Waar is mijn naam in de TT goftedommedrommelsquote:
Had dan verdomme eerst het hele topic doorgelezen voordat je een nieuw deel opentquote:
Ik ga wel een adoratietopic openen voor je.quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar is mijn naam in de TT goftedommedrommels
Liefquote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga wel een adoratietopic openen voor je.
NErgensquote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar is mijn naam in de TT goftedommedrommels
Fish kingquote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
Teringlijer hè die Pizza.
Neemt ie Sharr mee naar de Burgerking waar ze allemaal niet-halal vlees verkopen.
Ze hebben frietjes, en fish king, en onion ringsquote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
Teringlijer hè die Pizza.
Neemt ie Sharr mee naar de Burgerking waar ze allemaal niet-halal vlees verkopen.
oei, bier drinken op de dag van de heer! jij zondaar!quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
Hihi ik heb een beetje bier gedronken op zondag
Ik ben mijn eigen heer.quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
oei, bier drinken op de dag van de heer! jij zondaar!
fixedquote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze hebben frietjespatatjes, en fish king, en onion rings
Sharr kijkt Ik hou van hollandquote:
True story!quote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja hallo ik ben autist alles moet precies gaan zoals ik dat wil, anders is mijn dag verpest!
Nu hebben we ruzie Jeroenquote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze hebben frietjes, en fish king, en onion rings
fries is toch niet frietquote:
Zal ik doenquote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
fries is toch niet friet
En noem het gewoon krulpatat
Overijssel?quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja idd ik kijk naar ik hou van OV
En ik kijk tegelijk naar ik hou van KB/Beach/xSummergirlxquote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Deze koningin spreekt de waarheid.quote:Op zondag 17 april 2011 17:20 schreef sharr het volgende:
Geloof me, het is echt geen friet. Het is patat. Amen.
AH Patat, die zijn het lekkerst!quote:Op zondag 17 april 2011 17:20 schreef sharr het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij nam hem in negen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Pizzalucht nam mijn hosseltip niet in acht
Ik hossel niet op de Beach-manierquote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Burgerking heeft ook iets met mij te maken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:20 schreef sharr het volgende:
Ik had een romantisch idee.quote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Burgerking heeft ook iets met mij te maken.
Dat is wel snelquote:Op zondag 17 april 2011 17:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik had een romantisch idee.
#68 waar ik sharr ten huwelijk vraag
quote:
Appelquote:
Appetjenquote:
Dat doe je bij mij nooit, verdomme.quote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest voor het eerst lachen om een post van jou
Ik lach bij elke post van jou, dat is zo vervelend elke keer te meldenquote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat doe je bij mij nooit, verdomme.
Ik zie niet echt vaak hoi staan hoorquote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik wil niet raar doen maar we mogen toch niet vaak hoi zeggen
Dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik lach bij elke post van jou, dat is zo vervelend elke keer te melden
Ik zie hetquote:
Jij bent ook lievquote:
Niet haten op mij jaquote:
Dankje voor je steunquote:
Mag wel...somsquote:
Mis ik iets, foto's die lekkenquote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef n8n het volgende:
[..]
beter tijd besteden aan foto's lekken[ afbeelding ]
quote:
Die hing toch?quote:
jouw moederquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Die hing toch?
O ben even weg
Taart eten
(de nieuwe hobby van mn moeder is beter dan dr vorige (nu taart maken, vorige was appelsap maken, maar ze wil binnenkort ook gaan bier brouwen)
quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Die hing toch?
O ben even weg
Taart eten
(de nieuwe hobby van mn moeder is beter dan dr vorige (nu taart maken, vorige was appelsap maken, maar ze wil binnenkort ook gaan bier brouwen)
Mijnes ook.quote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef Beach het volgende:
Mijn moeder had vroeger als hobby mij slaan.
Mijn moeder heeft die hobby nog steeds.quote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef Beach het volgende:
Mijn moeder had vroeger als hobby mij slaan.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft die hobby nog steeds.
Terugslaan. Hard.quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft die hobby nog steeds.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga even gebakken aardappelen in de vorm van vierkante staafjes naar binnen werken.![]()
Lekker, patatquote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga even gebakken aardappelen in de vorm van vierkante staafjes naar binnen werken.![]()
hé ik eet vandaag ook patat wat toevalligquote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Henkie94 het volgende:
toch te hard gevallenquote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje van 3 zei dit over zn piemeltje: deze groot![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wel.quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Furdinand het volgende:
Maar je mag je moeder toch helemaal niet slaan
Echte man.!quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:
Dank.quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hé ik eet vandaag ook patat wat toevallig [ afbeelding ] ohja en eet smakelijk!
Pizza?quote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Ik ga iets te eten hosselen. Geen idee watGroetjes. Alles.
quote:
Eetzequote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Ik heb shoarma besteld, en die is er nu!quote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Shoarma.quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb shoarma besteld, en die is er nu!
Gefrituurde staafjes lijkt me?quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Henkie94 het volgende:
niet voor 7 uurquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef mc-Piel het volgende:
Al die blanda's hier die zo vroeg gaan eten.
Tfoeee
Ik ga ff eten hoor zodat ik om 19 uur niks meer lust van je maaltijdquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef mc-Piel het volgende:
Tfoeee
wolla wats met jauquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef mc-Piel het volgende:
Tfoeee
Ik eet al om 4 uurquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef mc-Piel het volgende:
Tfoeee
Ik kook niet meer vandaag.quote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga ff eten hoor zodat ik om 19 uur niks meer lust van je maaltijd![]()
Nice!quote:
Mooie tijd!quote:Op zondag 17 april 2011 18:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik begin ook een beetje honger te krijgen, maar ik eet zo rond 19:30
n8n dacht ikquote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef mc-Piel het volgende:
Mag ik vragen wie de ooglapjes-op-ui-generator is?
'' alsjeblieft''quote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef Henkie94 het volgende:
n8n, maak ook eens een UI met mijn fietsje.
Iets met visquote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef smegmanus het volgende:
Crap ik moet nog wat eten maken. Iemand suggesties? Geen patat en geen pizza.
Gehakt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef smegmanus het volgende:
Gekookte aardappelen met groentes en een stuk vlees? Simpel maar lekker.quote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is echt raarIk moest hem net in bad doen. En toen ging hij me bedreigen, want ik zei dat hij niet buiten mocht spelen en nu is hij boos aan het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ja das wel een goei.quote:
Loempiaaaaaa'squote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]HIJ PUBERT NU ALLLL OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pastaquote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef smegmanus het volgende:
Taco'squote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb hier nog een paar doosjes kibbeling in de kuhlschränk liggen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ah, ja das wel een goei.
* smegmanus diepvries checkt.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Taco's
Nu je hier toch bent, wil je de TT fixen? (en die van het vorige topic)
Föhn het dan ook doos!quote:
Daarom gaat het dus ook krullenquote:
zoalsquote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef Henkie94 het volgende:
n8n, maak ook eens een UI met mijn fietsje pl0x?
soms als ik zin heb gebruik ik moussequote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daarom gaat het dus ook krullen!
Of gebruik je mousse?
krullende familie'squote:Op zondag 17 april 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms als ik zin heb gebruik ik mousse
mn haar krult gewoon altijd, zit in mn familie
pics van je familiequote:Op zondag 17 april 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms als ik zin heb gebruik ik mousse
mn haar krult gewoon altijd, zit in mn familie
ja vertel mij wat wat wat?quote:Op zondag 17 april 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n8n omgggg weetje nog die jongen waarover ik vertelde laatst?!??!?!?!
Grote jongenquote:
ow de hintboii, wat voor een hints dan?quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij geeft nu allemaal nog meer hints enzo![]()
e
![]()
wat mot ik doeheoeeeen
quote:Op zondag 17 april 2011 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ook nog een ananas
Waarom heb ik dat in godsnaam gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de rum gooien en meisjens hosselen op schoolpleinenquote:Op zondag 17 april 2011 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Om op te eten denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Lekker hoor!quote:Op zondag 17 april 2011 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Goed idee wel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:12 schreef n8n het volgende:
[..]
in de rum gooien en meisjens hosselen op schoolpleinen [ afbeelding ]
Maar dit is zo'n exemplaar met een jas aanquote:
Chocoladefondue.quote:Op zondag 17 april 2011 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Hoi Appel.quote:
Nou, ik moest zaterdag werken, en toen zei hij : Ik zal aan je denken. En toen zei ik: In je dromen zekerquote:
Kleed je hem toch eerst uitquote:Op zondag 17 april 2011 18:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed idee wel.
[..]
Maar dit is zo'n exemplaar met een jas aan
Wel subtielquote:Op zondag 17 april 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, ik moest zaterdag werken, en toen zei hij : Ik zal aan je denken. En toen zei ik: In je dromen zekeren toen zei hij: Hoe weet jij dat jij in mijn dromen voorkomt
En toen vroeg ik : Oew vertel
En toen zei hij: Privé
Vertel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik heb nog wel een lekker oven gerecht voor ananas!
Dahebbikniethuis.quote:
dat is wel lekkere soft-erotiek waar ik de rest van deze zondag mee door kan komenquote:Op zondag 17 april 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, ik moest zaterdag werken, en toen zei hij : Ik zal aan je denken. En toen zei ik: In je dromen zekeren toen zei hij: Hoe weet jij dat jij in mijn dromen voorkomt
En toen vroeg ik : Oew vertel
En toen zei hij: Privé
Inderdaadquote:
zeg tegen m ik mot je pik nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oe het is nu overduidelijk![]()
![]()
Steeds meer dingen enz enz
Ik weet niet of ik hem leukleuk vind of nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is wel lekkere soft-erotiek waar ik de rest van deze zondag mee door kan komen [ afbeelding ]
wat vind je er van dan?[ afbeelding ]
Diequote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inderdaad..
Dat is nog minder subtiel dan Danger.mouse
in geval van twijfel turvenquote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem leukleuk vind of niet![]()
Hij is wel heel aardig enzo
Zeg het anders subtiel:quote:
Dit. Overzichtje maken.quote:
bedenk dan eerst wat je wilt voordat je avances gaat gevenquote:
Mweh, ik vind zn aandacht wel leuk enzoquote:Op zondag 17 april 2011 18:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zeg het anders subtiel:
OPDONDEREN! LAAT ME MET RUST VIEZE PENERS.
zo'n lijstje heeft een scharrel een keer van me gevonden, daarna nooit meer gesprokenquote:
Naïeve hoer.quote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
zo'n lijstje heeft een scharrel een keer van me gevonden, daarna nooit meer gesproken [ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
zo'n lijstje heeft een scharrel een keer van me gevonden, daarna nooit meer gesproken [ afbeelding ]
Het is geen FOK!ker toch?quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet zo een twee drie cons
edit: want zo goed ken ik hem niet
minder tijd voor Fok! is al een belangrijke conquote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pros: ????
Cons: FOK!, zwart, dik, lelijk, puisterig, 65 jaar
Het gaat over jou?quote:
is fok!aandacht niet genoeg ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mweh, ik vind zn aandacht wel leuk enzoEn nu hebben we de hele middag geen contact gehad, maar ik kijk toch elke keer weer of hij wat gestuurd heeft of niet.
Nee. Ik ben niet zwart.quote:
Daarom. Waarvan zou hij je anders moeten kennen?quote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom denken jullie meteen dat het een fokker is.
Bewijs maar eensquote:
Inderdaad, Fokkers komen nooit buitenquote:Daarom. Waarvan zou hij je anders moeten kennen?
Huh hij zit niet eens op de foks.quote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef n8n het volgende:
[..]
is fok!aandacht niet genoeg ofzo![]()
reminds me,krijgt als laatste nog ooglapje
Dus hij is een fokker. Dus ik had gelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh hij zit niet eens op de foks.Nouja hij heeft wel een account maar is niet zo actief op de foks.
Vrouwenquote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef n8n het volgende:
[..]
inderdaad stonden complimenten in, vrouwen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus hij is een fokker. Dus ik had gelijk.
Linkje naar account?quote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh hij zit niet eens op de foks.Nouja hij heeft wel een account maar is niet zo actief op de foks.
Wat zegt Danger.Mouse danquote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Linkje naar account?
Een username zegt meer dan 1000 woorden
Oneens!quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Linkje naar account?
Een username zegt meer dan 1000 woorden
je ontwijkt de vraagquote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
er zijn uitzonderingenquote:
Wat welke vraag??!?!!?quote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef n8n het volgende:
[..]
je ontwijkt de vraag[ afbeelding ]
+ [ afbeelding ]
Wat zn username isquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze wil ik:kope tog ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |