Iddquote:
Volgens mij zit ze nu in een hoekje te pruilen.quote:
Maar geen OP, dus falerdquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Niks falerd, ik had 'm al open en ingevuld met oude topic ID, dus hoefde alleen nog op invoeren te klikken
Je OP faalt nog steeds.quote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Niks falerd, ik had 'm al open en ingevuld met oude topic ID, dus hoefde alleen nog op invoeren te klikken
Faal op faalquote:
Dit is namelijk op zich ook al sneu te noemenquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Rustig maar, ik heb het voor je gefixed.quote:
Jij wilt mij aan het huilen krijgen vandaag hequote:Op zondag 17 april 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maak anders even een nieuwe Tombo....
Oh wacht
Tikje in je gezichtje terug!quote:Op zondag 17 april 2011 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Dag hatersssssss. kusjes op jullie boze bolletjes
Doe die OP nog eens?quote:
Ach, het is Ll hequote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maak nou es een goede OP! En een hele originele TT.
Veel kan je ook niet van hem verwachten. Kom ik net terug van een feestje, denk ik het nieuwe topic te kunnen stelen, en dan heeft Ll het al gedaan.quote:
Ach, hij heeft hem WEL gejatquote:Op zondag 17 april 2011 14:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Veel kan je ook niet van hem verwachten. Kom ik net terug van een feestje, denk ik het nieuwe topic te kunnen stelen, en dan heeft Ll het al gedaan.Doe het dan goed.
Ja maarquote:Op zondag 17 april 2011 14:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Doe het dan op zijn minst goed!
Dat bedoel ik juist, ík wil hem eens een keer stelen om te laten zien dat ik het wel kan!quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar
JIJ deed het niet goed, omdat het jou niet lukte
Ik was hem ook alleen maar faler aan het noemen omdat ik liever zelf hem gejat had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |