Veel te weinigquote:
Kanonnen! krijgt die ervoor betaald ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
aantal posts: 27766 (gemiddeld 249 per dag)
dus ook hoger dan iBenny
Je zou het bijna denken. Ik ben benieuwd of iemand een nog hoger postgemiddelde heeft?quote:Op zondag 17 april 2011 15:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kanonnen! krijgt die ervoor betaald ofzo
Christus. No way dat je dat voor elkaar krijgt als je geestelijk gezond bent.quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
aantal posts: 27766 (gemiddeld 249 per dag)
dus ook hoger dan iBenny
Dit dusquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Christus. No way dat je dat voor elkaar krijgt als je geestelijk gezond bent.
Ik zat op 43 per dag geloof ikquote:75193 (gemiddeld 38 per dag)
waar post die dan?quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Lysdexie het volgende:
Knetterkrankjorum spant wederom de kroon.
Naar mijn weten alleen in Radio ONZ. Dat verklaart meteen waarom die reeks al honderden topics heeft gehad.quote:
Knetterkrankjorum schijnt dus meer dan 2 keer zo veel te hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef SeasideClubbers het volgende:
Tong had toch de hoogste postgemiddelde?
ik vind jou ook lief hoor schatquote:
Je mag mij wel afzuigen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh ik win.. wat win ik?
een leven heb ik niet.. dus doe maar iets waar ik wat aan heb
ik durf niet buiten te komen.. kom jij dan hierheenquote:
Hey elmo,quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef ElmoFan het volgende:
Hee KKJ, oostblokker is nu weg (als het goed is). Ik zou het luek vinden als jijd at ook zou doen.
bij voorbaat dank
Groetjes henk en de kids
Bedankt voor uw reactie,quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey elmo,
Bij voorbaat dank dat je de tijd neemt om dit te melden.
Tevens kan ik u melden dat ik dat niet van plan ben.
Met vriendelijke groet,
Knetterkrankjorum
Hoezo bij voorbaat? Hij heeft al gemeld dat ie je liever op ziet bokken, dus daar kun je hem niet meer bij voorbaat voor danken. Tevens sluit ik me volledig aan bij de inhoud van ElmoFan's post.quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey elmo,
Bij voorbaat dank dat je de tijd neemt om dit te melden.
Tevens kan ik u melden dat ik dat niet van plan ben.
Met vriendelijke groet,
Knetterkrankjorum
Helaas is dit plan niet te wijzigen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Bedankt voor uw reactie,
Is er een mogelijkheid om dat plan enigzins aan te passen zodat dit wel aan mijn wensen voldoet?
Doei
omdat ik ervan uit ging dat hij toch wel zou reageren daarom.quote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef leRomein het volgende:
[..]
Hoezo bij voorbaat? Hij heeft al gemeld dat ie je liever op ziet bokken, dus daar kun je hem niet meer bij voorbaat voor danken. Tevens sluit ik me volledig aan bij de inhoud van ElmoFan's post.
Mooi.quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik ervan uit ging dat hij toch wel zou reageren daarom.
En je mag je bij zijn post aansluiten hoor
quote:Wel kunt u ervoor kiezen om ergens anders uw tijd te verdrijven.
Dit zou een win-win oplossing kunnen zijn.
-KKJ
quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef ElmoFan het volgende:
Hee KKJ, oostblokker is nu weg (als het goed is). Ik zou het luek vinden als jijd at ook zou doen.
bij voorbaat dank
Groetjes henk en de kids
bij voorbaat dank
Groetjes henk en de kids
bij voorbaat dank
Groetjes henk en de kids
jij bent pas een kut userquote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef ElmoFan het volgende:
bij voorbaat dank
Groetjes henk en de kids
gho jho super enzo.. echt.. geweldig..quote:Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef leRomein het volgende:
[..]
Mooi.
Ik zie in je fobo trouwens dat je van citaten houdt, vandaar dat ik deze post met het volgende citaat wil eindigen. Wellicht dat je er iets mee kunt.
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jij bent pas een kut user
knetter is
Radio ONZ hoertjesquote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
jij bent pas een kut user
knetter is
Sletjesquote:
Jij weet van een slechte situatie altijd een ergere situatie te maken he.quote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Sletjesgeen hoertjes
krijg niet betaald
kloptquote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij weet van een slechte situatie altijd een ergere situatie te maken he.
Dan is het een gratis hoertjequote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Sletjesgeen hoertjes
krijg niet betaald
heul niet hoorquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul niet hoor
gewoon een leuke user met heel veel tijd die graag anderen mensen pest door te posten..
Hoe meer jij zegt dat je mij weg wil hebben.. hoe meer zin ik krijg om in de topics te posten waar jij in post
Toch welquote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Driepink het volgende:
Vanaf nu, word er hier niet meer gepost.
helaasquote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Driepink het volgende:
Vanaf nu, word er hier niet meer gepost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |