Het is de bedoeling dat 2 mensen in een uitgebrande relatie dichter bij elkaar komen.quote:
Ach die zullen misschien wel vrouwen kennen aan wie ze dat doorvertellenquote:Op zondag 17 april 2011 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen zijn het mannen aan wie ik het vertel, dus daar hebben ze niets aan
Okeequote:Op zondag 17 april 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat 2 mensen in een uitgebrande relatie dichter bij elkaar komen.
Maar aan het einde van de aflevering hoor ik die mensen zeggen dat de verschillen alleen maar groter zijn geworden.
Ik geef ze nog 6 maanden, dan zijn ze gescheiden
Ga jij het vertellen aan vrouwen?quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach die zullen misschien wel vrouwen kennen aan wie ze dat doorvertellen
Je hebt een goede voorraad ingeslagen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
ik had vrijdag nog Q, kan ik weer even op teren.
Iedereen heeft een leven enzulksquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef Bos81 het volgende:
En weer valt het stil als Yuki gaat![]()
Hoi Tijn
Cool, Ik ga misschien naar Enslaved in Den Bosch over 2 weken.quote:Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven enzulksik ook straks naar de 013 toe
28 april toch? Eigenlijk wil ik daar ook heenquote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cool, Ik ga misschien naar Enslaved in Den Bosch over 2 weken.
Ja, dan. Okee zie maar je hebt mijn nummer enzo kunnen we elkaar weer meeten. Denk niet dat mijn gezelschap daar bezwaar tegen heeft. Mocht ik dus gaan.quote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
28 april toch? Eigenlijk wil ik daar ook heen
Nee, zover is het nog (lang) niet. Maar ik gewoon een geweldig nieuw flatje gevondenquote:
Okee, tofquote:Op zondag 17 april 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zover is het nog (lang) niet. Maar ik gewoon een geweldig nieuw flatje gevonden
Ook gedoucht las ik?quote:
Dag daarna ga ik ook al naar Neurotic even kijken nogquote:Op zondag 17 april 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan. Okee zie maar je hebt mijn nummer enzo kunnen we elkaar weer meeten. Denk niet dat mijn gezelschap daar bezwaar tegen heeft. Mocht ik dus gaan.
Wil je meedoen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is heul niet lekker, dat is Heidensch, Duivelsch en verwerpelijk!
Fruitig ben ik niet, de rest wel.quote:
Jij ziet wel een rol voor jezelf weggelegd in 'bald heads, hairy bodies part XVI"?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet wel een rol voor jezelf weggelegd in 'bald heads, hairy bodies part XVI"?
Dat is toch de natte droom van elke vrouw?quote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet wel een rol voor jezelf weggelegd in 'bald heads, hairy bodies part XVI"?
Dat dacht ik! welke vrouw wil er nu niet met een testosteron bom neuken?? Laat staan 2!quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch de natte droom van elke vrouw?
Niet de vrouwen die ik tegen kom. Maar ik ben dan ook én niet kaal én ik heb geen enkele haar op mijn lichaam, afgezien van mijn hoofdhaar.quote:
Wat moet jij met 12 jarige meisjes?quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de vrouwen die ik tegen kom. Maar ik ben dan ook én niet kaal én ik heb geen enkele haar op mijn lichaam, afgezien van mijn hoofdhaar.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat moet jij met 12 jarige meisjes?
Hetzelfde als jij, van afblijven!quote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat moet jij met 12 jarige meisjes?
Vind je 16 graden warm genoeg? Zo ja, dan wel!quote:
Wat is de gevoelstemperatuur?quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je 16 graden warm genoeg? Zo ja, dan wel!
quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de vrouwen die ik tegen kom. Maar ik ben dan ook én niet kaal én ik heb geen enkele haar op mijn lichaam, afgezien van mijn hoofdhaar.
Ik vind van niet. De wind hier is nog best koud.quote:
Ik weet het antwoord al, maar nog even voor die kaalhoofdige, harige apen hier: Hoe oud ben je ook alweer?quote:
2 x 12quote:Op zondag 17 april 2011 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al, maar nog even voor die kaalhoofdige, harige apen hier: Hoe oud ben je ook alweer?
Dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |