quote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef FireFox1 het volgende:
Het zal wel weer een pot als gisteravond worden. Ze zijn aan elkaar gewaagd.
Op ZDF inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef KJTDominicus het volgende:
Word het alleen op Sport1 uitgezonden, ik hoorde via via dat het ook op de duitse tv kwam....iemand een idee?
Ik verwacht een angstig Madridquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Sportex het volgende:
Verwacht wel een mooie pot, aangezien ze zaterdag wel hebben laten zien dat de competitie al is beslist.
Ik heb nog nooit een angstig Madrid gezien, dus verwacht ook niet dat morgen te zien. Sowieso betekend defensief niet angstig. Angstig is wat Twente PSV en Ajax verleden zondag lieten zien.quote:
Truequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een angstig Madrid gezien, dus verwacht ook niet dat morgen te zien. Sowieso betekend defensief niet angstig. Angstig is wat Twente PSV en Ajax verleden zondag lieten zien.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef Nober het volgende:
Alweer geen penalty in de 25ste minuut voor Villa.
Ik lees net dat Pinto keept, zoals Twente deed in de Beker met Boschker. Ik lees ook dat Xavi zijn 50ste Copa del Rey wedstrijd zal spelen, maar of dat betekend dat hij speelt?quote:Op zondag 17 april 2011 10:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Sparen voor een wedstrijd een week later?
Een sporter wil iedere prijs pakken.
21:30quote:
Wat heb jij gerookt?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef inZanity het volgende:
Real wint vanavond, dat geeft ze zoveel vertrouwen dat ze Barcelona twee keer van de mat spelen in de halve finale CL. Barcelona komt niet meer over de teleurstelling heen en verliest minstens 3 wedstrijden in het vervolg van de competitie waar Real alles wint. Real pakt de triple, en zal de komende jaren overheersen in de spaanse competitie.
Top.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
21:30 Sport1 (gratiesch deze maand)
Ah daar heb je de meest falende troll van 2011 weerquote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef inZanity het volgende:
Real wint vanavond, dat geeft ze zoveel vertrouwen dat ze Barcelona twee keer van de mat spelen in de halve finale CL. Barcelona komt niet meer over de teleurstelling heen en verliest minstens 3 wedstrijden in het vervolg van de competitie waar Real alles wint. Real pakt de triple, en zal de komende jaren overheersen in de spaanse competitie.
Ik help het je hopenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef inZanity het volgende:
Omdat TS een Barca fanboy isquote:Op woensdag 20 april 2011 19:16 schreef Iannn het volgende:
Waarom louter een Barcelona-foto in de openingspost?
Voor wie ben je?quote:
Fanboy zijn omdat C.Ronaldo & Mourinho daar zittenquote:
Voor ajax. Jij?quote:
Precies het zelfde voor mij, al is zijn voor wel een groot begrip, maar eerst Spurs - Arsenal inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor ajax. Jij?
Hup Real! Alhoewel ik eerst Tottenham - Arsenal ga kijken, als een echte Yid
Voor FC Knuddequote:
Mourinho is het wel gewend dingen niet leuk te vinden volgens mij. Maar sowieso zijn Ajax en Tottenhamquote:Op woensdag 20 april 2011 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)sanctie-van-UEFA.htm Oeh dit gaat Mourinho niet leuk vinden. Al heeft hij nu tenminste weer iets om het vuurtje op te stoken in de komende persconferenties
[..]
Precies het zelfde voor mij, al is zijn voor wel een groot begrip, maar eerst Spurs - Arsenal inderdaad
Doe mij maar een doelpuntenfestijn. Kan me niet schelen wie er wint. In beide teams lopen spelers die ik het niet gun.quote:
Het lijkt net alsof ie getaserd wordtquote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Assume the position
Ben je er ook nog als Barca wint of ga je dan huilen in een hoekje?quote:
Amen!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe mij maar een doelpuntenfestijn. Kan me niet schelen wie er wint. In beide teams lopen spelers die ik het niet gun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |