Ja inderdaad!!, teminste ik heb die airco nog nooit zo hard gehoord en toen zei vamiddag met zijn alle in de slaapkamer lagen stond de stream op Laura en Mo en niet op de kroelende J & P (normaal werden kroelende koppeltjes altijd in beeld gebracht)quote:Op zondag 17 april 2011 03:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, maar zoals ik gisteren al zei, zij krijgen meer privacy.
Dat zou al iets helpen denk ikquote:
Ze zijn bezig met een verhaallijn vandaar die screenlocks, want op tv doen ze net alsof er drama tussen hun 2 is wat wel meevalt (alles voor de kijkcijfers)quote:Op zondag 17 april 2011 03:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!, teminste ik heb die airco nog nooit zo hard gehoord en toen zei vamiddag met zijn alle in de slaapkamer lagen stond de stream op Laura en Mo en niet op de kroelende J & P (normaal werden kroelende koppeltjes altijd in beeld gebracht)
Die gaat voor de centenquote:Op zondag 17 april 2011 03:57 schreef bull1966 het volgende:
ik denk dat flip bezig is met z'n image
hij denkt dat ie 't moet hebben van de jonge meisjes en dan scoort ie beter als ie vrijgezel is
Bewoners, mag er een handdoek over dat hok?quote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 april 2011 03:58 schreef bb2 het volgende:
[..]
Bewoners, mag er een handdoek over dat hok?
de regie bepaalt hoe iemand neergezet wordtquote:Op zondag 17 april 2011 03:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!, teminste ik heb die airco nog nooit zo hard gehoord en toen zei vamiddag met zijn alle in de slaapkamer lagen stond de stream op Laura en Mo en niet op de kroelende J & P (normaal werden kroelende koppeltjes altijd in beeld gebracht)
Het gaat niet eens om de airco. Bij Maik en Mo werd er altijd direct ingezoomd en het geluid harder gezet, zodra ze naar bed lagen. Jo en Flip worden 's nacht altijd van een afstand gefilmd.quote:Op zondag 17 april 2011 03:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar die doen niks, als je tongelen iets vind danquote:Op zondag 17 april 2011 03:59 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om de airco. Bij Maik en Mo werd er altijd direct ingezoomd en het geluid harder gezet, zodra ze naar bed lagen. Jo en Flip worden 's nacht altijd van een afstand gefilmd.
'maar een gratis pikvergroting ligt dan wel in het verschiet ...quote:Op zondag 17 april 2011 03:58 schreef liqrich het volgende:
flip moet ook wel gaan voor de centen, want als hij bij jo blijft word het geen goedkoop leventje
Goh, wat knap van je!quote:Op zondag 17 april 2011 03:58 schreef ToughLove het volgende:
Heb een paar stukjes kunnen verstaan van het begin van het gesprek tussen Jo en Flip. Jo vroeg eerst aan Flip wat hij nu zou zeggen als hij dezelfde vraag weer zou krijgen (verliefdheid?). Daarna hoorde ik Flip zeggen dat hij tegen zichzelf had gezegd niet verliefd te worden in het huis maar dat je dat niet altijd in de hand heb. En hoe blij hij was dat Jo de wildcard had en mocht blijven. Toen nog wat gebrabel over liegen zolang Jo het maar wist en hoelang hij het al wist. Zoiets, ongeveer.
Nee, daar gaat het me ook niet om. Maar als we naar ze moeten kijken, zou ik het wel fijn vinden als ik ze kon verstaan.quote:Op zondag 17 april 2011 04:00 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar die doen niks, als je tongelen iets vind dan
Bedankt!quote:Op zondag 17 april 2011 03:58 schreef ToughLove het volgende:
Heb een paar stukjes kunnen verstaan van het begin van het gesprek tussen Jo en Flip. Jo vroeg eerst aan Flip wat hij nu zou zeggen als hij dezelfde vraag weer zou krijgen (verliefdheid?). Daarna hoorde ik Flip zeggen dat hij tegen zichzelf had gezegd niet verliefd te worden in het huis maar dat je dat niet altijd in de hand heb. En hoe blij hij was dat Jo de wildcard had en mocht blijven. Toen nog wat gebrabel over liegen zolang Jo het maar wist en hoelang hij het al wist. Zoiets, ongeveer.
zit je hoog dat mensen sex hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 04:00 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar die doen niks, als je tongelen iets vind dan
Ik heb met mijn koptelefoon, met het volume voluit heel aandachtig zitten luisteren. Maar heb er nu wel genoeg van, pffquote:
Anders kun je altijd nog stream 4 volgen....die versta je tenminstequote:Op zondag 17 april 2011 04:01 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het me ook niet om. Maar als we naar ze moeten kijken, zou ik het wel fijn vinden als ik ze kon verstaan.
en hem ondertussen in de stront laten zittenquote:Op zondag 17 april 2011 04:03 schreef Hatseflats89 het volgende:
Pfff de regie focused zich wel op de hond (inzoomen enzo) maar niet op Jo en Flip...
Weltrustequote:Op zondag 17 april 2011 04:03 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga lekker slapen! Nog veel plezier met proberen Jo en Flip te verstaan!!
Hoef ik toch niet te zien, doe het liever zelf. Daarom kijk ik niet naar dit programmaquote:Op zondag 17 april 2011 04:04 schreef bull1966 het volgende:
soms als mensen verliefd op elkaar zijn willen ze lekker dicht tegen elkaar aan liggen en kroelen en kussen en sex hebben
truste, ik ga ook zo!quote:Op zondag 17 april 2011 04:03 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga lekker slapen! Nog veel plezier met proberen Jo en Flip te verstaan!!
Hier ook koptelefoon met volume voluit, maar kan er niks van maken, ben te gefocust op het geblaf.quote:Op zondag 17 april 2011 04:01 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Ik heb met mijn koptelefoon, met het volume voluit heel aandachtig zitten luisteren. Maar heb er nu wel genoeg van, pff
zet je toch een ander stream op of kijk je ff wegquote:Op zondag 17 april 2011 04:05 schreef Mita het volgende:
[..]
Hoef ik toch niet te zien, doe het liever zelf. Daarom kijk ik niet naar dit programma
Perfecte timing idd. Ze zijn nu net hun gevoelens aan het uiten naar elkaar.quote:Op zondag 17 april 2011 04:06 schreef Niki.P het volgende:
Nu natuurlijk morgen die brief van haar ex er in nu ze waarschijnlijk hebben toegeven dat ze verliefd op elkaar zijn...
Volgens mij mist ze wel meerquote:Op zondag 17 april 2011 04:07 schreef liqrich het volgende:
Als ik het goed versta zegt ze dat ze de zorgzaamheid van een man heeft gemist.
Dan moeten ze zich gedragen, zoals ze zelf zeggen te willen doen.quote:Op zondag 17 april 2011 04:07 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zet je toch een ander stream op of kijk je ff weg
het is de regie die die beelden doorzend en dan in de shows blijft herhalen
Leg je hoofd weer op mijn schoulderquote:
Jaaah Flipquote:Op zondag 17 april 2011 04:09 schreef Kiqy het volgende:
Jo: hou me nou vast (zegt ze wel heel vaak hoor. Ik vind Flip toch wel een leukerd hoor! En julie?
De mijne hoef ik dat niet te vragen. Doet ie uit zichzelfquote:Op zondag 17 april 2011 04:09 schreef Kiqy het volgende:
Jo: hou me nou vast (zegt ze wel heel vaak hoor. Ik vind Flip toch wel een leukerd hoor! En julie?
Flip is dreamy :$ (L)quote:Op zondag 17 april 2011 04:09 schreef Kiqy het volgende:
ze gedragen zich als echte mensenquote:Op zondag 17 april 2011 04:08 schreef Mita het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich gedragen, zoals ze zelf zeggen te willen doen.
Ik vond 'm eerst helemaa niks (eng en kwam arrogant over). Maar hii is zo lief! Ik vind dat Jo ook wat liever voor hem moet zijn, ze is zo snel beledigd.quote:
Vindt ik heel aardig van ze, alleen nu ik ze kan verstaan wil ik niet meer naar bedquote:Op zondag 17 april 2011 04:10 schreef Day het volgende:
Oh, de regie heeft het gehoord en het geluid harder gezet.
Inderdaad!quote:Op zondag 17 april 2011 04:11 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ik vond 'm eerst helemaa niks (eng en kwam arrogant over). Maar hii is zo lief! Ik vind dat Jo ook wat liever voor hem moet zijn, ze is zo snel beledigd.
Ja maar dan hadden ze die hond gelijk zachter kunnen zetten? Oh nee die draagt niet eens een Mike... Als ze dan toch kijken .. Turn off the light in the kitchen where the dog is ..quote:Op zondag 17 april 2011 04:10 schreef Day het volgende:
Oh, de regie heeft het gehoord en het geluid harder gezet.
maakt geen ruk uit die blijft dan evengoed jankenquote:Op zondag 17 april 2011 04:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan hadden ze die hond gelijk zachter kunnen zetten? Oh nee die draagt niet eens een Mike... Als ze dan toch kijken .. Turn off the light in the kitchen where the dog is ..
Hij zei net al dat hij niet lepeltje lepeltje kon slapen, hadden Alex en Laura ook last van waren de hele tijd aan het kroelen tot ze echt gingen slapen, en de volgende morgen kropen ze weer tegen elkaar aan...quote:Op zondag 17 april 2011 04:15 schreef Kiqy het volgende:
Flip vindt het veel te warm (om tegen elkaar aan te slapen denk ik?)
Haha een beetje, maar het feit dat ik niet de enige ben maakt het minder raar voor me hahaquote:Op zondag 17 april 2011 04:17 schreef Kiqy het volgende:
voelen jullie je ook belachelijk dat je om 4.15 uur aan het luisteren bent naar het slecht te verstane gefluister van mensen die je niet echt kent (ik wel!)
2 dagen geleden een grote ruzie hier over gehad met m'n vrouwquote:Op zondag 17 april 2011 04:17 schreef Kiqy het volgende:
voelen jullie je ook belachelijk dat je om 4.15 uur aan het luisteren bent naar het slecht te verstane gefluister van mensen die je niet echt kent (ik wel!)
hahahaha agossiequote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef bull1966 het volgende:
[..]
2 dagen geleden een grote ruzie hier over gehad met m'n vrouw
ze vond 17 uur per dag te veel
Heeft ze gelijk in toch?quote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef bull1966 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 04:17 schreef Kiqy het volgende:
Ik zou direct een ander zoeken als ik jou wasquote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja, dat maakt het iets minder erg he?quote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Haha een beetje, maar het feit dat ik niet de enige ben maakt het minder raar voor me haha
mijn man heeft het opgegeven er over te beginnen. Ach, nog een paar weken, dan ga ik weer op tijd naar bed!quote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja idd ik keeg de keuzequote:Op zondag 17 april 2011 04:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is het vervelende he, dat ze eigenlijk gelijk hebben...
Dan komt hij ook weer eens aan zijn trekkenquote:Op zondag 17 april 2011 04:20 schreef Kiqy het volgende:
[..]
mijn man heeft het opgegeven er over te beginnen. Ach, nog een paar weken, dan ga ik weer op tijd naar bed!
Dus nu zit je met je laptop alleen in bed?quote:Op zondag 17 april 2011 04:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja idd ik keeg de keuze
de labtop eruit of zij
wie weet!quote:Op zondag 17 april 2011 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan komt hij ook weer eens aan zijn trekken
Toch wel aan de ketting hé?quote:Op zondag 17 april 2011 04:23 schreef bull1966 het volgende:
ja en zij zit in de bijkeuken samen met de hond te janken LOL
trustequote:Op zondag 17 april 2011 04:25 schreef chufi het volgende:
[..]
wtf weer de Telegraaf, maar goed ze heeft het vandaag weer bewezen ....'
Laters mensen
zit je vrouw weer naast je?quote:Op zondag 17 april 2011 04:24 schreef bull1966 het volgende:
ik heb m'n headset op want door dat gejank kan ik het gefluister niet goed horen
jij ook weltrusten!quote:Op zondag 17 april 2011 04:28 schreef bull1966 het volgende:
truste mensen
en bedenk
niets is wat het lijkt
Weltrustequote:Op zondag 17 april 2011 04:28 schreef bull1966 het volgende:
truste mensen
en bedenk
niets is wat het lijkt
dat denk ik ook, jeetje wat is zij labiel!quote:Op zondag 17 april 2011 04:31 schreef Hatseflats89 het volgende:
niets is wat het lijkt... nou sorry maar als iemand zich al 8 weken zo gedraagt dan is diegene gewoon zo...
Ik zou er niet op wachten....met Flipquote:Op zondag 17 april 2011 04:36 schreef akveor het volgende:
Moet ik nog wachten tot er nog iets gebeurd tussen Flip en Joannaof kan ik veilig Meet Dave gaan kijken?
Meet Dave kijken!quote:Op zondag 17 april 2011 04:36 schreef akveor het volgende:
Moet ik nog wachten tot er nog iets gebeurd tussen Flip en Joannaof kan ik veilig Meet Dave gaan kijken?
Wat denk jij? Is ie gay?quote:
Ja, leek me ook. Ik zag een stukje op een commerciele dus heb um van Usenet afgepluktquote:Op zondag 17 april 2011 04:38 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Meet Dave kijken!
Ik had hem al eerder gezien maar heb me vandaag toch weer rotgelachen haha grappige film
aaaah shit mis ik het net!quote:Op zondag 17 april 2011 04:38 schreef Ifa het volgende:
Oei, Mo begint te schelden? Iets met Kut en Kloten.
Denk het welquote:
ze is op, de regie niet..quote:
Kan bijna niet anders als er zo aan je om gefriemeld wordt en er gebeurd niets dan moet er wat loos zijn...quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 17 april 2011 04:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders als er zo aan je om gefriemeld wordt en er gebeurd niets dan moet er wat loos zijn...
Tuurlijk wel... of heb jij een andere verklaring?quote:
ohhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeequote:Op zondag 17 april 2011 04:42 schreef Hatseflats89 het volgende:
ennn ze heeft de hond wakker gemaakt.. stomme kut
Zitten we weer een uur met die blaffende hond.quote:Op zondag 17 april 2011 04:42 schreef Hatseflats89 het volgende:
ennn ze heeft de hond wakker gemaakt.. stomme kut
1. omdat dat gewoon niet kan/mag! :$quote:Op zondag 17 april 2011 04:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... of heb jij een andere verklaring?
Nja ik luister nog altijd liever naar die hond dan naar haar zelfquote:Op zondag 17 april 2011 04:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Zitten we weer een uur met die blaffende hond.
Ja dat zeg ik... de homoscene...quote:Op zondag 17 april 2011 04:43 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
1. omdat dat gewoon niet kan/mag! :$
2. hij wil geen stemmen kwijt voor als hij genomineerd staat en flikflooien met Jo kan nadelig uitwerken voor hem gezien zijn "fangroep"
hij is verstandig genoeg (zelfs met drank op) om dat niet te laten gebeuren denk ik. Een man heeft toch ook hersenen en een eigen wil? Of niet als hij geil is?quote:Op zondag 17 april 2011 04:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... of heb jij een andere verklaring?
Het is dat ik hem nog geen Brian handelingen heb zien doen, anders zou ik denken aan dierenquote:Op zondag 17 april 2011 04:45 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
nou eerder meisje van 15 - 23 jaar... toch?...
Brian... zucht... jaa die herriner ik me nog welquote:Op zondag 17 april 2011 04:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is dat ik hem nog geen Brian handelingen heb zien doen, anders zou ik denken aan dieren
Misschien.... zoveel teasing van de goddelijke Joannaquote:Op zondag 17 april 2011 04:45 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
nou eerder meisje van 15 - 23 jaar... toch?...
ja maar Flip kan dat! Hij is inderdaad onmenselijk, maar wel hetero!quote:Op zondag 17 april 2011 04:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien.... zoveel teasing van de goddelijke Joannaen zoveel beheersing is bijna onmenselijk....
Weet je wel hoe laat het is...quote:Op zondag 17 april 2011 04:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is dat ik hem nog geen Brian handelingen heb zien doen, anders zou ik denken aan dieren
Nou als dat tegenover een ton staat dan houd de gemiddelde man zich denk ik ook wel in hoor..quote:Op zondag 17 april 2011 04:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien.... zoveel teasing van de goddelijke Joannaen zoveel beheersing is bijna onmenselijk....
quote:
Nou, het is maar wat 15 - 23 jarigen willen geloven..quote:Op zondag 17 april 2011 04:49 schreef Kiqy het volgende:
[..]
ja maar Flip kan dat! Hij is inderdaad onmenselijk, maar wel hetero!
Kan ook zijn dat ie bang is voor Diana...quote:Op zondag 17 april 2011 04:49 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Nou als dat tegenover een ton staat dan houd de gemiddelde man zich denk ik ook wel in hoor..
Sex met Jo... of meer kans op een ton (en dan sex met Jo na SST)... dan is de keuze toch niet zo moeilijk?
Nouja daar hoef je niet bang voor te zijn... Als je die 1 klap geeft valt haar gezicht van ellende uit elkaar en verschuift alle botox volgens mij...quote:Op zondag 17 april 2011 04:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie bang is voor Diana...
hier iemand van 30 die het ook gelooft!quote:Op zondag 17 april 2011 04:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou, het is maar wat 15 - 23 jarigen willen geloven..
quote:Op zondag 17 april 2011 04:53 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Nouja daar hoef je niet bang voor te zijn... Als je die 1 klap geeft valt haar gezicht van ellende uit elkaar en verschuift alle botox volgens mij...
het is Flipquote:Op zondag 17 april 2011 09:38 schreef Poezewoes het volgende:
Zou het Flip zijn het is ff wachten tot degene wakker wordt lol
Niemand snapt iets over het zindelijk maken van een puppiequote:Op zondag 17 april 2011 09:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Echt he, sorry Sharon en Servio over Secredo!! Ik erger me kapot. Dat beestje moet los.
Een puppie is stout???? goffer...........quote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Niemand snapt iets over het zindelijk maken van een puppie
Ja zo gaat dat beest de bence als een straf zien!quote:Op zondag 17 april 2011 09:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Echt he, sorry Sharon en Servio over Secredo!! Ik erger me kapot. Dat beestje moet los.
Juist volgens mij heeft er niemand daar verstand van opvoeden van hondenquote:Op zondag 17 april 2011 09:47 schreef sjampoeh het volgende:
dit slaat nergens op, als ik me er ook even mee mag bemoeien![]()
de bench is z'n rustplek , veilig haventje en nu gebruiken als strafplek![]()
![]()
![]()
volgens mij zei servio dat en nam sharon het overquote:Op zondag 17 april 2011 09:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Okee Secredo ziet dus voor eeuwig de bench als strafhok.
Wat nu doen? Secredo eruit halen en lekker brokje geven.
Optillen en naar de uitlaatplek brengen.
Laten plassen en opnieuw lekker brokje geven en prijzen.
Secredo los laten lopen.
Sharon heeft in ieder geval geen verstand van honden.
Nee dat blijkt nu is Maasland nu nog zo blij dat die hond daar zit??quote:Op zondag 17 april 2011 09:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Okee Secredo ziet dus voor eeuwig de bench als strafhok.
Wat nu doen? Secredo eruit halen en lekker brokje geven.
Optillen en naar de uitlaatplek brengen.
Laten plassen en opnieuw lekker brokje geven en prijzen.
Secredo los laten lopen.
Sharon heeft in ieder geval geen verstand van honden.
Mijn honden gaan s-avonds lekker zelf in de openstaande bench en komen s-morgens een lekker brokje halen en brengen zelf hun halsband en riem en dan gaan we uit.quote:Op zondag 17 april 2011 09:47 schreef sjampoeh het volgende:
dit slaat nergens op, als ik me er ook even mee mag bemoeien![]()
de bench is z'n rustplek , veilig haventje en nu gebruiken als strafplek![]()
![]()
![]()
Na de bench meteen uitlaten, dat moeten puppies lerenquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef sjampoeh het volgende:
Beste is nu de bench uit en even negeren
ja ik bedoel als hij blaft. Hij is nu stil, dus nu eruit en klaarquote:Op zondag 17 april 2011 09:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Na de bench meteen uitlaten, dat moeten puppies leren
serieus ??quote:Op zondag 17 april 2011 09:52 schreef stormiot het volgende:
Mo en Jo hebben het volgens mij nu over iets wat ik wilde vragen. vannacht rond 12 uur vertelde mo op de bank iets aan jo. Volgens mij vertelde ze dat ze met de sex het achterdeurteje heeft gebruikt. Klopt dat? Als dat zo is ga je dat toch niet vertellen op tv aan Jo :$ Echt niet slim. En nu maar denken dat NL het niet weet, Yeah right
ja precies, maar ja nu is puppie stout. Ik hou er nu over op.quote:Op zondag 17 april 2011 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn hondje ging toen ze klein was ook s'nachts in de benche, maar zodra mijn man of ik opstond , uit de benche halen en buiten laten plassen en dan eten.en dan mocht ze gewoon lekker los lopen.
Nou je mag je best druk maken om zoveel dommigheid hoor!quote:Op zondag 17 april 2011 09:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja precies, maar ja nu is puppie stout. Ik hou er nu over op.
Hier staat de bench ook de hele dag open. Als ie rustig wil pitten gaat ie er zelf in liggen, als we gaan eten gaat ie er ook zelf in liggen (soms sneakt ie onder de tafel en gaat daar liggen wachten op wat vallen kanquote:Op zondag 17 april 2011 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn hondje ging toen ze klein was ook s'nachts in de benche, maar zodra mijn man of ik opstond , uit de benche halen en buiten laten plassen en dan eten.en dan mocht ze gewoon lekker los lopen.
thnkxx maar het helpt toch niks, niemand daar wordt op de hoogte gesteldquote:Op zondag 17 april 2011 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou je mag je best druk maken om zoveel dommigheid hoor!
quote:Op zondag 17 april 2011 09:52 schreef stormiot het volgende:
Mo en Jo hebben het volgens mij nu over iets wat ik wilde vragen. vannacht rond 12 uur vertelde mo op de bank iets aan jo. Volgens mij vertelde ze dat ze met de sex het achterdeurteje heeft gebruikt. Klopt dat? Als dat zo is ga je dat toch niet vertellen op tv aan Jo :$ Echt niet slim. En nu maar denken dat NL het niet weet, Yeah right
Ja dat maakte ik op uit haar handgebaren en de reactie van Jo daarop. Ze probeerde Jo wel gelijk de mond te snoeren maar .....quote:
Onze benche is uitgeleend aan dochter toen die haar bulletje kreeg, maar heb het vermoeden dat ik die nooit meer terug zie, mijn Jack Russell heeft een slaapkussen nu.quote:Op zondag 17 april 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier staat de bench ook de hele dag open. Als ie rustig wil pitten gaat ie er zelf in liggen, als we gaan eten gaat ie er ook zelf in liggen (soms sneakt ie onder de tafel en gaat daar liggen wachten op wat vallen kan) en 's nachts ligt ie er ook in. Het is voor hem echt een mand, maar dan met een dakje er op
Precies bij ons hetzelfde. Soms is de bench per ongeluk dicht, gaat die grote Newfoundlander van mij in een klein kattenmandje liggen.quote:Op zondag 17 april 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier staat de bench ook de hele dag open. Als ie rustig wil pitten gaat ie er zelf in liggen, als we gaan eten gaat ie er ook zelf in liggen (soms sneakt ie onder de tafel en gaat daar liggen wachten op wat vallen kan) en 's nachts ligt ie er ook in. Het is voor hem echt een mand, maar dan met een dakje er op
quote:Op zondag 17 april 2011 09:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Onze benche is uitgeleend aan dochter toen die haar bulletje kreeg, maar heb het vermoeden dat ik die nooit meer terug zie, mijn Jack Russell heeft een slaapkussen nu.
Dit dus, vond het sowieso al belachelijk dat er een hond in kwam. Ha dan een kat gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 09:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Okay, actie: Secredo uit het huis!! Klotebewoners zonder verstand van puppies,
Blond vind ik altijd ordinair staan bij mensen, die niet van nature blond zijn. Ik ben dus zelf blond, maar dat zie je ookquote:Op zondag 17 april 2011 09:58 schreef sjampoeh het volgende:
ben ik nu de enige die dat blonde bij mo niet zo mooi vindt ?
Smaken verschillen toch ik vind de ogen van Flip eng!quote:
het is TE nep idd. ik ben ook blond maar is wel wat tinten donkerderquote:Op zondag 17 april 2011 09:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Blond vind ik altijd ordinair staan bij mensen, die niet van nature blond zijn. Ik ben dus zelf blond, maar dat zie je ook
nee morgen is bevestigd door mamajo op twitquote:Op zondag 17 april 2011 10:00 schreef Mylene het volgende:
Monique begint weer over het nomineren.
Ik denk trouwens dat de brief van Joanna haar ex vandaag komt. Die zou deze week komen.
Die brief heeft alleen maar nut voor het programma niet voor Jo of ze moet daar weer over gaan simpen! Allemaal dankzij Mamajoquote:Op zondag 17 april 2011 10:00 schreef Mylene het volgende:
Monique begint weer over het nomineren.
Ik denk trouwens dat de brief van Joanna haar ex vandaag komt. Die zou deze week komen.
Nou die brief komt, zodat de andere bewoners haar niet zullen nomineren. Moet toch een reden voor zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 10:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die brief heeft alleen maar nut voor het programma niet voor Jo of ze moet daar weer over gaan simpen! Allemaal dankzij Mamajo
Keiharde vrouw, maar dat is Jo ook hoorquote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef Poezewoes het volgende:
Vraag me trouwens af welke moeder laat haar kind zo uitmelken, alleen een mediageile vrouw die over de rug van haar dochter ook bekend wil worden met haar tietenfabriek!
dat doen mensen met gebrek aan eigenwaardequote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef Poezewoes het volgende:
Vraag me trouwens af welke moeder laat haar kind zo uitmelken, alleen een mediageile vrouw die over de rug van haar dochter ook bekend wil worden met haar tietenfabriek!
Misschien is er een filmpje van. Zal het eens bij Flashbox vragen.quote:Op zondag 17 april 2011 09:55 schreef stormiot het volgende:
[..]
[..]
Ja dat maakte ik op uit haar handgebaren en de reactie van Jo daarop. Ze probeerde Jo wel gelijk de mond te snoeren maar .....
Wat ik er van snap is, dat Jo haar moeder terwille is willen zijn en het huis is in gegaan en Dennis het daar niet mee eens was. Hij dacht dat ze na 2 a 3 weken wel terug zou komen. Hij ging op vakantie om bij te komen van alle perikelen rondom de abortus, waar Jo en hij toe besloten hadden afgelopen December en Jo hem voortdurend bleef verwijten. Zij wilde wel, hij wilde het niet. Tja een babay is geen hond of kat he?quote:Op zondag 17 april 2011 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
Dus ergo JO is vreemd gegaan en Dennis niet daar gaat het nu op lijken!!!
heb gisteravond naar de film zorro gekeken .leek mij spannender als heel die bingo met die overjarige zeemeermin!! (zeemeerman)quote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Bingo en Karaoke gemist!! Zit ik heel de avond film te kijken![]()
Wat lees ik nou voor rare dingen over Jo en Mo?
Ik begreep dat ze het iig wel naar hun zin hadden en dat zelfs laura actief mee deed. Nou da's al heel wat...quote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
heb gisteravond naar de film zorro gekeken .leek mij spannender als heel die bingo met die overjarige zeemeermin!! (zeemeerman)
Preciesquote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat ik er van snap is, dat Jo haar moeder terwille is willen zijn en het huis is in gegaan en Dennis het daar niet mee eens was. Hij dacht dat ze na 2 a 3 weken wel terug zou komen. Hij ging op vakantie om bij te komen van alle perikelen rondom de abortus, waar Jo en hij toe besloten hadden afgelopen December en Jo hem voortdurend bleef verwijten. Zij wilde wel, hij wilde het niet. Tja een babay is geen hond of kat he?
Uiteindelijk is Dennis nu neergezet als een jaloerse vriend, met losse handjes al vanaf de eerste dag SS
stukje gezien, snel afgezet, was nix aanquote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
heb gisteravond naar de film zorro gekeken .leek mij spannender als heel die bingo met die overjarige zeemeermin!! (zeemeerman)
Zo iets hadden ze n moeten doen toen het nog volle bak was in het huis!quote:Op zondag 17 april 2011 10:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
stukje gezien, snel afgezet, was nix aan
nee, een goede morgen ook van Madeliefje, die lekker gewandeld heeft en wij zijn bezig aan ons zondagsontbijtje, Uiterlijk van mensen vind ik niet belangrijk, voor mij gaat het om innerlijk en dat zal altijd zo blijven. Een opgepimpd uiterlijk geeft je een enkele garantie om een beter mens te zijn of te worden.quote:Op zondag 17 april 2011 09:58 schreef sjampoeh het volgende:
ben ik nu de enige die dat blonde bij mo niet zo mooi vindt ?
Ik heb veel gedaan, mijn huiswerk voor drie weken afgewerkt!quote:Op zondag 17 april 2011 10:16 schreef Kwaliteit het volgende:
tering, hebben jullie nooit wat te doen ofzo ?
Nee, ik pak alles weer op na de finalequote:Op zondag 17 april 2011 10:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Jawel maar het is zondag en rustdag!quote:Op zondag 17 april 2011 10:16 schreef Kwaliteit het volgende:
en mooi weer!quote:Op zondag 17 april 2011 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jawel maar het is zondag en rustdag!
haha, ja, ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 10:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, ik pak alles weer op na de finale
OT Ik verhuis volgend weekend terug naar mijn gerenoveerde huis (met bergen stof) en moet deze hotelwoning weer cleanen. Dus pasen wordt mijn werkweekend, dozen uitpakken, gordijnen ophangen en stof wegwerken. Ik mag vandaag een rustdag nemen vanmezelfquote:Op zondag 17 april 2011 10:19 schreef Poezewoes het volgende:
ps heb van de week nog dingen schoongemaakt in mijn huissie!!
Ga het niet elke dagovernieuw doen!
Ik kan je vraag niet beantwoorden, was er niet bijquote:Op zondag 17 april 2011 10:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik herhaal mijn vraag nog maar eens; had jo het vanmorgen over dat dennisgedoe of vannacht?
Ik las een stukje erover in de cos. Dus denk vannacht..quote:Op zondag 17 april 2011 10:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik herhaal mijn vraag nog maar eens; had jo het vanmorgen over dat dennisgedoe of vannacht?
Oke tnx!quote:Op zondag 17 april 2011 10:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik las een stukje erover in de cos. Dus denk vannacht..
Dennis schrijft erin dat hij nooit vreemd is gegaan en nog altijd Jo als enige vrouw ziet, ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 10:24 schreef Darklight het volgende:
Morge COSsers
Wat staat er in die brief die Joanna krijgt?
volgens mij heeft ze het er niet uitgebreid over gehad, alleen dat ze door Flip besefte wat ze miste bij haar exquote:Op zondag 17 april 2011 10:23 schreef PoezeligDing het volgende:
oja en dat Jo en Phillip de aanleiding waren tot zijn besluitquote:Op zondag 17 april 2011 10:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dennis schrijft erin dat hij nooit vreemd is gegaan en nog altijd Jo als enige vrouw ziet, ofzo
En het was heel moeilijk om te verstaan omdat Seg er de hele tijd doorheen blafte.quote:Op zondag 17 april 2011 10:25 schreef Kiqy het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze het er niet uitgebreid over gehad, alleen dat ze door Flip besefte wat ze miste bij haar ex
Dennis wilde vast geen hondje spelen voor haar zoals flippie doet!quote:Op zondag 17 april 2011 10:25 schreef Kiqy het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze het er niet uitgebreid over gehad, alleen dat ze door Flip besefte wat ze miste bij haar ex
Ergens gelezen dat die pas morgen ofzo komt??quote:
ja inderdaad, het gefluister was slecht te verstaan dus ik kon alleen maar flarden opvangen. Flip en Jo hebben wel toegegeven verliefd op elkaar te zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 10:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En het was heel moeilijk om te verstaan omdat Seg er de hele tijd doorheen blafte.
Cossers moesten echt moeite doen om het te verstaan.
Erg he?? Ze smeekt er nog net niet om..quote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef Mylene het volgende:
Joanna speelt nu juist het hondje. Ze loopt achter Philip aan, smekend om gekroeld en gekust te worden.
Zou ze het Flip wel vertellen? Want dan is het helemaal over, dan sluit hij zich opquote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat Joanna die brief aan de hond gaat voeren
Zag ook ergens in de cos een verhaal dat ze alcoholist zou zijn en dat Alphons haar het liefst in een afkick kliniek zou trappen??quote:Op zondag 17 april 2011 10:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo is weer een heel stuk film van vannacht kwijt...
Gisteren drong ze zich gewoon aan hem op terwijl hij bezopen op de rode bank lag.quote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Erg he?? Ze smeekt er nog net niet om..
triest...heel triestquote:Op zondag 17 april 2011 10:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gisteren drong ze zich gewoon aan hem op terwijl hij bezopen op de rode bank lag.
quote:Op zondag 17 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zag ook ergens in de cos een verhaal dat ze alcoholist zou zijn en dat Alphons haar het liefst in een afkick kliniek zou trappen??
Nee dat was een grapje van iemand, die een Telegraagartikel over Bonny over had gezet op Moniques naamquote:Op zondag 17 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zag ook ergens in de cos een verhaal dat ze alcoholist zou zijn en dat Alphons haar het liefst in een afkick kliniek zou trappen??
Ze dringt zich toch altijd op?quote:Op zondag 17 april 2011 10:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gisteren drong ze zich gewoon aan hem op terwijl hij bezopen op de rode bank lag.
Oh, ik ben blijkbaar heel makkelijk om de tuin te lijdenquote:Op zondag 17 april 2011 10:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]In dat stuk zijn de naam en foto van Bonnie st Claire vervangen door die van mo..
Quote van iemand op de SS hyvesquote:WIE ZEGT DAT HIJ UIT HUIS MOET!
Nou ik vind het niet goed dat ze het hondje zolang in de bench laten zitten, het is toch een pup????. Ik haalde mijn pup ' s nachts eruit en ging ermee naar buiten, en dan weer terug erin. En als ik ' s morgens wakker was waren ze eruit en lekker laten lopen. Nu hoor ik Servio zeggen we laten hem erin hoor tot na het ontbijt. Slaat nergens op !!!!! Hij kan daar ook vrij zijn in en rond het zwembad hoeft de straat niet op ! Ik ben er zo boos om , ik heb mijn geluid uit staan ik kan het niet aan horen. Het is zeker niet terecht!!! Ik wou dat de stem dat ook eens inzag dat dit niet kan!! Je geeft de pup een standje als hij iets fout heeft gedaan, maar dat moet je wel op het moment zelf doen als hij iets doet. Beestje moet zijn energie toch kwijt. Negeren doen ze hem. Snap ook wel dat hij aan de bench moet wennen. Maar niet zo. trouwens bij mij was de bench al snel weg (bloos) en sliepen ze in een mand . Ik ga maar met mijn honden aan de wandel
Ook onjuist, de bench mag geen strafplek zijn , maar wel dienen als veilig plekje. En Servio is helemaal niet normaal, die wilde de hondjes van zijn ex pijn doen, omdat het de enige manier was, om die ex te straffenquote:
zei hij dat???quote:Op zondag 17 april 2011 10:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ook onjuist, de bench mag geen strafplek zijn , maar wel dienen als veilig plekje. En Servio is helemaal niet normaal, die wilde de hondjes van zijn ex pijn doen, omdat het de enige manier was, om die ex te straffen
Nou ja zeg te erg voor woorden wat een achterlijk gebakjequote:Op zondag 17 april 2011 10:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ook onjuist, de bench mag geen strafplek zijn , maar wel dienen als veilig plekje. En Servio is helemaal niet normaal, die wilde de hondjes van zijn ex pijn doen, omdat het de enige manier was, om die ex te straffen
tegen segredo is hij toch wel heel liefquote:
Behalve dat hij vindt dat Secredo straf verdiend heeft nu??quote:Op zondag 17 april 2011 10:35 schreef Miss-L het volgende:
[..]
tegen segredo is hij toch wel heel lief
Morgen
Wow!quote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat ik er van snap is, dat Jo haar moeder terwille is willen zijn en het huis is in gegaan en Dennis het daar niet mee eens was. Hij dacht dat ze na 2 a 3 weken wel terug zou komen. Hij ging op vakantie om bij te komen van alle perikelen rondom de abortus, waar Jo en hij toe besloten hadden afgelopen December en Jo hem voortdurend bleef verwijten. Zij wilde wel, hij wilde het niet. Tja een babay is geen hond of kat he?
Uiteindelijk is Dennis nu neergezet als een jaloerse vriend, met losse handjes al vanaf de eerste dag SS
volgens mij hadden ze dat allemaal besloten ( staat op de sst site )quote:Op zondag 17 april 2011 10:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Behalve dat hij vindt dat Secredo straf verdiend heeft nu??
En SST werkt gewoon met liefde aan deze laster mee.quote:
Ja ach ik vind meestal dat mensen raar met hun dieren omgaan, ze behandelen ze als kinderen/mensen Hondenmanieren zijn echt andersquote:Op zondag 17 april 2011 10:37 schreef Miss-L het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze dat allemaal besloten ( staat op de sst site )
dat ze hem tot na het ontbijt laten zitten in zijn bench.
Vind ik persoonlijk niet normaal maar oke , gisteren ttoen hij als windy mills was verkleed was hij wel heel de tijd met hem bezig, gewoon heel normaal en aaien enzo
tja, ik heb ook 3 honden kindjesquote:Op zondag 17 april 2011 10:39 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja ach ik vind meestal dat mensen raar met hun dieren omgaan, ze behandelen ze als kinderen/mensen Hondenmanieren zijn echt anders
Preciesquote:Op zondag 17 april 2011 10:39 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja ach ik vind meestal dat mensen raar met hun dieren omgaan, ze behandelen ze als kinderen/mensen Hondenmanieren zijn echt anders
Luister, ik heb er niets tegen als mensen hun honden als kindjes behandelen, ze verdienen niets anders. Maar hondentaal is anders dan mensentaal bedoel ik. Zindelijk maken en manieren leren doe je op zijn honds, dan snapt zon dier hetquote:Op zondag 17 april 2011 10:40 schreef Miss-L het volgende:
[..]
tja, ik heb ook 3 honden kindjesen ze zijn er echt niet slechter op geworden of luisteren er niet slechter door. Ieder zijn eigen ding he
dat is waar , maar net als in sst , dat een hond 7 baasjes heeft , is ook niet goed .quote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Luister, ik heb er niets tegen als mensen hun honden als kindjes behandelen, ze verdienen niets anders. Maar hondentaal is anders dan mensentaal bedoel ik. Zindelijk maken en manieren leren doe je op zijn honds, dan snapt zon dier het
er komt ook nog een brief aan he , dan is djoon ook nog zielig , en dan moet flip haar steunenquote:Op zondag 17 april 2011 10:43 schreef beequeen het volgende:
Het komt wl heel goed uit zo vlak voor de noms dat Flip zegt verliefd te zijn op Djoon.
Of zie ik dat verkeerd?
Maakt in principe niets uit, zolang ze dezelfde dierenmanieren hanteren. Is juist leuk, dat hij zoveel aandacht krijgtquote:Op zondag 17 april 2011 10:43 schreef Miss-L het volgende:
[..]
dat is waar , maar net als in sst , dat een hond 7 baasjes heeft , is ook niet goed .
Dan weet die hond toch ook niet meer naar wie hij moet luisteren.
Nee zie je niet verkeerd.quote:Op zondag 17 april 2011 10:43 schreef beequeen het volgende:
Het komt wel heel goed uit zo vlak voor de noms dat Flip zegt verliefd te zijn op Djoon.
Of zie ik dat verkeerd?
ja maar dat is daar niet het geval . De ene is streng en de andere is juist alleen maar lief .quote:Op zondag 17 april 2011 10:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Maakt in principe niets uit, zolang ze dezelfde dierenmanieren hanteren. Is juist leuk, dat hij zoveel aandacht krijgt
Laura platquote:Op zondag 17 april 2011 10:45 schreef schizolientje het volgende:
Treurig, de dames schuiven aan aan het ontbijt en verdwijnen weer na het eten
juistquote:Op zondag 17 april 2011 10:46 schreef beequeen het volgende:
Precies, al die pubers stemmen Djoon en Flip nooit weg. Hoe doorzichtig weer.
Klopt helemaal, ze moeten even rond de tafel en een boek of video met adviezen, want ze hebben er geen kaas van gegeten.quote:Op zondag 17 april 2011 10:45 schreef Miss-L het volgende:
[..]
ja maar dat is daar niet het geval . De ene is streng en de andere is juist alleen maar lief .
Er zijn geen duidelijke regels
Moet niet gekker wordenquote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef rico80 het volgende:
Mo schrikt zich de tering dat Servio mag meenomineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |