hoi, en vraag je eigen smaak aan danquote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef Melting het volgende:
Ik zeg.... een goedemiddag altesaam!![]()
Niet mijn muziek trouwens.
Wie dan? En waar?quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh mensen willen mij van fok! zien verdwijnen![]()
* Knetterkrankjorum gaat in een hoekje zitten huilen
Heb ik ook al gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoi, en vraag je eigen smaak aan dan
quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh mensen willen mij van fok! zien verdwijnen![]()
* Knetterkrankjorum gaat in een hoekje zitten huilen
heb je ook echt dé allerhoogste?quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoogste postgemiddelde, wie, bla bla
quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef mr-green het volgende:
[..]wie? trouwens er zijn ook mensen die je graag op Fok! zien
geen flauw ideequote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je ook echt dé allerhoogste?
ik ga wel naar school hequote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef mr-green het volgende:
al vind ik meer dan 100 posts per dag wel TE veel(mrja misschien zou ik dat ook hebben als ik geen niet werk ofzo
)
niet werkenquote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef mr-green het volgende:
al vind ik meer dan 100 posts per dag wel TE veel(mrja misschien zou ik dat ook hebben als ik geen niet werk ofzo
)
quote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Christus. No way dat je dat voor elkaar krijgt als je geestelijk gezond bent.
Die laatste is vooral goed.quote:Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef andreas612 het volgende:
komt forgot about dre zo? of what's the difference?
Ditquote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit nummer is echt een van de beste songs ooit
jostiband!quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef andreas612 het volgende:
[..]
tot welk deel van de maatschappij behoor jij?
Die zijn tofquote:
Nou dan kunnen we meeten!quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die zijn tof![]()
Treden binnenkort hier in de buurt op.. ik moet en zal erheen gaan
dat was vanwege je reactie in dat andere topicquote:
Dan nog ben ik heel liefquote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was vanwege je reactie in dat andere topic
ik reageerde in de verkeerde
Ik ben heul niet lesbischquote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan nog ben ik heel lief
waarom wil je smegmanus zuigen terwijl je lesbisch bent
in die andere mag niet dus daar antwoord ik ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan was je bi
2 topics tegelijk dit gesprek :")
en met carooltje was toch ook niet zomaarquote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in die andere mag niet dus daar antwoord ik ook niet
maar bi ja
Wat met carooltjequote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en met carooltje was toch ook niet zomaar?
Hoe kan dit topic in 5 minuten vol zijn geknaltquote:60.20 posts per minuut - [ONZIN RADIO] #226 Waar eenzame FOK!kers met broeken op enkels zitten
Dat was gewoon gezelligquote:
whahah.. heel simpel kan dat hoorquote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kan dit topic in 5 minuten vol zijn geknaltrecordpoging?
hij leeft nog, hij zit met kurt en jimi hendrix op een eilandquote:
was het nou een datequote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat was gewoon gezellig
maar dan ben je niet gelijk lesbisch
ja maar, dit is echt HEEL snelquote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahah.. heel simpel kan dat hoorveel users aanwezig en veel posten
Een date hoeft niet meteen op seks te duiden, Fokkertjequote:
zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een date hoeft niet meteen op seks te duiden, Fokkertje
Toen ging een Fokster live kreunen op de radio en hadden we 98 luisteraarsquote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kan dit topic in 5 minuten vol zijn geknaltrecordpoging?
jochiequote:
het was een weekend datequote:
ojaquote:Op zondag 17 april 2011 18:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Toen ging een Fokster live kreunen op de radio en hadden we 98 luisteraars
whahaquote:Op zondag 17 april 2011 18:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Toen ging een Fokster live kreunen op de radio en hadden we 98 luisteraars
misschienquote:Op zondag 17 april 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je zit wel naar dat antwoord te azen
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja toen ging flippie kreunen toch?
aaah deze
quote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja toen ging flippie kreunen toch?
aaah deze
Jah, lul, ik kan daar geen passende verzoekjens op verzinnenquote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je wordt helemaal gek van mijn aanvragen
2pac - dear mamaquote:Op zondag 17 april 2011 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, lul, ik kan daar geen passende verzoekjens op verzinnen
kom ik net ook achterquote:Op zondag 17 april 2011 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan niet vaker dezelfde artiest doen toch?
met je autoquote:Op zondag 17 april 2011 18:13 schreef Rensjebree het volgende:
Pleuris ik verveel me! Ik denk dat ik een rondje ga rijden!
oh haal mij op dan.. ik verveel me ookquote:
Ik wel.. ik rij ook een gruwelijke auto!quote:Op zondag 17 april 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoiets zou ik nou nooit doen
inderdaad, ga dan een rondje fietsen of lopenquote:Op zondag 17 april 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoiets zou ik nou nooit doen
Drenthe is een beetje te ver omrijden!quote:Op zondag 17 april 2011 18:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh haal mij op dan.. ik verveel me ook
quote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Drenthe is een beetje te ver omrijden!
quote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Drenthe is een beetje te ver omrijden!
je bent wel goed hoorquote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben niet goed volgens eggstc
waarheen dan?quote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef andreas612 het volgende:
'k moet wel bekennen dat ik van de zomer weekje naar drenthe ga met een paar maten![]()
waar in drenthe?quote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef andreas612 het volgende:
'k moet wel bekennen dat ik van de zomer weekje naar drenthe ga met een paar maten![]()
ik ben heul niet eng heurquote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Rensjebree het volgende:
Ik blijf veilig in Den helder... mensen buiten Den helder zijn eng!
ja ok.. maar naar een camping of een centerparcs ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
weet ik niet, schijnt in de middel of nowhere te zijn.. maar wordt zeker vet
Den helderquote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Rensjebree het volgende:
Ik blijf veilig in Den helder... mensen buiten Den helder zijn eng!
nee, een vakantiehuis van familie van een van m'n vrienden..quote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ok.. maar naar een camping of een centerparcs ofzo?
ah ok.. als het centerparcs was geweest dan was je in mijn buurtquote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nee, een vakantiehuis van familie van een van m'n vrienden..
ke, maar centerparcsquote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah ok.. als het centerparcs was geweest dan was je in mijn buurt
Is heel leuk als je met de juiste mensen bentquote:
Dat.quote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is heel leuk als je met de juiste mensen bent
ja als je met vrienden bent kan alles leuk zijnquote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is heel leuk als je met de juiste mensen bent
schiermonnikoog is ook kutquote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja als je met vrienden bent kan alles leuk zijn
behalve vlieland, das kut
woon jij in emmen dan? als middel parks vlakbij isquote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doe mij maar zeeland, haarlem of drenthe
Of Brabant!quote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gelukkig nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
woon jij in emmen dan? als middel parks vlakbij is
coevorden?quote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Ik woon in een stad20 min rijden van emmen af
nog niet zoveel geweest... maar voor het accent alleen al zou ik erheen gaanquote:
Amersfoortquote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Daar staat coevorden bekend omquote:
dat geloof ik welquote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef andreas612 het volgende:
vlieland is trouwens best wel baas, als je met zeilbootje er heen ben, ligt opzich wel mooi daar in het haventje
Ik woon daar niet.. daarom niet de bestequote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef andreas612 het volgende:
mensen, Castricum is de beste stad die er is![]()
verzin eerst maar tegenargumenten voordat je gaat haten, want die zijn er namelijk niet
Omdat ik gestructureerd aanvraag.quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lekker nummer
![]()
waarom kan melting wel al aanvragen.. en ik niet.. potver de potver verdikkeme
quote:Op zondag 17 april 2011 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik woon daar niet.. daarom niet de beste
wut? ik vind dat persoonlijk het beste argument wat ik kan bedenkenquote:
heb er nog niet veel van gezien.. wat ik ervan gezien heb.. vond ik niksquote:
Komt omdat je er niet woont of de juiste plekken nog niet hebt gezienquote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb er nog niet veel van gezien.. wat ik ervan gezien heb.. vond ik niks
het enige argument bedoel jequote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wut? ik vind dat persoonlijk het beste argument wat ik kan bedenken
dit dus.. wat een kutstadquote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb er nog niet veel van gezien.. wat ik ervan gezien heb.. vond ik niks
klopt, en kloptquote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Komt omdat je er niet woont of de juiste plekken nog niet hebt gezien
Ligt aan mijn internet, maar het is fucking irritant.quote:
speedtest.netquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan mijn internet, maar het is fucking irritant.
Draadloos internet, modem beneden, ik op zolder. Daar hoef je die test niet voor te doenquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef andreas612 het volgende:
[..]
speedtest.net
ff sharen, weet ik of ik je uit mag lachen of niet..
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
Voor knetters!
UPCquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
heb 25 mbit/sec ofso, maar UPC heeft de laatste tijd problemen ofso
wtf wat danquote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm de perfecte tijd om even want anders te gaan doen
drinken halen, broodje smeren, meds pakkenquote:
ga dan ook fietsenquote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef Rensjebree het volgende:
autorijden is niet meer leuk voor de lol 1,75 euro voor een litertje benzine!
En dan nog eens 60 liter als je tank leeg is.quote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef Rensjebree het volgende:
autorijden is niet meer leuk voor de lol 1,75 euro voor een litertje benzine!
Fietsen met dit weer is fijnquote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb wel een fiets.. maar daar rij ik alleen met extreem mooi weer op!
quote:Een 20-jarige man uit Dongeradeel moest zaterdag zijn rijbewijs inleveren omdat hij met 186 kilometer per uur over de A7 bij Wieringerwerf had gereden. De beginnend bestuurder verklaarde dat hij op tijd thuis wilde zijn om de koeien te melken. Dat heeft hij niet gered, laat de politie zondag weten.
Nou ja ik moet geen wind hebben... anders kom ik niet vooruit!quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Fietsen met dit weer is fijn
quote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou ja ik moet geen wind hebben... anders kom ik niet vooruit!
Lola heeft gister een pm gestuurd met een kleine verhuizing naar de maandagavondquote:
Vreemd! Ik zou toch zweren dat ze er wel is.quote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lola heeft gister een pm gestuurd met een kleine verhuizing naar de maandagochtend
Jep ik zit net, en ik ben zo brak dat ik lekker ff ga bankhangen en dan naar bed gaquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreemd! Ik zou toch zweren dat ze er wel is.
En ik heb xpress niet naar huppel gestuurd omdat die een housewarming hadquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh handig en koelkast heeft vakantie
Groot gelijk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep ik zit net, en ik ben zo brak dat ik lekker ff ga bankhangen en dan naar bed ga
hahaquote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik heb xpress niet naar huppel gestuurd omdat die een housewarming had
Welke stijl wil je draaien? Of gewoon vanalles wat?quote:
als er niks op het rooster staat.. dan nietquote:
als je niet gaat praten dan ga ik niet luisteren heurquote:
Wat verzoek je dan zoal?quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zokunen heeft niets van mijn verzoekjes
Voor jou/door jou komt het volgende nummer!quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zokunen heeft niets van mijn verzoekjes
The buzzcocks, better then ezra, a balladeerquote:
Die bands bestaan verdorie !quote:
Waar ga je hene dan?quote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze voor mij.. oh happy joy nu kan ik in vrede heen gaan
Kerel kom eens op msn manquote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef Viro het volgende:
Men of honor op rtl 7,samen met serena en broertje aan het kijken. Tot later, en zook suc6 met draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |