Leren heb je volgensmij niet heel veel meer aan; als je de stof nu niet beheerst ben je te laat. Je moet dus gewoon examens oefenen, oefenen, oefenen. álles doornemen, dat is nu te laat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:19 schreef Jorrr2 het volgende:
Nou ik sta een 7,6 voor natuurkunde, maar ik vind het examen van 2010 wel erg pittig! Nog maar even leren...
Dit. Jezus manquote:Op zondag 22 mei 2011 10:41 schreef Natrium het volgende:
[..]
Wat zet jij belachelijk vroeg je wekker trouwens
Nee. Het zwarte stukje + de helft van de openingen aan beide zijden. Volgens samengevat iig..quote:Op zondag 22 mei 2011 11:48 schreef 7Sixes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de tralieconstante (d) toch?
Lag er 2 uur inquote:Op zondag 22 mei 2011 10:41 schreef Natrium het volgende:
[..]
Wat zet jij belachelijk vroeg je wekker trouwens
BINAS.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lag er 2 uur in.
Kracht en moment, wat is dat grafkut zeg![]()
Easy man. Licht is pas zuigen met die tralies en die maxima... (hihi, ik zei maximaquote:Op zondag 22 mei 2011 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lag er 2 uur in.
Kracht en moment, wat is dat grafkut zeg![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef Drawer het volgende:
[..]
Easy man. Licht is pas zuigen met die tralies en die maxima... (hihi, ik zei maxima :$)
Alle krachten staan er wel in zo ongeveer. Ik heb bij mijn oefenexamens alle mechanica-vragen kunnen maken met slechts de binas.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar staat de richting enzo ook in? En welke krachten je allemaal nog meer hebt?
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:51 schreef Drawer het volgende:
[..]
Wat quote jij verotte smileys. Jij past ze aan he! Om mij dom te laten lijken...
De formules wel idd, maar het tekenen niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef Prulez het volgende:
[..]
Alle krachten staan er wel in zo ongeveer. Ik heb bij mijn oefenexamens alle mechanica-vragen kunnen maken met slechts de binas.
[..]
Tsja, dat moet je inderdaad doen met Samengevat. Maar, volgensmij kan je >50% van de opgaven doen met BINAS.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De formules wel idd, maar het tekenen niet.
Staat allemaal in je binas.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef rense het volgende:
niemand die voor natuurkunde handige feitjes in een grm bestandje heeft?
Zoals vervaningsweerstand in parallel of serie, haal die dingen altijd door elkaar
Easy:quote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef rense het volgende:
niemand die voor natuurkunde handige feitjes in een grm bestandje heeft?
Zoals vervaningsweerstand in parallel of serie, haal die dingen altijd door elkaar
Staat op 1 van de eerste pagina's van elk boek welke hoofdstukken wegvallen!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef Flitskikker het volgende:
Heeft iemand de methode Stevin? Zoja, weet iemand welke hoofdstukken vervallen?
Inscannen! Delen!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:26 schreef Natrium het volgende:
Het enige leuke aan stevin vond ik dat ze van die leuke feiten beschreven hier en daar. 1 pagina werd een keer gewijd aan waarom kabouters niet bestaan
Ik zie het. Thnx!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:26 schreef Natrium het volgende:
[..]
Staat op 1 van de eerste pagina's van elk boek welke hoofdstukken wegvallen!
Maarja, ik vind 't maar een kutmethode, dus mijn handboek der natuurkunde wordt/is toch echt samengevat en examenbundel.
Het enige leuke aan stevin vond ik dat ze van die leuke feiten beschreven hier en daar. 1 pagina werd een keer gewijd aan waarom kabouters niet bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |