jep... als je liever maandagavond hebt dan zet ik hem er vrijdag op..quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Owja tuurlijk, dus donderdag gooi je hem erop, dat betekend zondag einde verkoop ?
Liever maandagavond iddquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep... als je liever maandagavond hebt dan zet ik hem er vrijdag op..
Mja iets wat nutteloos is is al negatief dus door er on voor te zetten (wat niet betekend volgens jou beredernatie) is het dus juist weer positief. Aangezien - en - Plus is. Klopt er dus niet veel van jou post.quote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, on staat voor niet dus niet nutteloos. Het is alleen een beetje dubbel. En ik heb liever niet dat jij mijn posts edit in de quote's, dat staat niet netjes
Alleen:quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Liever maandagavond idd, zondag ben ik nog wel eens (eigenlijk altijd) weg..
Is hetzelfde als "altijd geen" of "dat is wel niet waar". Klopt wel, niet praktischquote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja iets wat nutteloos is is al negatief dus door er on voor te zetten (wat niet betekend volgens jou beredernatie) is het dus juist weer positief. Aangezien - en - Plus is. Klopt er dus niet veel van jou post.Aangezien ik niks nutteloos post ben je t daar dus gewoon me eensch.
Hoezo? Er staat precies wat jij ook poste.
dan denk je dat hij beter is dan hij in werkelijkheid is... redelijk pos en dan houdt het wel opquote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Rampzalig, slecht, goed, slecht, rampzalig TSI 200
zoiets
17y15d
maandag is ook een zondagquote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Liever maandagavond idd, zondag ben ik nog wel eens (eigenlijk altijd) weg..
Zegt me nog geen hol.quote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Rampzalig, slecht, goed, slecht, rampzalig TSI 200
zoiets
17y15d
Passen rampzalig zeker?quote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
redelijk pos, zwak vleugel en een tsi van 300..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met de juiste training welquote:Op maandag 18 april 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja zo kan iedere waailap een topper in wording zijn.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wil trouwens even een statement maken. Aangezien er veel mensen het er afgelopen avond mee eens waren. :
Wij wachten max 5 minuten op de maker van de lapo tot die een nieuw topic maakt. Dan pas maakt een ander een topic aan.
Mochten veel mensen het hier niet mee eens zijn hoor ik het graag.![]()
Oh en speciaal voor Flap, als het jou niet boeit ben je t er dus ook mee eens.goed statement..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |