En geer zei iets over schizofreenquote:Op zondag 17 april 2011 12:05 schreef Blackprinces het volgende:
Mo zegt nu iets heel zinnigs.
Ze is goed in haar werk, maar slecht met emotionele dingen.
Eindelijk dat ze eens wat inzicht heeft.
Je vergeet te zeggen dat Gerard z'n website zit te pluggen!quote:Op zondag 17 april 2011 12:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Even genieten van het mooie verbroederende plaatje:
[ afbeelding ]
ja hahahaquote:Op zondag 17 april 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En geer zei iets over schizofreen
klopt en dat bijna iedereen zo in elkaar steektquote:Op zondag 17 april 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
moquote:Op zondag 17 april 2011 12:06 schreef Freule het volgende:
[..]
bedoelde hij Mo....of een ander?Heb het niet gehoord.
In de zin van: mensen kunnen op hun werk (in hun professionele rol) heel anders overkomen (zich anders gedragen) dan prive. Daar gebruikte hij de term schizofreen voor.quote:Op zondag 17 april 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet per se, hij zei in het algemeen, een persoon is op zn werk heel anders dan prive. dus eigenlijk schizofreen...quote:Op zondag 17 april 2011 12:06 schreef Freule het volgende:
[..]
bedoelde hij Mo....of een ander?Heb het niet gehoord.
kijk naar Flip met zijn alterego Basquote:Op zondag 17 april 2011 12:06 schreef danilel het volgende:
[..]
klopt en dat bijna iedereen zo in elkaar steekt
dat is gespeeld, bij mo is het zoals ze in elkaar steekt.quote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kijk naar Flip met zijn alterego Bas
quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Maar gezien haar seksuele escapades kan ze wrsch geen kinderen meer krijgen. Een goede waarschuwing voor de kijkbuiskinderen.
Beetje verstandig mens gaat daar aan werken.. O, verstandig..quote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat is gespeeld, bij mo is het zoals ze in elkaar steekt.
Goed met haar werk, een kluns in emotionele zaken.
denk dat Jo aan haar zondagsopruimziekte bezig is. Dadelijk gaat ze vast weer ramen lappen. moet je vooral doen als de volle zon er op schijnt.quote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura, Flip en Jo slapen zeker weer?
juist je zegt het zelf al hahahahaquote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beetje verstandig mens gaat daar aan werken.. O, verstandig..
en dat zou je dus ook bij Flip kunnen opmerken.quote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat is gespeeld, bij mo is het zoals ze in elkaar steekt.
Goed met haar werk, een kluns in emotionele zaken.
Het laatste beeld wat ik van haar zag was nadat Servio haar haar had gedaan, naast flip uitgeteld op bed lag.quote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk dat Jo aan haar zondagsopruimziekte bezig is. Dadelijk gaat ze vast weer ramen lappen. moet je vooral doen als de volle zon er op schijnt.
Veel anderen hebben het niet eens van zichzelf in de gaten.quote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beetje verstandig mens gaat daar aan werken.. O, verstandig..
Onnodig, alleen maar denken aan een COS geeft een melding in je ATquote:
Misschien zou ze haar eigen hart moeten uitstortenquote:Op zondag 17 april 2011 12:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Nog even voor de nieuwsgierigen onder ons
Ex Secret Story's Joanna stort hart uit van onze redactie
Maar ik dacht er nog niet aanquote:Op zondag 17 april 2011 12:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onnodig, alleen maar denken aan een COS geeft een melding in je AT
Die week is alweer om.quote:Op zondag 17 april 2011 12:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
AMSTERDAM - De ex vriend van Secret Story-deelneemster Joanna heeft haar een brief gestuurd waarin hij haar het één en ander duidelijk wil maken.
Dennis zette de blondine een paar weken geleden, zonder dat ze het wist, aan de kant. Nu probeert hij zijn beslissing uit te leggen: "Jullie relatie vind ik nog het zwaarst", schrijft hij, verwijzend naar de band tussen Joanna en Philip.
"Ik heb al je spullen naar je moeder gebracht omdat ik wilde dat je bij thuiskomst zou zien dat je echt te ver bent gegaan." Toch houdt Dennis vol dat hij zijn ex nooit heeft bedrogen: "Je moet ook weten dat ik nooit ben vreemdgegaan, ik ben je tot op de dag van vandaag altijd trouw gebleven. Ik ben ook nooit verliefd geworden op een andere vrouw."
Wat Joanna van de brief van haar ex vindt zal later deze week duidelijk worden, als ze de post ontvangt in het Huis der Geheimen in Portugal.
Bron: Telegraaf
Onbewust, ontkennen is zinloos!quote:
Wat zei ie? En wat doen jullie?quote:Op zondag 17 april 2011 12:11 schreef danilel het volgende:
Geer heeft nu goede info voor ons pas opgestart bedrijf!
Thanx, Geer!
Maar heeft hij nu wel of niet tegen de moeder van Joanna gezegd dat hij nog van Joanna houdt?quote:Op zondag 17 april 2011 12:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
AMSTERDAM - De ex vriend van Secret Story-deelneemster Joanna heeft haar een brief gestuurd waarin hij haar het één en ander duidelijk wil maken.
Dennis zette de blondine een paar weken geleden, zonder dat ze het wist, aan de kant. Nu probeert hij zijn beslissing uit te leggen: "Jullie relatie vind ik nog het zwaarst", schrijft hij, verwijzend naar de band tussen Joanna en Philip.
"Ik heb al je spullen naar je moeder gebracht omdat ik wilde dat je bij thuiskomst zou zien dat je echt te ver bent gegaan." Toch houdt Dennis vol dat hij zijn ex nooit heeft bedrogen: "Je moet ook weten dat ik nooit ben vreemdgegaan, ik ben je tot op de dag van vandaag altijd trouw gebleven. Ik ben ook nooit verliefd geworden op een andere vrouw."
Wat Joanna van de brief van haar ex vindt zal later deze week duidelijk worden, als ze de post ontvangt in het Huis der Geheimen in Portugal.
Bron: Telegraaf
quote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik weet dat er een causaal verband is tussen seks en kinderen krijgen. Maar dat het zo in elkaar steekt!
Ik bedoelde Tijd Voor Pauzequote:Op zondag 17 april 2011 12:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
TVP heb je niet meer nodig.
Heb jij in je AT ook alle COS' staan waar je niet in hebt gepost?
quote:Op zondag 17 april 2011 12:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
TVP heb je niet meer nodig.
Heb jij in je AT ook alle COS' staan waar je niet in hebt gepost?
zal mij een rot zorg zijnquote:Op zondag 17 april 2011 12:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar heeft hij nu wel of niet tegen de moeder van Joanna gezegd dat hij nog van Joanna houdt?
SOA's kunnen er voor zorgen, dat een vrouw of man onvruchtbaar wordenquote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik weet dat er een causaal verband is tussen seks en kinderen krijgen. Maar dat het zo in elkaar steekt!
Niet te veel beloven (wat we als makelaars/taxatie/bouwkundig advies kantoor eigenlijk al niet doen) maar dan in de zin van niet te veel beloven op het gebied van elke week een update geven, als je het. nl. 1 keer vergeet kunnen cliënten ontevreden worden.quote:
Ho ho, hij probeert niks te verkopen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:15 schreef freaky40 het volgende:
Aardige vent die Gerard maar als hij het over commercieële toestanden gaat praten, haak ik af. Min punt...
Ze is er een uit duizenden...mooi he?quote:Op zondag 17 april 2011 12:15 schreef NenaLois het volgende:
Mooi wat Gerard allemaal zegt...
Over zijn bedrijf en Fenneke....
Nee, maar dat gelul en grootdoenerij over zijn werk enzo...quote:Op zondag 17 april 2011 12:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ho ho, hij probeert niks te verkopen.
Ja en? Waarom antwoord je dan met: "zal mij een rot zorg zijn"? Dat komt niet eens in de buurt van een antwoord!quote:
Lees je PMquote:Op zondag 17 april 2011 12:11 schreef speedy133 het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik op mijn andere pc steeds onderbrekingen krijg op de streams met een reclame van een paar seconden, op de pc waar ik normaal mee kijk is dat niet.
Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen ?
Dat geldt natuurlijk voor alle bedrijven. Niets beloven wat je niet waar kunt maken.quote:Op zondag 17 april 2011 12:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Niet te veel beloven (wat we als makelaars/taxatie/bouwkundig advies kantoor eigenlijk al niet doen) maar dan in de zin van niet te veel beloven op het gebied van elke week een update geven, als je het. nl. 1 keer vergeet kunnen cliënten ontevreden worden.
wij houden veel contact met cliënten, maar dat kan nu nog wel omdat we het nog vrij rustig hebben op het gebied v. makelaardij, maar zodra dit drukker wordt moeten we dus niet beloven iedere week te bellen.
echte liefde is dat.quote:Op zondag 17 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze is er een uit duizenden...mooi he?
Die twee houden echt van elkaar. Erg mooi om dat te zien.quote:Op zondag 17 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze is er een uit duizenden...mooi he?
Mo vraagt ernaar. Ik hoor liever Geer dan de rest.quote:Op zondag 17 april 2011 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar dat gelul en grootdoenerij over zijn werk enzo...En hoe hij te werk gaat met klanten.
Hij is aan het rentenieren, dus het is geen gelul.quote:Op zondag 17 april 2011 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar dat gelul en grootdoenerij over zijn werk enzo...En hoe hij te werk gaat met klanten.
is niks mis mee!quote:Op zondag 17 april 2011 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja. Dat kan. Maar om Monique een zo goed als zekere onvruchtbaarmakende SOA toe te dichten is wel erg overdreven.quote:Op zondag 17 april 2011 12:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
SOA's kunnen er voor zorgen, dat een vrouw of man onvruchtbaar worden
Ik hoor het graag, niets mis met leren van succesvolle mensen....quote:Op zondag 17 april 2011 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar dat gelul en grootdoenerij over zijn werk enzo...En hoe hij te werk gaat met klanten. Heb een grote pleuris hekel aan dat soort types.
I second thatquote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik hoor het graag, niets mis met leren van succesvolle mensen....
Leuke ava heb jequote:Op zondag 17 april 2011 12:14 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Druk op -stop volgen- en zie topicreeksen in FB
Als je na een slokje teveel op, je benen al wijd gooit, loop je meer risico dan anderenquote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat kan. Maar om Monique een zo goed als zekere SOA toe te dichten is wel erg overdreven.
Tsja als ik een huis te koop zou hebben zou ik die makelaar ook niet elke week hoeven horen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Niet te veel beloven (wat we als makelaars/taxatie/bouwkundig advies kantoor eigenlijk al niet doen) maar dan in de zin van niet te veel beloven op het gebied van elke week een update geven, als je het. nl. 1 keer vergeet kunnen cliënten ontevreden worden.
wij houden veel contact met cliënten, maar dat kan nu nog wel omdat we het nog vrij rustig hebben op het gebied v. makelaardij, maar zodra dit drukker wordt moeten we dus niet beloven iedere week te bellen.
Ja heel mooiquote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee houden echt van elkaar. Erg mooi om dat te zien.
Behalve als ik iets te melden heb, dan (ben zeer succesvol)quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik hoor het graag, niets mis met leren van succesvolle mensen....
Op de twitter van mamajo staat dat ze MAANDAG de brief krijgt van Dennis vlak voor de nominaties wat een toeval weer.quote:
om te kotsenquote:Op zondag 17 april 2011 12:20 schreef delfse het volgende:
[..]
Op de twitter van mamajo staat dat ze MAANDAG de brief krijgt van Dennis vlak voor de nominaties wat een toeval weer.
''op moeten passen voor gerard'' echt stom dat stervio dit heeft gezegd....quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef Annelies-G het volgende:
De buitenwereld
17 april om 11.24
Servio wordt ondervraagd door Joanna over populariteit.
Joannas haar wordt geföhnd door Servio. De blondine grijpt de kans om Servio te ondervragen over de populariteit van de overige bewoners in Nederland. Servio vertelt dat Karim, Gerard, Sharon, Laura en ook zijzelf een grote achterban hebben. Hij vertelt dat ze op moet passen voor Gerard. Verder denkt Servio dat Philip aan de haal gaat met de 100.000 euro prijzengeld. Joanna denkt dat ook.
Maandag aan het eind van de middag dus.quote:Op zondag 17 april 2011 12:20 schreef delfse het volgende:
[..]
Op de twitter van mamajo staat dat ze MAANDAG de brief krijgt van Dennis vlak voor de nominaties wat een toeval weer.
Tijd om hem eruit te flikkeren dus, die info mag hij niet geven.quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef Annelies-G het volgende:
De buitenwereld
17 april om 11.24
Servio wordt ondervraagd door Joanna over populariteit.
Joannas haar wordt geföhnd door Servio. De blondine grijpt de kans om Servio te ondervragen over de populariteit van de overige bewoners in Nederland. Servio vertelt dat Karim, Gerard, Sharon, Laura en ook zijzelf een grote achterban hebben. Hij vertelt dat ze op moet passen voor Gerard. Verder denkt Servio dat Philip aan de haal gaat met de 100.000 euro prijzengeld. Joanna denkt dat ook.
De duim van servio is errug groot... Die van de redactie ook.quote:Op zondag 17 april 2011 12:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
''op moeten passen voor gerard'' echt stom dat stervio dit heeft gezegd....
Gerard is de ENIGE waarover wij (NL) bijna alleen maar positief zijn..
dat zal servio ook waarschijnlijk bedoelen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Kan dat gedoe niet gewoon na SST?quote:Op zondag 17 april 2011 12:20 schreef delfse het volgende:
[..]
Dát bedoelde die dus ookquote:Op zondag 17 april 2011 12:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
jaja I knowquote:Op zondag 17 april 2011 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zal servio ook waarschijnlijk bedoelen.
Als hij nog even wegblijft, is hij vrij van nominatie, is ook wat waard, denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 12:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tijd om heb eruit te flikkeren dus, die info mag hij niet geven.
WE WANT KARIM BACK!!!!!!! NOWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!
Een parlementaire enquette graag!quote:Op zondag 17 april 2011 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Kan dat gedoe niet gewoon na SST?
ik vond het 'geen contact met de buitenwereld' een beter idee
yesquote:Op zondag 17 april 2011 12:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een parlementaire enquette graag!
Vergeet je 'gapen' niet?quote:Op zondag 17 april 2011 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
evenals boeren, neus ophalen en zingen..
en voor sommige mensen pratenquote:Op zondag 17 april 2011 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die eerste 2 heb ik niet zo'n last vanquote:Op zondag 17 april 2011 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En ademen...quote:Op zondag 17 april 2011 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 12:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ze t zonder smakken doen, gaan ze hun gang maar
quote:Op zondag 17 april 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
De stem had net zogoed kunnen zeggen; willen de 3 die nog niet in de vrouwenslaapkamer zijn zich bij de slapende medebewoners begeven.
speekselslurpen ook, ff naar huisarts ze hebben er een middeltje voor.quote:Op zondag 17 april 2011 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
bij de bb's was het toch altijd verboden om overdag op bed te gaan liggen of iig te slapen??quote:Op zondag 17 april 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
De stem had net zogoed kunnen zeggen; willen de 3 die nog niet in de vrouwenslaapkamer zijn zich bij de slapende medebewoners begeven.
heb ze met bb ook zien hangen/slapen/vervelen enzoquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef titula het volgende:
[..]
bij de bb's was het toch altijd verboden om overdag op bed te gaan liggen of iig te slapen??
Ja maar dit is sst,en daar mag je meuren zoveel je wilquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef titula het volgende:
[..]
bij de bb's was het toch altijd verboden om overdag op bed te gaan liggen of iig te slapen??
Toen keek ik nog geen streams, geen idee.quote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef titula het volgende:
[..]
have funquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dan ga ik nu aftaaien, dag allemaal![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Die heeft net de hele tijd op het luchtbed gelegen en rondgedobberd. Dus ff de beentjes strekkenquote:
Punaniquote:Op zondag 17 april 2011 12:28 schreef 38half het volgende:
Punami betekent KUT, volgens Servio. Die hadden ze beter in Japan kunnen hebben!
Ja, toen lag het overgrote deel al vredig te slapen. Geer was wakker had een heel gesprek met mo, remember?quote:Op zondag 17 april 2011 12:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Die heeft net de hele tijd op het luchtbed gelegen en rondgedobberd. Dus ff de beetjes strekken
bronquote:Hawaiian slang for vagina or vulva, derived from the Hawaiian word "puanani" meaning "beautiful flower"
quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef Niki.P het volgende:
Ik snap op zich vandaag wel dat ze veel willen slapen, Seg heeft de hele dag lopen blaffen...
had ik al doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff me zelf editen :punani is lul en yoni is kut in de kama sutraquote:Op zondag 17 april 2011 12:30 schreef skunkyxxl het volgende:
Punani volgens my word daarmee kut bedoelt in de kama sutra!
quote:Op zondag 17 april 2011 12:32 schreef danilel het volgende:
[..]
had ik al door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's niet editten, da's quotenquote:Op zondag 17 april 2011 12:32 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ff me zelf editen :punani is lul en yoni is kut in de kama sutra
Dat doet me er aan denken dat ik nog 'iets' weg moet gooienquote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef 38half het volgende:
Ik ga ff de hond uitlaten voordat ik een tsunami in mijn huiskamer krijg. Tot zo!!
nee kan je beter niet hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef 38half het volgende:
Ik ga ff de hond uitlaten voordat ik een tsunami in mijn huiskamer krijg. Tot zo!!
ik beloof niksquote:Op zondag 17 april 2011 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, denk eraan, niets beloven wat je niet waar kunt maken he
mis je alles zo meteen.....maar latersssquote:Op zondag 17 april 2011 12:34 schreef skunkyxxl het volgende:
Ikke is weer weg, het is mij te saai,ben die Emo al weer zat mzzls![]()
Hou de tv wel aanquote:Op zondag 17 april 2011 12:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mis je alles zo meteen.....maar latersss
gelukkig nog meer aanhangers!! Ik vond haar van begin af aan al irritant, vooral haar schreeuwerige stem. En ze meent zich best wel heeeeel erg veel.quote:
dussssssssss karim kom maar weer teruggggquote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Annelies-G het volgende:
Er werd door velen afgevraagd hoe Gerard zich stand zou houden zonder Karim. Men dacht dat Gerard dan helemaal verloren rond zou lopen in het huis. Gelukkig heeft Gerard zich nu weten te bewijzen en heeft laten zien dat hij ook zonder Karim zich staande houdt. Zijn we ook weer vandat gezeur af
Goh! Nee maar! Het moet niet gekker worden! Ongekend! Dat we dat mogen meemaken! Uniek! Maak een foto, dat zullen we niet snel meer zien!quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef NenaLois het volgende:
wat zie ik: liggen jo en flip te slapen?
quote:Op zondag 17 april 2011 12:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die Pizza-vent heb je toch zo een bah gevoel bij.
quote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Annelies-G het volgende:
Er werd door velen afgevraagd hoe Gerard zich staande zou houden zonder Karim. Men dacht dat Gerard dan helemaal verloren rond zou lopen in het huis. Gelukkig heeft Gerard zich nu weten te bewijzen en heeft laten zien dat hij ook zonder Karim zich staande houdt. Zijn we ook weer vandat gezeur af
Zo dominant en misschien zelfs een tikje arrogant, sinds Servio er is negeert ze Gerard gewoonweg, en hoe ze die hond commandeert.. Hij heeft opvoeding nodig, maar ook liefde. Het is een pup, kom op!quote:
Bij mij ook.quote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Wijnneus het volgende:
Sharon is ook uit mijn top 3 gemieterd. Heb alleen Karim en Gerard bovenaan staan
jaah hij doet het zo goeeeedquote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Annelies-G het volgende:
Er werd door velen afgevraagd hoe Gerard zich stand zou houden zonder Karim. Men dacht dat Gerard dan helemaal verloren rond zou lopen in het huis. Gelukkig heeft Gerard zich nu weten te bewijzen en heeft laten zien dat hij ook zonder Karim zich staande houdt. Zijn we ook weer vandat gezeur af
vind wel dat geer en mo meer naar elkaar toe trekken en dat geer mo wel met boeiende gesprekken bezig houquote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Annelies-G het volgende:
Ah. Wist je al dat Sharon de hond mag houden?quote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo dominant en misschien zelfs een tikje arrogant, sinds Servio er is negeert ze Gerard gewoonweg, en hoe ze die hond commandeert.. Hij heeft opvoeding nodig, maar ook liefde. Het is een pup, kom op!
ze negeert niks! Het gaat niet om de hoeveelheid gesprekken, maar om de inhoud en daarin is niets gewijzigd,quote:Op zondag 17 april 2011 12:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo dominant en misschien zelfs een tikje arrogant, sinds Servio er is negeert ze Gerard gewoonweg, en hoe ze die hond commandeert.. Hij heeft opvoeding nodig, maar ook liefde. Het is een pup, kom op!
Vind ik ook. MO is wel te pruimen zonder drank en maikquote:Op zondag 17 april 2011 12:40 schreef titula het volgende:
[..]
vind wel dat geer en mo meer naar elkaar toe trekken en dat geer mo wel met boeiende gesprekken bezig hou
Niet dat het uitmaakt. Alleen Gerard en Monique staan op.quote:
hahaquote:
inderdaad, wat een stel luie donders zijn dat zegquote:Op zondag 17 april 2011 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt. Alleen Gerard en Monique staan op.
Jup.quote:Op zondag 17 april 2011 12:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah. Wist je al dat Sharon de hond mag houden?
Dat verklaard het één en ander.quote:Op zondag 17 april 2011 12:42 schreef Lutte het volgende:
Mijn favorietenlijstje nu:
1) Karim
2) Gerard
3) Joanne
4) Laura
5) Philip
6) Sharon
7) Mo
Maar 3-4-5 is eigenlijk gedeeld.
Mij Lijstje:quote:Op zondag 17 april 2011 12:42 schreef Lutte het volgende:
Mijn favorietenlijstje nu:
1) Karim
2) Gerard
3) Joanne
4) Laura
5) Philip
6) Sharon
7) Mo
Maar 3-4-5 is eigenlijk gedeeld.
hun dagen vullen met nutteloze zaken, die zgn. in zijn!quote:Op zondag 17 april 2011 12:42 schreef Sonera het volgende:
een beetje liggen mag wel maar deze mensen slapen gewoon de gehele dag... hoe functioneren die mensen thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |