dat is van die metabo^^ dus je zal niet door die balk van 90mm heen komenquote:Overige kenmerken
Zaag prestaties
Zaag cap. bij 90 graden 305 mm
Zaag cap. bij 45 graden 205 mm
Zaagdiepte (max) 65 mm
En eerst aan 1 kant in verstek zagen, en dan de balk omdraaien om zo op die manier de balk door te kunnen zagen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:54 schreef bobenjanneke het volgende:
Het zal voor dat bedrag practisch onmogelijk zijn om electrisch in verstek 90mm te zagen
Koop dan de KGS 254 M ( groene versie )!quote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef sheriff1983 het volgende:
[..]
En eerst aan 1 kant in verstek zagen, en dan de balk omdraaien om zo op die manier de balk door te kunnen zagen?
Ik weet niet of je dan exact dezelfde zaagsnede kunt maken?
Groen: handgereedschapquote:Op zondag 17 april 2011 11:32 schreef bobenjanneke het volgende:
Ik heb vorige week de KGS 254 M gekocht om mijn terrasoverkapping te kunnen zetten.
Ideaal apparaat.
Super nauwkeurig, met laserfunctie en zeer degelijk.
Heeft betere specs als de KGS 216 M.
Als je een metabo koopt, ga dan wel voor de groene versie, de blauwe is het oude model.
MAar de KGS 254 M kost wel 300 euro incl.
Succes verder!
Kan, het (semi) stationaire danquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef bleiblei het volgende:
Neen. Ze hebben elektra beckum overgenomen en daar komt het blauwe vandaan.
Online gekocht?quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Koop dan de KGS 254 M ( groene versie )!
Die is nieuw 299 euro met drie jaar garantie.
Ik heb 2 weken lang op internet gezocht naar een afkort en verstek met trek, en deze kwam naar mijn mening als beste prijs/kwaliteit uit de bus.
Er zit een laserfunctier op en das ideaal
Bleiblei heeft gelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef bleiblei het volgende:
Neen. Ze hebben elektra beckum overgenomen en daar komt het blauwe vandaan.
Ik heb hem gekocht bij ServiceCenterBrabant.nl voor 249 incl. btw, en opgehaald.quote:
Ohquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Er ging ff wa mis.
Wat voor timmerwerk heb je?
dan zou ik een radiaalzaag van de walt 2e hands kopen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef bobenjanneke het volgende:
Ga/ wil je dat zelf gaan doen?
Dan is het misschien verstandiger/goedkoper om een afkortzaag te kopen, en als je klaar bent, hem op marktplaats te zetten.
Valt mee, ik heb toen destijds mijn Makita MLS100 gekocht op marktplaats... Nieuw in de doos en dat voor 150 euro...quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef bobenjanneke het volgende:
Ik heb altijd het motto, goedkoop is duurkoop.
Daarom heb ik ook niet gekozen voor een ferm of een einhell.
En je hebt natuurlijk altijd baas bovenbaas met makita en DeWalt, maar das voor mij onbetaalbaar.
Klopt maar dan zit je ook al in het professionele segment, waar de MLS wat meer gevorderd hobby is.quote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef bobenjanneke het volgende:
Die is inderdaad niet duur voor een makita, maar heeft niet de specificaties die ik nodig had.
Metabo KGS 254 M:
zaagbreedte : 90° : 305 mm, 45° : 205 mm
zaagdiepte : 90° : 90 mm, 45° : 47 mm
Makita MLS100:
Max. zaagdiepte 90 ° : 75 x 130 mm .
Zaagcap. verstek 45 ° : 48 x 120 mm.
Maar net wat je zegt, je kunt ook voor de topmerken weleens een topdeal sluiten!
Dan komt deze ( dezelfde adverteerder ) wat meer in de buurt maar is ook weer een stuk duurder.
Maar voor 100e meer had je de kgs 254 m gehad, je hebt nu een oud blauw model gekocht.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:08 schreef mister_white het volgende:
Ik heb deze gekocht, de KGS255 plus. Professionele machine voor heel weinig geld:
http://cgi.ebay.co.uk/MET(...)&hash=item5ade608475
Omgerekend 183 euro. Met bezorgen iets van 200 euro. Heb hem ook van deze firma vandaan. Ze leveren ook in nederland.
Je moet er alleen een nederlandse stekker op zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |