Er waren toen drie essentiële verschillen:quote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vorig jaar smeekte een aantal Feyenoord supporters hier toch ook om ?!
Het ADquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier teven de bron: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-Ajax-kampioen.dhtml
Dat zegt Johan Derksen ja. Maar waar zijn die Feyenoorders nou precies dan? Ik zie ze nergens.quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier teven de bron: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-Ajax-kampioen.dhtml
Daarom gaat Feyenoord dus gewoon vol voor de overwinning.quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er waren toen drie essentiële verschillen:
1. Feyenoord was uitgespeeld in de competitie, nu niet.
2. Feyenoord speelde uit
3. Feyenoord niet iets goed te maken tegen Twente
Precies. Als we daarmee Ajax de schaal cadeau doen, so be it. Gefeliciteerd ermee zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom gaat Feyenoord dus gewoon vol voor de overwinning.
Nee.quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
TS is ajacied. Als de situatie omgedraaid zou zijn en Feyenoord kans had op de titel, zouden Ajax supporters het nog harder roepen.
Wedden?quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
En verder winnen wij gewoon van PSV natuurlijk,
Mocht Ajax het niet worden, dan gun ik het Twente ook meer dan PSV.quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef Koenani het volgende:
ik hoorde ook ajax supporters zeggen;
dan maar verliezen van twente als psv maar niet kampioen wordt (laatste speeldag)
Wat een sneu volkquote:Fans van Feyenoord gaan binnenkort actievoeren om de spelers ervan te overtuigen opzettelijk van PSV te verliezen.
Lol tegen RKCquote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef Stuurver het volgende:
De harde kern supporters van Feyenoord zijn vaak niet zo helder en dat zeg ik als Feyenoord supporter. Soms weten ze niet eens tegen welke club ze spelen
ik zie fey nog niet instaat te winnen van psvquote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef IDisposable het volgende:
Maar ja, wie neemt Feyenoord en alles wat daarbij hoort tegenwoordig nog serieus. Het is inmiddels vervallen tot een parodie op een topclub.
Ik heb niks tegen Feyenoord en het maakt me vrij weinig uit wat ze presteren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Hang de moraalridder maar uit
Die blijft mooi, "hey marco bedankt hé, pannekoek!"quote:
Die heeft het er zelf naar gemaakt. Vandaag stond ie weer met 0,0% inzet op het veld en gaf de boer niet eens een hand na z'n wissel. Dan kan ie gewoon de tering krijgen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach ik ben ook voor Ajax, maar qua supporters is de domheid exact gelijk hoor.
Je eigen speler in je eigen stadion uitfluiten is fris zeker. Vandaag weer trouwens. En zwaaien, en roepen om een wissel, en fluiten na iedere actie. Daar scoor je goals mee.
Exact hetzelfde principe, exact hetzelfde soort van IQ 85.
Gossie, wat zeilig voor die arme jongen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je eigen speler in je eigen stadion uitfluiten is fris zeker. Vandaag weer trouwens. En zwaaien, en roepen om een wissel, en fluiten na iedere actie.
Hamdaouiquote:Op zondag 17 april 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach ik ben ook voor Ajax, maar qua supporters is de domheid exact gelijk hoor.
Je eigen speler in je eigen stadion uitfluiten is fris zeker. Vandaag weer trouwens. En zwaaien, en roepen om een wissel, en fluiten na iedere actie. Daar scoor je goals mee.
Exact hetzelfde principe, exact hetzelfde soort van IQ 85.
de Boer lostte dat nog vriendelijk voor hem op door hem dan maar op de rug te kloppen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hamdaoui![]()
Zag je hoe hij de hand van De Boer vermeed?
Hij had 'm moeten schofferen voor de camera, net zoals hamlap deed.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
de Boer lostte dat nog vriendelijk voor hem op door hem dan maar op de rug te kloppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |