op te nemen en de ander roept HELL YEAH YEAH BOOYAKASHA YO YO YO.
Hopelijk houden ze die ontwikkeling van de choreo's erin.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Met name dat laatste, vind ik ook erg interessant om te zien. Geen idee hoe dat gaat, waar beginnen ze mee, hoe gaan ze om met een nummer dat ze niet zelf uitkiezen? De ene telt eerst de maten, de ander gaat rustig op de grond liggen om het nummer als een spons op te nemen en de ander roept HELL YEAH YEAH BOOYAKASHA YO YO YO.
Hopelijk houden ze die ontwikkeling van de choreo's erin.
Ik vind haar een beetje raar, moet haar niet echtquote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef Aarti het volgende:
Vinden jullie, net als Dan, Jomecia ook de meest veelzijdige danser van de hele groep?
Ik vind Remy ook wel errrug mooi dansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |