Shaker wint nooitquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef WillemijnB het volgende:
Ah crap, ik hoop niet dat Shaker gaat winnen vanavond.
Laten we het hopen.quote:
Kan ook niet he, het zijn liveshows de volgende week.quote:
Dan nogquote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ook niet he, het zijn liveshows de volgende week.
Klopt, hij komt alleen maar over als een kleuter. Ik erger me enorm aan hem.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
Shaker heeft niet door dat hij geen passie toont door met zijn grote mond te gaan roepen dat hij de beste isIk weet niet of de liveshows met SMS gaat werken, maar als ik het zo om me heen hoor en ook op FOK! zie heeft hij nu best wel weinig mensen die voor hem gaan stemmen
Ooh gaan er ech teams afvallen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Butterfly91 het volgende:
Shaker isop alle fronten eigenlijk, ik hoop ook dat hij als eerste eruit ligt. Blaaskaak eerste klas.
Koen en Roemjana zijn de terechte winnaars imo, de choreo van Laurent vond ik ook leuk. Idd erg jammer dat de choreo van Isabelle niet goed uit de verf kwam door de regen, het idee vond ik wel leuk en origineel met die skates.
Rinus met snor, die man zie je genieten, zelfs als hij choreo's moet doen die niet in zijn stijl zijn.
Er zijn maar 4 liveshows, dus ik denk dat iedere show er één team afvalt. Het is van mijn kant meer een aanname eigenlijkquote:
Je zit goed met je locatie hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef IbeBen het volgende:
Gokje van de locatie: http://maps.google.nl/?ie(...)w&cbp=12,203.07,,0,0
Van het huis dus he...
het is een battle, dus ik neem aan dt er wel een team, danwel choreograaf zal winnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja ik vind dat zó raar; er komen nu liveshows, maar ik heb geen flauw idee wat daarin gaat gebeuren. Ik heb zelfs geen flauw idee wat nu uiteindelijk het doel is van dit programma! Gaat er een choreograaf winnen? Gaat er een team winnen? Is er überhaupt een prijs? Met het samenstellen van die teams enzo moet er toch een doel zijn?
Of de mensen uit beeld kunnen sturen die er bij Roem en Koen doorheen liepenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef henkde_j het volgende:
Wat een matig filmwerk. Hadden ze nu echt niet even wat lichtmannetjes kunnen inhuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |