Sinds gisterenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Freule het volgende:
Ik blijf erbij dat het nomineren anders gaat als wij denken .
Shar ziet Mo ook als een zeikerd tenminste dat haal ik uit haar gesprekken met Karim en geerquote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat weet Sharon toch ook niet, \zij zien Mo heel anders omdat ze niet alles zien zoals wij.
Ook ik open wel eens een nieuwe en dan pas ik het nummer zelf aan. Automatischquote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doet ie automatisch, dus nu is 1155 overgeslagen
quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Candyfreak het volgende:
Ik schaam me dat Monique een limburger is want ik ben ook een limburger.
dan moet ze nu ook niet zo schijnheilig gaan doenquote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Sonera het volgende:
[..]
Shar ziet Mo ook als een zeikerd tenminste dat haal ik uit haar gesprekken met Karim en geer
das een goeiequote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds gisteren
Er kunnen nu ook geen dubbelposts meer komen, want als er al eentje is kun je de nieuwe niet meer openen
daar kan jij toch niks aan doen? ik kom ook uit hilversum , maar moet ik me dan schamen?quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Candyfreak het volgende:
Limbabwequote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Candyfreak het volgende:
ja wonderbaarlijk hoe ze de knop omzet he en janken over isquote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Blackprinces het volgende:
kijk daar is mootje weer hoor over nomineren
Idemdito. En ze roept alles over zichzelf af. Gisteren was ze ladderzat. Is ook zo'n mooi plaatje. En zeggen dat je niet meer kunt lopen, na die nacht. Hoogbegaafd of nietquote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Candyfreak het volgende:
Heb je dr gezien of kan je haar?quote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
[..]
daar kan jij toch niks aan doen? ik kom ook uit hilversum , maar moet ik me dan schamen?
laura komt daar ook vandaan , daarom
laten ze zich zelf maar gaan schamen voor hun gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |