abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 april 2011 @ 11:15:13 #51
123170 alors
zlata1234
pi_95659237
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

_O- spreek je uit ervaring?

Ml, bellen gaat nogal lastig he :P ik vraag een familielid wel als het nog langer duurt.
Nee, maar uit forum ervaring weet ik dat als je belt of mailt, ze je bestelling even doorlopen en checken op codes, en die worden er dan uitgehaald en je krijgt een preek.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_95659294
Een paar weken terug hebben mijn vriend en ik deze gympen van 14,95E in de winkel (Groningen mannen-h&m) gezien:



Dit zijn die gympen die ook in het rood, zwart en zwart-wit-geblokt etc. komen. Nou had je ze toen ook in een soort van denim kleur (geen pics gevonden). Die wilden we dus ook halen voor hem, alleen de denimkleur is er niet meer. Ben een week geleden nog 2 keer langs geweest om te vragen of het nog aangevuld zou worden, waarop ze 'ja' zeiden, maar dat gebeurde niet dus. De h&m op de Vismarkt heeft ze ook niet meer.

Hebben jullie zo'n gymp gezien in jullie woonplaats? Misschien kunnen we dan daar een keer langs met de OV :')

Edit:
Na wat gegoogle, hier een soortgelijk plaatje van wat we zoeken (dit is m nog net niet, hij mist een vetergaatje):


[ Bericht 6% gewijzigd door 3Dino op 18-04-2011 11:57:14 ]
pi_95659368
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef alors het volgende:

[..]

Nee, maar uit forum ervaring weet ik dat als je belt of mailt, ze je bestelling even doorlopen en checken op codes, en die worden er dan uitgehaald en je krijgt een preek.
Is bij mij ook een keer gebeurd :') Toen kreeg ik alleen een preek gelukkig, ze matste me met de codes.
  maandag 18 april 2011 @ 11:20:59 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95659430
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Tamashii het volgende:
Zou ik ook moeten bellen? Ding staat al sinds vorige week aangemeld bij tnt en sinds donderdag op onderweg. Maar hij is bij tnt niet verder gekomen dan aangemeld. :')
Oh, dat kan best ff duren hoor XD :Y Helaas. ;(
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95659452
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

_O- spreek je uit ervaring?

Ml, bellen gaat nogal lastig he :P ik vraag een familielid wel als het nog langer duurt.
:* sorry Muis!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 18 april 2011 @ 13:03:54 #56
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_95663383
Woei, ik vond net een H&M giftcard in een oude portemonnee :D ben benieuwd hoeveel er nog op staat. Straks maar even shoppen ;) Bovendien heb ik laatst mijn kledingkast uitgemest (en twee grote zakken kleding weggedaan). Nu heb ik weer plek voor H&M-spullies! *O*
pi_95663710
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, dat kan best ff duren hoor XD :Y Helaas. ;(
Ja het zou geleverd worden tussen 11 en 15 april. Als ik het morgen nog niet heb, schrijf ik een ellelange brief naar de h&m waar ik ze even duidelijk maak dat het losers zijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_95663810
Woohoo! *O* Mijn bestelling in behandeling :D 'k ben benieuwd hoe die taillebroek mij gaat staan :o
pi_95664304
ik kijk voorlopig niet meer.... ik blijf maar kopen :o
  maandag 18 april 2011 @ 13:34:27 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95664558
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja het zou geleverd worden tussen 11 en 15 april. Als ik het morgen nog niet heb, schrijf ik een ellelange brief naar de h&m waar ik ze even duidelijk maak dat het losers zijn.
Jezes. Serieus? -O-
Nou idd, ik zou dat mailtje sowieso maar ff doen dan.. Wat een prutsers weer :N
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95664602
Mja ik vind het normaal niet zo erg weet je, maar ik wacht al een maand ofzo hierop. En dat terwijl je bij elke andere webshop het binnen een of een paar dagen krijgt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 18 april 2011 @ 13:37:10 #62
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95664663
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Tamashii het volgende:
Mja ik vind het normaal niet zo erg weet je, maar ik wacht al een maand ofzo hierop. En dat terwijl je bij elke andere webshop het binnen een of een paar dagen krijgt.
Nou, ze zijn zeker raar wat betreft leveringen. Soms supersnel maar vaak gewoon tergend langzaam, en idd nergens duidelijkheid over geven.. Wat dat betreft echt een nadeel in vergelijking met andere shops ja -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95664801
Het truitje dat ik voor een bruiloft volgende week wilde is uitgesteld naar juni :')
Tap tap tap
pi_95664936
whoehoe mijn boze mail heeft geholpen *O* hij is in behandeling genomen

Het bedrag is nog het zelfde wil dat wat zeggen over of alles er in zit?
Of kan het nog steeds zo zijn dat er dingen uitverkocht zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 18 april 2011 @ 15:10:49 #65
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95668461
Ik heb in een dag even voor 150 euro aan kleding bestelt via de onlineshop :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 18 april 2011 @ 15:17:14 #66
123170 alors
zlata1234
pi_95668741
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb in een dag even voor 150 euro aan kleding bestelt via de onlineshop :').
Dat is hier een weinig imponerend bedrag hoor :P
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 18 april 2011 @ 15:18:22 #67
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_95668788
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef alors het volgende:

[..]

Ja maar als je 'illegale' codes hebt gebruikt raad ik dat af :')
En je moet ook niet je telefoonnummer vermelden :'). Mij gingen ze een keer bellen waarom ik 8x hetzelfde kledingstuk in m'n winkelmandje hadden gelegd. En toen hadden ze maar al mijn bestellingen geannuleerd :').
pi_95668892
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Zoheetik het volgende:

[..]

En je moet ook niet je telefoonnummer vermelden :'). Mij gingen ze een keer bellen waarom ik 8x hetzelfde kledingstuk in m'n winkelmandje hadden gelegd. En toen hadden ze maar al mijn bestellingen geannuleerd :').
:o
Tap tap tap
pi_95669021
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is hier een weinig imponerend bedrag hoor :P
idd haha een kleine bestelling

Naja niet dat ik zo veel uit geef, de helft moet altijd weer terug want dan is een kleurtje net niet leuk en zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_95669049
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Zoheetik het volgende:

[..]

En je moet ook niet je telefoonnummer vermelden :'). Mij gingen ze een keer bellen waarom ik 8x hetzelfde kledingstuk in m'n winkelmandje hadden gelegd. En toen hadden ze maar al mijn bestellingen geannuleerd :').
waarom had je 8 keer dezelfde?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_95669103
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

idd haha een kleine bestelling

Naja niet dat ik zo veel uit geef, de helft moet altijd weer terug want dan is een kleurtje net niet leuk en zo
Ik heb nu ook iets in drie maten besteld, je weet het nooit met hun maten.
Tap tap tap
pi_95669142
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb nu ook iets in drie maten besteld, je weet het nooit met hun maten.
ja oke maar dat is 3 maten en verschillend
ik dacht gewoon 8 keer een rood topje in M
Maar ja al zou je S M en L bestellen heb je er nog geen 8 :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 18 april 2011 @ 17:35:54 #73
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_95675054
Ik heb ondertussen mijn bestelling ook al 3x ofzo aangepast. Heb nu de jurkjes er toch maar uit gegooid. Had ze al in winkel aan gehad en waarschijnlijk ging ik ze toch allemaal terug sturen omdat ik nooit jurkjes draag. Toen wilde ik nog die 10 euro spijkerbroek erbij gooien, maar die werd later geleverd, dus maar weer verwijderd want daar had ik geen zin in om op te wachten....Ben benieuwd of mijn bestelling evegoed nog deze week komt :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_95675565
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb ondertussen mijn bestelling ook al 3x ofzo aangepast. Heb nu de jurkjes er toch maar uit gegooid. Had ze al in winkel aan gehad en waarschijnlijk ging ik ze toch allemaal terug sturen omdat ik nooit jurkjes draag. Toen wilde ik nog die 10 euro spijkerbroek erbij gooien, maar die werd later geleverd, dus maar weer verwijderd want daar had ik geen zin in om op te wachten....Ben benieuwd of mijn bestelling evegoed nog deze week komt :D
nee
als je dingen gaat veranderen sluit je weer achter aan in de rij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_95675953
Ben net terug van de stad en even vlug de H&M aangedaan, en ja hoor daar hingen de uitverkochte rode skinny's die meer oranje waren dan rood en ook nog eens een maat 38. Meteen maar eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om er eens eentje te passen, maar toch zat die broek van geen meter, mij iets te wijd en 5 cm te kort. Vreemd normaal past maat 38 in de breede mij perfect, zo zie je maar weer dat de ene skinny de andere niet is, maar mocht die oranje/rode skinny in de sale komen voor 10 euro dan bestel ik er eentje alleen maar voor uit elkaar te halen (ritslsuitiung, voorzakken en knoop) dan ga ik mbv het skinnyjeans patroon uit 2010 (dat weten jullie vast nog wel) die broek mooi namaken in mijn lengte in felrood met de voorzakken, rits en knoop van de uitelekaar gehaalde skinny. Het eerste skinnyjeans naaiproject uit 2010 was al goed gelukt en dat is zeker voor herhaling vatbaar. :Y

Tevens heb ik het witte tuniekjurkje uit de Conscious collectie ook maar eens gepast, maar ook deze vind ik niet lekker zitten, daar deze stof niet meegeeft (is een soort linnen achtig katoen) bovendien vind ik die gehaakte of kanten afwerking op de mouwen en V hals niet mooi. Op de foto ziet dat tuniekjurkje er waanzinnig uit, maarja een foot kan je zodanig maken dat ieder kleidngstuk er goed op uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')