Accepteren of uitmaken. Dit wist je namelijk anderhalf jaar geleden ook.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef iwantyoumore het volgende:
ik hoef hem ook niet te veranderen, maar eens een keer iets leuks doen met je vriend is toch niet te veel gevraagt?
als hij echt zo gek is op mij als hij zegt kan hij toch wel eventjes tijd vrij maken?
hij hoeft ook echt niet alles te missen..
Als hij geen tijd voor je wil vrijmaken uit "vrije wil" dan ben je blijkbaar minder belangrijk voor hem dan voetbal, dat kun je accepteren of niet...aan jou de keuze.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef iwantyoumore het volgende:
ik hoef hem ook niet te veranderen, maar eens een keer iets leuks doen met je vriend is toch niet te veel gevraagt?
als hij echt zo gek is op mij als hij zegt kan hij toch wel eventjes tijd vrij maken?
Wat zeik je nu? Hij slaat toch ook wel eens op zondag over zei je zelf al in de OP. Moet ie dan kappen met voetbal? Ga zelf breien, zeg...quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef iwantyoumore het volgende:
Ja; of als je geen hoer bent; doe gewoon normaal.quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Axel1988 het volgende:
In zijn gezicht gaan flirten met andere mannen; zowel in het echt als op facebook/hyves en via de telefoon. Mocht het niet helpen, steeds verder gaan totdat hij jou noodgedwongen met een andere gast in zijn eigen bed aantreft. Dan gaat hij jou wel weer op waarde schatten, let maar op.
Ah, haar vriend zit ook op het forum zie ik. Knul, wat jij nodig hebt is meer drive; wat meer competitie om haar zal je goed doen. Bovendien zeg ik niet dat ze meteen het koffer in moet duiken met een vreemde; een beetje onschuldig flirten moet gewoon kunnen om eens mee te beginnen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja; of als je geen hoer bent; doe gewoon normaal.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah, haar vriend zit ook op het forum zie ik. Knul, wat jij nodig hebt is meer drive; wat meer competitie om haar zal je goed doen. Bovendien zeg ik niet dat ze meteen het koffer in moet duiken met een vreemde; een beetje onschuldig flirten moet gewoon kunnen om eens mee te beginnen.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah, haar vriend zit ook op het forum zie ik. Knul, wat jij nodig hebt is meer drive; wat meer competitie om haar zal je goed doen. Bovendien zeg ik niet dat ze meteen het koffer in moet duiken met een vreemde; een beetje onschuldig flirten moet gewoon kunnen om eens mee te beginnen.
Zeker geleerd toen je 3 was?quote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef linpunt het volgende:
zeg dat hij te veel kijkt en blijf hem boos aanstaren.
Dat is anders best nog duidelijk want in gevallen van TS gaat het dan ook anderhalf jaar lang meestal zo:quote:
Idd, dat ten eerste. Zelf zit ik ook op voetbal, voetbal dinsdag (19.00 - 20.30) en donderdagavond (20.30 - 22.30), plus dat mijn vriendin elke dag pas rond half acht thuis is. Woensdag is er meestal Champions League / beker oid en zaterdag moet ik zelf een wedstrijd voetballen rond 15u. Dan ben ik ook 18u thuis, maar dit betekend wel dat je 'sochtends met elkaar het een en ander kan doen en doordeweeks voor / na trainen elkaar nog kan zien. Verder hou je een paar dagen over waarop er niks is en idd, het belachelijke van het nederlandse voetbal is dat 9 v/d 10x je clubbie op zondagmiddag speelt. Het zij zo. Ik geloof niet dat als jij zegt, "Schat zullen we een dagje Walibi doen as. zondag" (ik noem maar wat) dat hij zegt, nee sorry, maar zondag moet ajax spelen dus ik blijf thuis. Zoek zelf ook een hobby en geniet van de tijd dat je elkaar wel ziet. Want als je niks beters heb dan het voetbal, zal er altijd voetbal gekeken wordenquote:Op zondag 17 april 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik dat niet, je zou ook leuk kunnen gaan kijken als hij voetbalt hoor
Daar is het dan toch ook zomerstop, of laat je hem herhalingen kijken danquote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef hallie022 het volgende:
Ach TS over 3 a 4 weken is het zomerstop.
Dan heeft je vriend zoveel tijd voor je , dat je hem zelfs de jupiler league laat kijken.
Ja maar die starten weer eerderquote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Daar is het dan toch ook zomerstop, of laat je hem herhalingen kijken dan
Genoeg mannen die niet zo zijn gelukkig.quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef FireFoxy247 het volgende:
dat is mannen eigen. Wen er aan en ga anders mee kijken
Helaas wel.quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg mannen die niet zo zijn gelukkig.
Zoals gewoonlijk met vrouwen, en als er dan eindelijk een gesprek komt is het "je begrijpt me nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is anders best nog duidelijk want in gevallen van TS gaat het dan ook anderhalf jaar lang meestal zo:
Zij:![]()
Hij: 'Is er iets?'
Zij: 'nee!'
Hij: 'Is er echt niets?'
Zij: 'Er is niks.'.
Hij: 'okee' -> zapt naar voetbal.
Zij:!
je zegt in je op toch dat hij weleens n uitzondering maakt voor Jou? Fan heb je toch wat je wil?quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef iwantyoumore het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |