Ik heb net 3 borden groente soep gehad, ik laat nu ranzige scheten goffedommequote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef K-Cash het volgende:
bohh jan, weer een schotel voor 2 personen weggewerkt hoor
Hoi Sharr, heb je HJ gedronken dit weekend?quote:
Hoi Ragboer! Ééntje maarquote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Sharr, heb je HJ gedronken dit weekend?
66 is overgeslagen dus de volgende moet ook 70 zijn dan klopt het allemaal weerquote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
check gesloten topics, vorige was 69
over uitwerpselen gesproken, ik heb me daarnet een dikke drol gelegd joh.quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb net 3 borden groente soep gehad, ik laat nu ranzige scheten goffedomme
Sryquote:Op zondag 17 april 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stomme snes emulator werkt gewoon niet, meisje ik ben ZOOOO boos.
maar 66 mistequote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een biertje? Tap, flesje of blik?quote:
er miste een topic, die moet ook weer ingehaald worden heurquote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, LaPo doet eentje terug want als je lapo hebt en op nieuw deel klikt staat 71 er al.quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
66 is overgeslagen dus de volgende moet ook 70 zijn dan klopt het allemaal weer
Ik wist dat niet. ik was in het voetbalboard vanmiddagquote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
er miste een topic, die moet ook weer ingehaald worden heur
Dat jaquote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
Ja dat die quoteknop niet meer automatisch down down down gaat is vervelend
kaap die lapo dan nietquote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist dat niet. ik was in het voetbalboard vanmiddag![]()
voetbalquote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist dat niet. ik was in het voetbalboard vanmiddag![]()
Klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
Ja dat die quoteknop niet meer automatisch down down down gaat is vervelend
Preciesquote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef n8n het volgende:
[..]
je krijgt geen genoeg van 69?[ afbeelding ]
Okee dan, waarom niet uit fles?quote:
Ditquote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat ja![]()
verander het terug aubbb iemand !!!! mn hele fok! carrière gaat in die slop nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Als wij ooit eens samen zouden gaan drinken doen we dat wel uit de fles hoor. Oké?quote:
Ja is goed, doen we. Daar heb ik veel meer mee.quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als wij ooit eens samen zouden gaan drinken doen we dat wel uit de fles hoor. Oké?
Okee dan, wel het bier dan openen met je aansteker... hihiquote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja is goed, doen we. Daar heb ik veel meer mee.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef n8n het volgende:
spooktopicstomme autoupdateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk, met strik en ooglapje. Alleen dat ooglapje zit aan de andere kant, anders werd het stom.
Ik snap het nietquote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hihihi wilde net zeggen hier klopt iets niet
Hoi Bloempje. Heeft je vriendje je nog heel gelaten?quote:
Maar natuurlijk, waarom zou ie me stuk maken dan?quote:Op zondag 17 april 2011 19:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Bloempje. Heeft je vriendje je nog heel gelaten?
Omdat geile hengst.quote:Op zondag 17 april 2011 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, waarom zou ie me stuk maken dan?
Maak er dan gewoon zelf 1quote:
KLINKERBOTSINGquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
KLINKERBOTSINGJANPIRAAT! NIET DOORVERTELLEN MENSEN!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
KLINKERBOTSINGJANPIRAAT! NIET DOORVERTELLEN MENSEN!!!!!!!!!!!!!1
Ik kan wel een topert maken?quote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh oeps moet in een spoiler he, nah ik laat het maar, straks gaan mensen dat echt denken
vergeet geen foto's te maken onder de douche hequote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
Wat Ragboer zegt.
Ik ga douchen gr gr ok ok doei doei allus.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
Wat Ragboer zegt.
Ik ga douchen gr gr ok ok doei doei allus.
Wat.quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij wordt die 5e topper he ? ik wist het![]()
Henkie bij de toppers![]()
oow ik dacht je hebt het over de toppers weet je wel met Gordon enzoquote:
quote:
sryquote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oow ik dacht je hebt het over de toppers weet je wel met Gordon enzodie zochten een 5e lid ik dacht Henkie gaat wel meedoen
Het is wel waar. Je weet t alleen nog niet.quote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar nietWant het is niet waar.
Je moest eens weten mang.quote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wist niet dat jij zangtalenten had Henkie!
Henkie tochquote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
sry
[..]
Het is wel waar. Je weet t alleen nog niet.
Wat?quote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkie tochben je alweer toe aan een nieuwe moeder ?
Staat die dr niet?quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef ElmoFan het volgende:
waarom heeft henkie geen guns n roses bij bandnamen staan?
quote:
quote:
ja hopelijk was ze niet al te sappig, ik moet soms hoesten van al die zoete sappen die uit een appel komen!quote:
klik eens op je eigen UI, staat je piratenbloempje daar niet bij?quote:
Jawel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik ben je vader toch nog wel of ook niet meer ?![]()
met brokjesquote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja hopelijk was ze niet al te sappig, ik moet soms hoesten van al die zoete sappen die uit een appel komen!
JAAA, NU WELquote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef n8n het volgende:
[..]
klik eens op je eigen UI, staat je piratenbloempje daar niet bij?
Ik kan m al een beetje, maar ik heb een akoestische gitaar zonder zoeen inham dus k kom moeilijk bij de 13e frets en hogerquote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef Henkie94 het volgende:
Over GnR gesproken: ElmoFan, ga Sweet Child O Mine leren.Is fucking makkelijk gr gr
Niks.quote:Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef n8n het volgende:
henk wat heb je met ingrid gedaan? [ afbeelding ]
Ah, jij hebt een puur akoestische, ik heb een semi-akoestische (die heeft wel een inham).quote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik kan m al een beetje, maar ik heb een akoestische gitaar zonder zoeen inham dus k kom moeilijk bij de 16e frets en hoger
ik kan er natuurlijk ook een stuk uitzagenquote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niks.
[..]
Ah, jij hebt een puur akoestische, ik heb een semi-akoestische (die heeft wel een inham).Succes daarmee.
Of ie er dan nog goed uitziet en goed klinkt, is een ander verhaal.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik kan er natuurlijk ook een stuk uitzagen
> Stop volgenquote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
Gwn een vraagje he, maar hoe haal ik dit uit mn myat
OP een kruisje drnaast drukkenquote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
nou gewoon, ga naar je myat hou je muis boven dit topic, rechts van het topic staat een rood kruisje en daar dan op klikkenquote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
hoe die klinkt maakt niks uit bij een gitaar, als het maar praktisch is hequote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Of ie er dan nog goed uitziet en goed klinkt, is een ander verhaal.
quote:
Dankjequote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OP een kruisje drnaast drukken
omdat ik niet alle topics er in wil hebben alleen waar ik in post..quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom zou je dit uit je myat willen halen?
Leugens.quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoe die klinkt maakt niks uit bij een gitaar, als het maar praktisch is he
quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dankje
[..]
omdat ik niet alle topics er in wil hebben alleen waar ik in post..
dat kan je zien bij postgeschiedenisquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dankje
[..]
omdat ik niet alle topics er in wil hebben alleen waar ik in post..
Het is een dotje, ik heb hem omgedoopt tot dronken worst en mijn haat naar mijn ouders gericht ipv het hondje.quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Geen dank, hoe bevalt het hondjehehehee????
Alles voor het hondje.quote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een dotje, ik heb hem omgedoopt tot dronken worst en mijn haat naar mijn ouders gericht ipv het hondje.
Ragbroer.quote:
ooooo pics van je hondje idd ;Dquote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een dotje, ik heb hem omgedoopt tot dronken worst en mijn haat naar mijn ouders gericht ipv het hondje.
Nee. Maar was in de war. Jij was niet in het topic.quote:
quote:
quote:
quote:
Ja en het waggelt en het sprong net 3x tegen mn voet aan, toen was ik eigenlijk compleet verliefdquote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooie UI![]()
en ja die puppy van Flippie omggg![]()
Wat stomquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie je nieuwe UI niet Bloempjeeeeee???
Hehe ja ik zit hier al te vaak eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee. Maar was in de war. Jij was niet in het topic.
Hihihihiquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja en het waggelt en het sprong net 3x tegen mn voet aan, toen was ik eigenlijk compleet verliefd
Vrouwtje en heet Yaraquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HihihihiAwhhhh
![]()
![]()
![]()
Meisje toch! Hoe heet het? En is het een mannetje?
Ik zou dr bijna als UI doenquote:
Awhhhquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouwtje en heet Yara
[..]
Ik zou dr bijna als UI doen
quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouwtje en heet Yara
[..]
Ik zou dr bijna als UI doen
Krijg je mijn broertje er ook bijquote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh![]()
Ruilen voor mn broertje?
![]()
Het is echt een schatje en afgelopen nacht ging het janken en ik vond het echt zielig om te horenquote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje zielig, maar zo te zien is ze wel cute.![]()
![]()
Do want.
Dat is gemeen want je broertje isquote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh![]()
Ruilen voor mn broertje?
![]()
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is echt een schatje en afgelopen nacht ging het janken en ik vond het echt zielig om te horen
[..]
Dat is gemeen want je broertje is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Awww ik weet nog dat je het idee dat er een hondje in je huis zou komen haatte.quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is echt een schatje en afgelopen nacht ging het janken en ik vond het echt zielig om te horen
[..]
Dat is gemeen want je broertje is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat klopt wel, hij is 17, lui en hyperactief en raar en emoquote:
Geen idee het is een labrador dus wordt wel pittigquote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef n8n het volgende:
[..]
toffe hond wel hoe groot wordt dat?[ afbeelding ]
aanlijnen en in de bosjes laten schijtenquote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel, hij is 17, lui en hyperactief en raar en emo
Same goes for me.quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Emo, draagtie ook skinny jeans??quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Emo, draagtie ook skinny jeans??![]()
hmmm nice pittig hontjequote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee het is een labrador dus wordt wel pittig
Sorry, helaas. Maar hij is best leuk hoor, je mag m zo hebbenquote:
Nee.quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorry, helaas. Maar hij is best leuk hoor, je mag m zo hebben
Euhm 2 maanden ongeveerquote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk?
Jankende puppy's zijn nooit leuk.
Ja daarom nu de haat naar mijn oudersquote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awww ik weet nog dat je het idee dat er een hondje in je huis zou komen haatte.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nou, top dit, dan word jij mijn schoonzusjequote:
Do want.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm 2 maanden ongeveer
[..]
Ja daarom nu de haat naar mijn ouders![]()
[..]
Hoe was de vis knul?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, top dit, dan word jij mijn schoonzusje![]()
Zout!quote:
wat is dat?quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef n8n het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/202677/Fok/Hulp/zapdos.gif
Ik ook meestal nietquote:
Jammer hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik kom niet bij die kutfret bij sweet child o mine![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Oh, ging het over visquote:
Allstars ja. Vans wil ie nog, maar heeft ie niet. En geruite blousjesdingen. En zo emo haar.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] Ik neem aan dat hij allstars/vans draagt?
Dropbox.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Gewoon erop slaan.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook meestal nieten hij heeft nog het lef om MIJ emo te noemen
![]()
Hoewel, de laatste tijd niet zo meer.
Omg die blousjessssssquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Allstars ja. Vans wil ie nog, maar heeft ie niet. En geruite blousjesdingen. En zo emo haar.
je hoort echt iedereen over de vansquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Allstars ja. Vans wil ie nog, maar heeft ie niet. En geruite blousjesdingen. En zo emo haar.
Jij hebt ook een dropbox met FOK! dingen erin, jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef n8n het volgende:
[..]
ik heb ze ook 2 paarquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je hoort echt iedereen over de vans
Ik had er laatst een van m gestolenquote:
gemak dient de mensquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dropbox met FOK! dingen erin, ja
En inruilen kan niet meer?quote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
best wel, ik heb een beetje spijt dat ik geen semi-akoestische of elektrische heb gekocht
Niets mis soms met mannenkledingquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had er laatst een van m gestolen
Omdat vansquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je hoort echt iedereen over de vans
Papzak.quote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef mc-Piel het volgende:
Ha, mijn JB haar is eraf!
Technisch gezien kan ik geen emo worden omdat mijn goddelijke lichaam niet in skinny jeans past.
Wel heb ik vans.. en lumberjack overhemden.
Orly.quote:
ik ga eerst hier nog even mee oefenen, ik speel nog maar 2 en een halve weekquote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En inruilen kan niet meer?Of zet m op marktplaats en koop alsnog een semi-akoestische of elektrische.
Mijne zijn niet zo heel uniek, heb 4 paar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Nice.quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef mc-Piel het volgende:
Vrouwelijke emo's ( mits zonder piercings) zijn zo schattig!
( zie seksualiteit)
De hoge frets zul je nooit bij kunnen komen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik ga eerst hier nog even mee oefenen, ik speel nog maar 2 en een halve week
Kun je hem delen? Dan kan ik genieten van twee dropbox FOK mappenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijne zijn niet zo heel uniek, heb 4 paar.
De meest unieke die ik heb zijn deze:die zijn wel nice niet meer te koop, heb 3 paar trouwens maar 1 vergeet ik stiekem altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
3 Paar air maxquote:
quote:
Birkenstocks outch......quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
3 Paar air max.. ( wel exclusieve sneakers, geen classics)
2 Paar Nike Dunk High
4 Paar Vans ( 2 x era, 1 x authentic, 1 x vulcanized)
1 Paar birkenstocks
ik kan er wel bij (net) maar niet icm andere notenquote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nice.
[..]
De hoge frets zul je nooit bij kunnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Heerlijk die dingen!quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef n8n het volgende:
Misschien kan je met bobje concurrerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TROUWEN?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Tieteh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik een keer wat exclusiefs wil moet ik bij jou zijn
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ik heb lekker 1 paar afgetrapte nikes, meer nietquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ehm... even tellen.
2 paar vans
2 paar allstars
1 paar vertrapte nepallstars
2 paar ehm.. van die goedkope die je overal zit
1 paar bloemetjesschoenen
4 paar hakken
2 paar laarzen
1 paar wannabeuggs (fout, ik weet, maar lekker warm en uggs lelijk en duur)
2 paar open zomerschoentjes.
Dat was het geloof ik
Edit: 1 paar birkenstocks, 2 paar gewone slippers.
baasquote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb lekker 1 paar afgetrapte nikes, meer niet
Ik schaam me dan ook diep. Tot ik hoorde hoeveel n8n heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb lekker 1 paar afgetrapte nikes, meer niet
quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef Beach het volgende:
"Klinkie wil niet dat jullie baggeren!"
"Moest ik zeggen van haar"
bobje?quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien kan je met bobje concurreren
ALLEEN VOOR MN SCHOENENquote:
hehe al draag k maar 15 paar ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tieteh.
Dus als ik een keer wat exclusiefs wil moet ik bij jou zijn
En wat verstaat ze onder baggeren?quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef Beach het volgende:
"Klinkie wil niet dat jullie baggeren!"
"Moest ik zeggen van haar"
Ja dat.quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik kan er wel bij (net) maar niet icm andere noten
niemand die het leest.quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
jullie geloven me op mn blauwe ogen he
dude.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ja, nou, dan niet hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef n8n het volgende:
[..]
bobje?![]()
[..]
ALLEEN VOOR MN SCHOENEN![]()
[..]
hehe al draag k maar 15 paar ofzo
Holy fuck. Dat is dan weer wat veel.quote:
happybob?quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet niet dat Bobje een schoenenfetish heeft? Nu wel dus
Zonder vingers? Die had ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb trouwens ook leuke emo handschoentjes.
ook een geblokte tas enzo?quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb trouwens ook leuke emo handschoentjes.
helaaschquote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nou, dan niet hoor
Wacht, ik heb niets aan die schoenen natuurlijk. Tenzij je maat 37 hebt, maar dat zal wel niet.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Holy fuck. Dat is dan weer wat veel.
quote:
3 kratten vol jaquote:
Stiekem ben ik jaloersquote:
Omdat schoenen homo onderwerp, ARG zit vol met < vul maar inquote:
jammerquote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bobje HOMO![]()
![]()
Hetero man, en niet zo een beetje ook
oeps, maakt niet uit maar dan is het minder erg als ie er meer heeftquote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bobje HOMO![]()
![]()
Hetero man, en niet zo een beetje ook
Ben ik mee eensquote:
Geen idee hoeveel hij er heeft, wel aardig wat, dat weet ik welquote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef n8n het volgende:
[..]
oeps, maakt niet uit maar dan is het minder erg als ie er meer heeft
juiste plekken kennen scheelt doekoesquote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stiekem ben ik jaloers![]()
Ik wil heel veel geld en dan shoppen als een gek![]()
Als je het hier niet leuk vind kun je ook gaanquote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat schoenen homo onderwerp, ARG zit vol met < vul maar in>
Vertel het me, heldquote:
Maar ik ga nu maar op zoek naar een andere jongenquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik mee eens
[..]
Geen idee hoeveel hij er heeft, wel aardig wat, dat weet ik wel
Oh nee hoor, hartstikke gezellig, perfecte plek om even mijn verveling te uitenquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je het hier niet leuk vind kun je ook gaan
vintagequote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vertel het me, held
Ik heb nu allemaal standaard h&m shit in m'n kast liggen, dat ben ik zat
In engeland heb je een winkel genaamd TK-Maxx ofzo en dat is een soort van outlet en allemaal mooie schoenen voor heel goedkoop, daar kocht ik 2 paren allstars voor 12 ponddddquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vertel het me, held
Ik heb nu allemaal standaard h&m shit in m'n kast liggen, dat ben ik zat
Oquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ga nu maar op zoek naar een andere jongen
quote:
Oke. Hoe gaat het?quote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh nee hoor, hartstikke gezellig, perfecte plek om even mijn verveling te uiten
Ik wil hetquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In engeland heb je een winkel genaamd TK-Maxx ofzo en dat is een soort van outlet en allemaal mooie schoenen voor heel goedkoop, daar kocht ik 2 paren allstars voor 12 pondddd
Ik,quote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Henkie94 het volgende:
Welke koekwaus wil pics van mijn emo gloves?
daar is duur, markten in amsterdam vooral, zaterdagochtendquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
![]()
Maar waarik ken alleen de 9 straatjes in Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn schoenen.
De meeste zijn vertrapt, eigenlijk draag ik alleen nog die blauwe nike dunk high en die Vans vulcanized.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |