zie opquote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n8n nu kun je de rest van de emoticons/smileys erbij toevoegen ;D
Wat lurk jij mijn fobo?quote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef Beach het volgende:
eten was goed ik ben vrolijk zin in morgen alles
in de NB manquote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef mc-Piel het volgende:
n8n, jij zat voorheen toch eigenlijk nooit in ONZ?
Ik zag je eigenlijk alleen wel is in US.
overal en nergens welquote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef mc-Piel het volgende:
n8n, jij zat voorheen toch eigenlijk nooit in ONZ?
Ik zag je eigenlijk alleen wel is in US.
met banaan?quote:
Achso!quote:
Omdat het kan.quote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Waarom werd er gehaat op Danger.mouse?
alles voor ARG7quote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat een bazensmileys allemaal, props naar de maker!
Ja, eigenlijk wel om dezelfde reden jaquote:
heb je al dromen gewhatsapptquote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke nu weer lief doen hoor, anders krijg ik een schuldgevoel alles.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef n8n het volgende:
[..]
heb je al dromen gewhatsappt[ afbeelding ]
wat een idioot, Vrouwen je dromen vertellen is stoerquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij wou het niet zeggen.
dan afwijzen, niet eens geile dromen delenquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij wou het niet zeggen.
zou eens tijd worden jahh, welke ga je nemen dan?quote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
oja ik krijg binnenkort nieuw mobiel android whatsapp
Mijn mobiel is nu weggebracht ter reparatiequote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
Ben ik nog niet over uit.quote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zou eens tijd worden jahh, welke ga je nemen dan?
Androidquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
muahhhquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat een idioot, Vrouwen je dromen vertellen is stoer
misschien is het beter als ik het niet weetquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef n8n het volgende:
[..]
dan afwijzen, niet eens geile dromen delen [ afbeelding ]
Sony Ericsson Xperia Arcquote:
warmte waar?quote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt wel, ik krijg het er warm van altijd
neem de Desire, Goedkoop, goede kwaliteit, voor de mainstream gebruikerquote:
Ik wil geen HTC jongequote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
neem de Desire, Goedkoop, goede kwaliteit, voor de mainstream gebruiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze Beach
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
nee, bah, kwaliteitquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef mc-Piel het volgende:
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze Beach
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ook gewoon Android.quote:
quote:
Nu niet meer, was alleen met X10quote:Op zondag 17 april 2011 18:33 schreef n8n het volgende:
beter geen sony phone gaar met updates [ afbeelding ]
volgens mij alleen wat duurder toch?quote:Op zondag 17 april 2011 18:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ook gewoon Android.
Camera kwaliteit die je van een SE kunt verwachten.
Hij is snel, degelijk en doet alles wat ie moet doen.
Xperia Arc valt mee.. de Xperia Play, die is duur!!quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
volgens mij alleen wat duurder toch?
Ik heb iets principieels tegen Applequote:
Xperia X10 is ook te flashen naar 2.2, binnenkort zelfs 2.3quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef n8n het volgende:
[..]
owja meteen de enige waar k ervaring mee heb [ afbeelding ]
snap ik wel apple is wel psychoquote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb iets principieels tegen Apple..
Kan niet ontkennen dat het mooie dingen zijn, maar ik wil hem niet.
Ik moet het doen met een ipod Touch en een sony ericsson J220iquote:
Nee, doei.quote:
Neequote:
Ik iPad 2 en iPhone 3gs en macbook proquote:
Alleen als je normaal mee kan doen, heb je de OP gelezen?????quote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef ElmoFan het volgende:
is het nu de bedoeling dat ik mee doe met de hype en een ooglapje en een strikje op mijn UI doe?
Niemand verplicht je wat.quote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef ElmoFan het volgende:
is het nu de bedoeling dat ik mee doe met de hype en een ooglapje en een strikje op mijn UI doe?
welkom alle UI's zijn welkomquote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef ElmoFan het volgende:
Eens met deze dame.quote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als je normaal mee kan doen, heb je de OP gelezen?????
ik wacht tot ik 'm zakelijk nodig heb, dan kan ik het naar mezelf verantwoordenquote:
ik heb hem idd gelezen, behalve het gedichtje, want ik haat gedichtjesquote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als je normaal mee kan doen, heb je de OP gelezen?????
De mijne is van het gezin. Ik gebruik hem alleen voor Angry birdsquote:
Die hoort er juist ook bijquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik heb hem idd gelezen, behalve het gedichtje, want ik haat gedichtjes [ afbeelding ]
dat heb k al op mn macbook en iphone, 3 soortenquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De mijne is van het gezin. Ik gebruik hem alleen voor Angry birds
Neequote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef ElmoFan het volgende:
maar waarschijnlijk speel je hem alleen maar verder op 1 apparaat, ik heb het ook overal op. Maar ik speel het maar op 1quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef n8n het volgende:
[..]
dat heb k al op mn macbook en iphone, 3 soorten [ afbeelding ]
nee de gewone en seasons op iphone en Rio op macbookquote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk speel je hem alleen maar verder op 1 apparaat
u got rickrolldquote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef n8n het volgende:
wtf een grapjas heeft een nummer van backstreet boys in een album van david bowie gestopt [ afbeelding ]!
Dan maar lepeltje lepeltje?quote:
Rioquote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
nee de gewone en seasons op iphone en Rio op macbook[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan maar lepeltje lepeltje?
Nu gebleken is dat je toch niet mijn zus bent.
idd was beetje anticlimaxquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
RioNu is het wachten op nieuwe levels [ afbeelding ]
De Wormquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op een witte boterham he.![]()
Ha worm! Leuk dat je d'r bent.quote:
met kooitjes, deed me denken aan ray-manquote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
Ik speel alleen de normale en Seasons. Rio nog niet naar gekeken!
rio is een aanradertjequote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
Ik speel alleen de normale en Seasons. Rio nog niet naar gekeken!
quote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Ik heb zo'n zin inik smeer dat altijd over mn fallusjen als ik boodschappen ga doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op een witte boterham he.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
ik zit nog in de testfasequote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is het hier gezellig?
ja hequote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef SuperwormJim het volgende:
omg dat multiquoten is zoooooo geil he
Heeft dat verbazingwekkende reacties?quote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef n8n het volgende:
[..]
ik smeer dat altijd over mn fallusjen als ik boodschappen ga doen[ afbeelding ]
bijt terug in zijn pootquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn kat beet net in mijn hand godverdomme
quote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef SuperwormJim het volgende:
omg dat multiquoten is zoooooo geil he
hey het werkt weerquote:
Neequote:
daar kan ik op dit moment nog niks over zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat zijn je voorlopige bevindingen?
als k weer thuiskom is het extra smeuig en dan plezier ik mezelf eventjesquote:
Neequote:
Oraal?quote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef n8n het volgende:
[..]
als k weer thuiskom is het extra smeuig en dan plezier ik mezelf eventjes[ afbeelding ]
Pudding en gelei = gelatine = dierlijk = niet voor vegetariërsquote:
Je moet gewoon typen: [multiquote][/multiquote]quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
Als je snel meerdere mensen wilt quoten, kun je de alt-knop ingedrukt houden. Je scrollt dan niet naar het quickreply-invoerding.
Werkt niet optimaal swaquote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tijdens het quoten ALT ingedrukt houden
oew ga door vertel meerquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij mij gaat hij automatisch naar beneden hoor.
bij mij ookquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nieuw: de multi-quickquotequote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Henkie94 het volgende:
Als je een pagina met veel replies hebt, springt ie alsnog naar t invoerveld.Weet niet precies na hoeveel replies op 1 pagina hij ermee ophoudt, though.
Buiten dat, goeie functie.
Het werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef n8n het volgende:
[..]
dacht dat je het over je boii had[ afbeelding ]quote:
volgens mij datquote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Bij mij werkt het niet. Misschien omdat ik alle reacties op één pagina heb?
Datdus.quote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Bij mij werkt het niet. Misschien omdat ik alle reacties op één pagina heb?
quote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef mc-Piel het volgende:
dan wacht ik nog even met deze sexy sheizeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt
Je moet gewoon zorgen dat je je pagina's niet te ver vol laat lopen met posts.
Als je ververst en naar pagina 8 gaat werkt het.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Het werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Beach het volgende:
Mensen die niet weten hoe je moet multi quotenquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Beach het volgende:
Mensen die niet weten hoe je moet multi quotenquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Beach het volgende:
Mensen die niet weten hoe je moet multi quotenquote:quote:quote:quote:quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
that's what she saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
Wat ben ik toch goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt![]()
smakenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
Bots, etenstijd!
Ik ga even wat vis wegwerken
Oasis - Wonderwallquote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand een leuk nummer wat ik kan spelen op de gitaar?
Yarharr Im a Pirate.quote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand een leuk nummer wat ik kan spelen op de gitaar?
Neen. We missen 66. Dus dit moet 68 zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef sharr het volgende:
Klopt de TT nummering nu eigenlijk wel weer?
SPOILER: in een spoiler, vooruit dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee?!?!?!?!quote:Op zondag 17 april 2011 19:06 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dat is toch iets om trots op te zijn?
Breezer kan dat er wel even uitneuken.quote:
Inderdaad. Je voelt de ergste pijn zeggen ze altijd.quote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Breezer kan dat er wel even uitneuken.
Ik heb al te veel op eigenlijk manquote:
gr ria en de kisd + pootjen van weofquote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef ElmoFan het volgende:
ik ga gitaar spelen greotjens, ik post af en toe wel wat heur, als jullie me missen ()
alles op z'n tijd, je plaatje is moeilijk raakbaarquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef n8n het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, je plaatje is moeilijk raakbaar[ afbeelding ]
quote:
sryquote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef n8n het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, je plaatje is moeilijk raakbaar[ afbeelding ]
Ja hier ook af en toequote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef Henkie94 het volgende:
Tevens, als ik nu op de kwoot knop druk kwoot ie ook zonder te scrollen?
dat denk ik ook altijd maar daarna is alles weer goedquote:
Had ik net ook.quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja hier ook af en toedan klik ik echt twintig keer omdat ik denk dat 'ie het niet doet
We hebben 66 overgeslagen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef Bloempje. het volgende:
HOLY FUCK, 69?!
Wat is hier gebeurd?! Hoi liefjens, trouwens
Ahhwquote:
Jahoeeequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhwik was een beetje sipjens vrijdag, dus toen was ik er niet want geen zin, en toen kwam Haarklip en hadden we iets anders te doen...
Maar nu ben ik er, hiephoihoera!
HJ? Warsteiner?quote:
Waar ik was dronken ze bavaria, mja zit ook alcohol in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gaan jullie nu doen?
Koekjes kunnen niet typen, dus ik denk dat je daar een klein foutje gemaakt hebt.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeggen dat je moet opflikkeren met voetbalpostsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gaan jullie nu doen?![]()
Niet haten ok?quote:
Je hebt me door.quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Koekjes kunnen niet typen, dus ik denk dat je daar een klein foutje gemaakt hebt.
hahaha damn daar zou ik denk ik 3 dagen van kunnen levenquote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef K-Cash het volgende:
bohh jan, weer een schotel voor 2 personen weggewerkt hoor
Die hamburger toenquote:Op zondag 17 april 2011 19:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahaha damn daar zou ik denk ik 3 dagen van kunnen levenmaar dat weet je ook wel
het staat in spilquote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Zeggen dat je moet opflikkeren met voetbalposts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |