quote:Op zondag 17 april 2011 23:09 schreef BrandX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkert!quote:Op zondag 17 april 2011 23:10 schreef BrandX het volgende:
En nu ga ik echt pitten, de wekker gaat weer om half zes
Trusten y'all!
quote:Op zondag 17 april 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lolwut
quote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja heel veel.Ik ga t all1 echt niet allemaal herhalen omdat jij te lui bent.
Ja heel veel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef PeeJie_ het volgende:
Aan de laatste posts te lezen, kan ik het beter laten het hele topic door te lezen
Nog wat nuttigs gezegd verder ?
Je kan niet 2 persoonlijkheden tegelijk zijn, dat weet je tochquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toevallig weer....
Je kloon komt te voorschijn en jij gaat slapen.
Nee ik ben niet lui, maar ik ga echt niet zoveel doorlezen omdat jullie nutteloos postenquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja heel veel.Ik ga t all1 echt niet allemaal herhalen omdat jij te lui bent.
Ik ga ook slapen zo hoorquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toevallig weer....
Je kloon komt te voorschijn en jij gaat slapen.
Soms blijkbaar wel!quote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je kan niet 2 persoonlijkheden tegelijk zijn, dat weet je toch
Ik post nooit nutteloos!quote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nee ik ben niet lui, maar ik ga echt niet zoveel doorlezen omdat jullie nutteloos posten
Kon niet anders.quote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen zo hoor(toevallig he
)
mja dat Pietertje pas donderdag op de tl komt.. hij moet eerst nog een minuutje maken...quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef PeeJie_ het volgende:
Aan de laatste posts te lezen, kan ik het beter laten het hele topic door te lezen
Nog wat nuttigs gezegd verder ?
Het is ook niet echt onnutteloos.... Dus nutteloos is het wel, helaasquote:
Post de stats ook eens dan van Pietertjequote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat Pietertje pas donderdag op de tl komt.. hij moet eerst nog een minuutje maken...
Owja tuurlijk, dus donderdag gooi je hem erop, dat betekend zondag einde verkoop ?quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat Pietertje pas donderdag op de tl komt.. hij moet eerst nog een minuutje maken...
Rampzalig, slecht, goed, slecht, rampzalig TSI 200quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Post de stats ook eens dan van Pietertje
onnutteloos is dat een Nederlands woord?quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Het is ook niet echt onnutteloos........ Dus nutteloos is het wel, helaas
Ja, on staat voor niet dus niet nutteloos. Het is alleen een beetje dubbel. En ik heb liever niet dat jij mijn posts edit in de quote's, dat staat niet netjesquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
onnutteloos is dat een Nederlands woord? ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |