abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95634489
mijn vriend en ik zijn al anderhalf jaar samen,
maar er is altijd 1 ding wat in de weg staat; voetbal!
hij is zelf keeper en traint op maandag dinsdag en woensdag. donderdag en vrijdag werkt hij, en zaterdag heeft hij een wedstrijd, bij een club 15 km van zijn huis af, en is rond een uur of 6 meestal thuis. dan kan ik hem dus eindelijk een keer zien.
maar, er is natuurlijk zondags altijd weer voetbal op tv,
hoevaak ik het ook zeg, en ookal maakt hij voor mij wel eens een uitzondering om geen voetbal te kijken, hij kijkt het toch echt te veel.
weet iemand hier raad op? of een afspraak die ik met hem kan maken ofzo?
pi_95634529
Nee, zo is hij gewoon, probeer hem niet te veranderen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 17 april 2011 @ 19:51:19 #3
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95634531
Wen er maar aan.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 17 april 2011 @ 19:51:48 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95634562
Waarom hem gaan verbieden om naar te kijken? Riekt naar aandachts tekort voor jou :?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Forum Admin zondag 17 april 2011 @ 19:51:52 #5
35723 crew  GGMM
pi_95634567
En terecht. Wees blij voor hem dat hij een hobby heeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95634681
Of je neemt hem zoals hij is of je maakt een eind aan de relatie...hem willen veranderen gaat alleen maar tot problemen leiden zeker bij zoiets wat iemand helemaal bezig houdt. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_95634805
ik hoef hem ook niet te veranderen, maar eens een keer iets leuks doen met je vriend is toch niet te veel gevraagt?
als hij echt zo gek is op mij als hij zegt kan hij toch wel eventjes tijd vrij maken?
hij hoeft ook echt niet alles te missen..
pi_95634836
Ga op volleybal en train op donderdag, vrijdag en speel wedstrijden op zondag. Dat zal hem leren.
  zondag 17 april 2011 @ 19:57:36 #9
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95634868
Hoeveel keer per week ga je uit of doen jullie iets samen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 17 april 2011 @ 19:59:07 #10
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95634963
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef iwantyoumore het volgende:
ik hoef hem ook niet te veranderen, maar eens een keer iets leuks doen met je vriend is toch niet te veel gevraagt?
als hij echt zo gek is op mij als hij zegt kan hij toch wel eventjes tijd vrij maken?
Accepteren of uitmaken. Dit wist je namelijk anderhalf jaar geleden ook.
Het is niet zo dat hij ineens na tien jaar relatie met jou zich op een nieuwe hobby heeft gestort. Dan kun je wel afspraken maken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95634974
ga kijken bij hem dan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_95635171
Mannen die van voetbal houden zijn vette meelopers.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_95635314
Walk.
Away.

Echt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_95635595
Overleg het met hem, dat je het vervelend vindt. Heeft hij daar geen begrip voor en toont hij zelf geen initiatief om het te veranderen (dwing hem dus niet), dan weet je wat je te doen staat: een ander zoeken die wel tijd met jou wil doorbrengen.
pi_95635746
dat is mannen eigen :P. Wen er aan en ga anders mee kijken ;)
pi_95636449
2 weken geen seks.
My dials are pupillated.
  zondag 17 april 2011 @ 20:23:41 #17
244933 trovey
Nachtoele
pi_95636511
quote:
Als hij geen tijd voor je wil vrijmaken uit "vrije wil" dan ben je blijkbaar minder belangrijk voor hem dan voetbal, dat kun je accepteren of niet...aan jou de keuze.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_95636645
quote:
Wat zeik je nu? Hij slaat toch ook wel eens op zondag over zei je zelf al in de OP. Moet ie dan kappen met voetbal? Ga zelf breien, zeg...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95636741
Je kunt er wel om gaan zeuren maar dat werkt alleen maar avenrechts. Als hij niet uit zichzelf meer tijd vrijmaakt, is de kans klein dat hij dat gaat doen als je er telkens om moet vragen.
pi_95636761
Het voetbal is niet het probleem, maar dat hij zo weinig tijd met je doorbrengt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95636934
In zijn gezicht gaan flirten met andere mannen; zowel in het echt als op facebook/hyves en via de telefoon. Mocht het niet helpen, steeds verder gaan totdat hij jou noodgedwongen met een andere gast in zijn eigen bed aantreft. Dan gaat hij jou wel weer op waarde schatten, let maar op.
  Forum Admin zondag 17 april 2011 @ 20:31:46 #22
35723 crew  GGMM
pi_95637032
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Axel1988 het volgende:
In zijn gezicht gaan flirten met andere mannen; zowel in het echt als op facebook/hyves en via de telefoon. Mocht het niet helpen, steeds verder gaan totdat hij jou noodgedwongen met een andere gast in zijn eigen bed aantreft. Dan gaat hij jou wel weer op waarde schatten, let maar op.
Ja; of als je geen hoer bent; doe gewoon normaal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95637449
zeg dat hij te veel kijkt en blijf hem boos aanstaren.
pi_95637556
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja; of als je geen hoer bent; doe gewoon normaal.
Ah, haar vriend zit ook op het forum zie ik. Knul, wat jij nodig hebt is meer drive; wat meer competitie om haar zal je goed doen. Bovendien zeg ik niet dat ze meteen het koffer in moet duiken met een vreemde; een beetje onschuldig flirten moet gewoon kunnen om eens mee te beginnen.
pi_95637901
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ah, haar vriend zit ook op het forum zie ik. Knul, wat jij nodig hebt is meer drive; wat meer competitie om haar zal je goed doen. Bovendien zeg ik niet dat ze meteen het koffer in moet duiken met een vreemde; een beetje onschuldig flirten moet gewoon kunnen om eens mee te beginnen.
:')_!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')