Waarschijnlijk is het zijn aidsquote:Op zondag 17 april 2011 21:15 schreef Piebe het volgende:
Ontsteking veroorzaakt door aids.
En o jee jij hebt haar gebeft.
Sterkte
Je hebt elf vrouwen van verschillende afkomst geneukt en dit nog nooit eerder gezienquote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef thermischbelast het volgende:
vanmiddag befte ik mijn vriendin, en plotseling zag ik dat haar linker binnenste schaamlip veel groter is dan haar rechter?
kan dat?
Dat kan alleen als Shaft is langsgewipt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef thermischbelast het volgende:
vanmiddag befte ik mijn vriendin, en plotseling zag ik dat haar linker binnenste schaamlip veel groter is dan haar rechter?
kan dat?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef 9611Niels het volgende:
je moet even pijltje terug en dan naar boven gaan man
Dankje jongens, het is gelukt. Als ik ooit nog iets voor jullie kan doen hoor ik het wel heh.quote:
pics van je zusje?quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
[..]
Dankje jongens, het is gelukt. Als ik ooit nog iets voor jullie kan doen hoor ik het wel heh.
Mijn zusje is gister overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk.quote:
Alsof er geen foto's van haar zijn van hoe ze er daarvoor uit zag.quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Mijn zusje is gister overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk.!
Haha nee die zaten ook in de auto.quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof er geen foto's van haar zijn van hoe ze er daarvoor uit zag.
Dit kun je me niet aandoen wat ben jij voor monster.quote:
Ik heb je geholpen, daar mag best wat tegenover staan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dit kun je me niet aandoen wat ben jij voor monster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |