ja flipje hoeft niet te rekenen op samen wonenquote:Op zondag 17 april 2011 14:06 schreef 38half het volgende:
Oeps, JoJo heeft ECHT dr les wel geleerd. 200.000% zeker.
niet eens fakking groot?quote:Op zondag 17 april 2011 14:06 schreef Blackprinces het volgende:
ze had iets niet gedaan en kreeg een mucho grote boete
Die zal wel niet blij zijn als hij dit hoort. Ach ja, kan ze lekker dik make-cuppen want daar houdt Flipse niet zo van.quote:Op zondag 17 april 2011 14:07 schreef liqrich het volgende:
[..]
ja flipje hoeft niet te rekenen op samen wonen
Heeft stervio ingefluisterdquote:Op zondag 17 april 2011 14:09 schreef afca_oc het volgende:
geer maakt ff een goeie inschatting v/d kijkcijfers
ja maar dat kan jo toch niet zeggen, dan verraad ze haar moederquote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Blackprinces het volgende:
geer je moest eens weten hoe de boel wordt gemanipuleerd
van servio gehoord natuurlijkquote:quote:
Op zondag 17 april 2011 14:08 schreef D. het volgende:
[..]
niet eens fakking groot?
Nee zins gisteren is het Mucho!
quote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard zit aardig goed met de kijkcijfers.
2 á 300.000
inddquote:Op zondag 17 april 2011 14:11 schreef titula het volgende:
zo joan voelt zich niet lekker bij het gesprek met geer
Heeft die Relnicht op de muur van de wc geschreven ,gisteravond. schijnt dat ze dat gebruiken om boodschappen door te geven. De stem zei zelfs nog dat ze met respect met het huis om moesten gaan!!quote:Op zondag 17 april 2011 14:11 schreef akveor het volgende:
Gerard denkt dat het niet zo heel goed bekeken word.. iets van 200 mompelmompel
Later schat hij iets van 200 a 300.000
Ze vragen Servio: Die zegt dat ie het daar niet over mag hebben.
hij werd errug enthousiast begroet inddquote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef titula het volgende:
en het is zooo jammer, ze kan nu niet weg lopen... en huilen als een baby, want ze moet 3 uur blijven zitten op het vlot.... en is blij dat flip er nu bij komt kan het ergens anders over gaan
ja karim heeft honger denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef 38half het volgende:
Laura moet naar de Kamer komen, kost weer energie/kcal.
Ze moet nog 1 uurtje...quote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef 38half het volgende:
Hahah, die Geer. Blijft maar doorvragen. Jo gaat dit niet lang meer volhouden zo.
Echt?quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef skunkyxxl het volgende:
Heeft die Relnicht op de muur van de wc geschreven ,gisteravond. schijnt dat ze dat gebruiken om boodschappen door te geven. De stem zei zelfs nog dat ze met respect met het huis om moesten gaan!!
Klopt want Mo had er voor de middag met Gerard over:quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef bull1966 het volgende:
geer heeft JoJO door
hij weet dat JoJo informatie van stervio gekregen heeft
ze acteert beroerd vind ikquote:Op zondag 17 april 2011 14:15 schreef 38half het volgende:
Zegt ook iets over haar acteertalenten, toch? Kan zo bij het Amsterdams Volkstoneel.
ja mijn man vroeg wat gaat ze doen.. plassex.. en wij zijn dan toch wel grote mo fansquote:Op zondag 17 april 2011 14:15 schreef 38half het volgende:
Mo gaat even naar dr eigen gezeik luisteren, begrijp ik.
Vanmorgen al een hele dissuccie over haar acteer opleiding gehad,quote:Op zondag 17 april 2011 14:15 schreef 38half het volgende:
Zegt ook iets over haar acteertalenten, toch? Kan zo bij het Amsterdams Volkstoneel.
misschien is dat 11 uur werk op een dag wel dikke vette bullshitquote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vanmorgen al een hele dissuccie over haar acteer opleiding gehad,
Wat ik me trouwens net bedenk, als ze 11 uur per dag werk hoe kan ze dan ook nog die toneel opleiding doen..
ja dat gaat wel moeilijk he... ze moet ook nog wel zorgen voor andere mensenquote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens net bedenk, als ze 11 uur per dag werk hoe kan ze dan ook nog die toneel opleiding doen..
als ze d'r plastic lippen beweegt komt er bullshit uitquote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
misschien is dat 11 uur werk op een dag wel dikke vette bullshit
Ja echt waar was rond een uur of 1 vanacht. jo riep ineens heel hard dat ze naar de wc moesten gaan.en toen zagen we sevio op zijn knieen zitten met een merkstift op de muren schrijven.gelijk de stem dat ze met respect met het huis om moesten gaan.zijn zelfs caps van gemaaktquote:
En chinees leren spreken niet te vergetenquote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe oud ze nou is, aan het begin zei ze 24 2 weken gelden zei ze dat ze eigenlijk 23 was, en toen van de week dat ze toch 24 was...quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
misschien is dat 11 uur werk op een dag wel dikke vette bullshit
je vergeet ik zweer het op mijn moeder en mijn broertjequote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef Niki.P het volgende:
Joanna heeft er weer een nieuw woord bij naast:
Facking, Mijn moeder, Ik, Je bent niet goed, 100.000 % zeker,
NU OOK: Mucho!!!
en hoe kan ze dan op woensdagmiddag om half 1 thuiskomen wat dennis vroeger niet leuk vondquote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Niet te geloven. Eruit met die relnicht, als sanctie.quote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef skunkyxxl het volgende:
Ja echt waar was rond een uur of 1 vanacht. jo riep ineens heel hard dat ze naar de wc moesten gaan.en toen zagen we sevio op zijn knieen zitten met een merkstift op de muren schrijven.gelijk de stem dat ze met respect met het huis om moesten gaan.zijn zelfs caps van gemaakt
ben ff snel aan het zoeken naar de capsquote:Op zondag 17 april 2011 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven. Eruit met die relnicht, als sanctie.
Oh, tofheid. Thanx.quote:Op zondag 17 april 2011 14:22 schreef skunkyxxl het volgende:
ben ff snel aan het zoeken naar de caps
Hij hoeft nog maar een 3 kwartier ongeveer.quote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef 38half het volgende:
Vraag me af of Geer dit allemaal blijft trekken. JoJo gaat echt irri. worden.
quote:Op zondag 17 april 2011 14:21 schreef Dagobert__Duck het volgende:
Ik zag dat er een miljonair in het huis zit, dit kan natuurlijk niet. Weet iemand zijn aandelen? Ik zou ze graag willen overnemen.
Groetjes,
Dagobert.
daar heb je ook niet zo veel voor nodig..quote:Op zondag 17 april 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel beter dan die blauwe zwembroek
jaaa. ze hebben echt veel verstand van honden.... en jammer genoeg doet de zender van sharon het ook al weerquote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef Blackprinces het volgende:
gaan ze dat beest wakker maken
Stomkoppen, ze moeten wachten tot hijzelf wakker wordt en dan laten plassen
Ja die was echt net iets te strak maar ik denk dat een zwembroek die gewoon nog 10 cm langer was nog leuker zou zijn...quote:Op zondag 17 april 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel beter dan die blauwe zwembroek
Precies, dat weten wij wel maar zij niet.quote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef titula het volgende:
[..]
jaaa. ze hebben echt veel verstand van honden.... en jammer genoeg doet de zender van sharon het ook al weer
Anders slaapt hij vannacht niet. Wat een sukkels, het is een pup.quote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef Blackprinces het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |