Ik ga binnenkort verhuizen en hierdoor heb ik geen plek meer voor al mn gitaren (lees, geen zin om overal gaten in de muur te boren ect.) Hierdoor wil ik er een paar verkopen.
VERKOCHT
Dus bij deze ook mn Dean Evo , hij is voor tegen elk aannemelijk bod op te halen (richtprijs verplicht, dus ik zeg 100eur) . Denk dat ik hem sinds aanschaf ongeveer een uur gebruikt heb gezien ik hem voor aan de muur gekocht had
![IMG_9034.jpg]()
En ook mn BC Rich moet eruit. Net als de Dean heb ik hem vrijwel nooit gebruikt.Ik speel eigenlijk alleen maar op mn ESP en hangen dr dus een zooi gitaren aan de muur hier die puur hangen. Ook voor deze moet ik weer een prijs noemen dus 150eur oid.
![IMG_9026.jpg]()
![IMG_9025.jpg]()
![IMG_9028.jpg]()
Versturen kan ook, maar uiteraard pas na betaling. De voorkeur gaat dus ook naar ophalen.
Misschien dat er binnenkort nog wat meer bij komen. Hoe dichter bij de verhuizing hoe meer ik op FOK zal gooien.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jimbo op 18-04-2011 22:21:06 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*