quote:hmm echt apart
Verder is Melvin Op der Heyde in de 2e ronde van het kwalificatietournooi uitgeschakeld door de Slowaak Beck en staat Wassen in diezelfde 2e ronde op dit moment voor tegen Wayne Black.
Ik weet niet wie gaat winnen.
Kan er echt nog ff nix over zeggen...
Morgen vanaf 13:00 het echte werk.
Met om 13:00 op Court 3 de Kraay tegen Franco Squillari
Court 3 SCHANDE
De Kraay verdient het als oud-winnaar om minimaal op court 1 te mogen spelen.
ook om 13:00
Daja Bedanova vs Seda Noorlander
en iets later
Miriam Oremans vs Alexandra Fusai
quote:Mwoah deze week Federer en Clement verslagen en daarmee Rosmalen gewonnen heb weleens ergere losers gezien maargoed misschien denk je er onderhand iets anders over? Je zou kunnen zeggen dat hij in vorm is iig en Pless is iig(lijkt me ken m niet) een trainingspotje. Niet dat hij al een topper is maar ik denk dat hij dat best kan worden als hij dit jaar of uiterlijk volgend jaar doorbreekt.
Op dinsdag 18 juni 2002 00:09 schreef Barca het volgende:
Schalken geplaatst? Nou ... dan is het met het Nederlandse tennis, met uitzondering van de davis-cup, wel erg treurig gesteld. Wat een loser die Schalken.
Kraijcek zeker een hele goede kans op de volgende ronde als z'n service echt gaat lopen wordt het ook een eitje.
Sluiter sja nooit voorbij de 2de ronde Robredo is gelijk een aardig lastige partij maargoed op Queens haal je de halve finale niet als je heel erg uit vorm bent dus kan spannend worden.
Verder geen idee ga er gewoon van genieten en hoop op zo min mogelijk rain delay!
Hopen dat Krajicek van Squillari wint.
Normaal gesproken moet Richard die Argentijn wel de baas kunnen blijven, maar je weet maar nooit na zo lang buitenspel te hebben gestaan.
quote:Tenzij al je tegenstanders opgeven natuurlijk.
Op maandag 24 juni 2002 00:42 schreef Machiel het volgende:Sluiter sja nooit voorbij de 2de ronde Robredo is gelijk een aardig lastige partij maargoed op Queens haal je de halve finale niet als je heel erg uit vorm bent dus kan spannend worden.
Anyway, laten we hopen dat Kraaij in ieder geval één wedstrijdje weet te winnen. En Schalken eens wat verder komt dan de 3e ronde.
quote:Dat zou geweldig zijn, vind ik.. Maar ik vrees dat Pete het op Wimbledon niet meer waar kan maken
Op dinsdag 18 juni 2002 11:14 schreef Smike het volgende:[..]
Vorig jaar won hij Queens en Rosmalen, maar toen redde hij het ook niet.
Ik hoop op nog eenmaal Pete.
.
quote:Sja, ik zag gister nog een interview met Riesj, maar hij was me weer veel te optimistisch. Het zou wel leuk zijn als Richard weer eens wat verder kwam dan veldje 12 in de 1e ronde
Op maandag 24 juni 2002 11:31 schreef Leatherface het volgende:
Vandaag is het dan eindelijk zover.Hopen dat Krajicek van Squillari wint.
Normaal gesproken moet Richard die Argentijn wel de baas kunnen blijven, maar je weet maar nooit na zo lang buitenspel te hebben gestaan.
quote:Ik denk juist dat het het enige toernooi is waar hij het nog wel waar kan maken. En inderdaad, het zou geweldig zijn.
Op maandag 24 juni 2002 11:43 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Dat zou geweldig zijn, vind ik.. Maar ik vrees dat Pete het op Wimbledon niet meer waar kan maken
quote:nou, heb in rosmalen een andere schalken gezien.
Op dinsdag 18 juni 2002 08:22 schreef Barca het volgende:
Schalken is gewoon een net niet speler. Hij kan een leuk balletje slaan, maar mist de kwaliteiten (met name mentaal, maar ook tactsich en technisch) voor de absolute top. Hij speelt zoals hij eruit ziet: als een softie.
En de tweede game is een love game eat that!
quote:dan hier maar...
Op maandag 24 juni 2002 13:23 schreef Machiel het volgende:
Klinkt toch lekker dat 'Game Krajicek' na zo'n lange tijdMoest ook erg lachen om z'n ranking 1093
Boeie hij speelt!
En de tweede game is een love game eat that!
zelfs eerst set gewonnen 6-2!!
quote:mooi real time scorebord java scriptje daar te krijgen!!
Op zondag 23 juni 2002 20:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
http://www.wimbledon.org/
lekker tussenstanden op het werk bekijken....
quote:Maar hij kan de komende 9 maanden spelen alsof hij nummer 34 is. Geen probleem dus.
Op maandag 24 juni 2002 13:23 schreef Machiel het volgende:
Klinkt toch lekker dat 'Game Krajicek' na zo'n lange tijdMoest ook erg lachen om z'n ranking 1093
Boeie hij speelt!
quote:Het gaat inderdaad erg okay. Hulde.
Op maandag 24 juni 2002 14:23 schreef Guard het volgende:
Al 2-0 in sets voor de Kraaij, prima!!!
Elapsed Time: 110 Minutes
1st Serve %: 53/64 = 83%
Aces: 17
Double Faults: 3
Winning % on 1st Serve: 48/53 = 91%
Winners (incl. Service): 25
Unforced Errors: 20
Receiving points Won: 35/62 = 56%
Break Point Conversions: 3/8 = 38%
Net Approaches: 32/56 = 57%
Total Points Won: 107
Average 1st Serve Speed: 174 km/h
Average 2nd Serve Speed: 148 km/h
Fastest Serve Speed. 196 km/h
Driewerf HOERA voor Richard.
Echt klasse gespeeld, en als je naar de cijfers van zijn service kijkt, dan lijkt het alsof ie nog steeds maar op 85-90% staat te serveren.
Dit is echt goed.
[Dit bericht is gewijzigd door JSR op 24-06-2002 15:13]
Voor de statistieken : http://www.wimbledon.org/scores/stats/day1/1046ms.html
J.
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 24-06-2002 15:12]
Mooi.
Wat ik vooral belangrijk vind:
Was het weer de 'oude' Kraai???
Wel veel unforced errors....
staat alweer 6-1 en 4-3 achter tegen Panova (who the fuck is ..)
quote:Heeft ze ooit getennist dan ?
Op maandag 24 juni 2002 15:52 schreef GRUMBLER het volgende:
Moet Anna Koernikova maar niet gewoon stoppen met tennis en zich toeleggen op haar andere (lucratievere) activiteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |