Ja inderdaad!!, teminste ik heb die airco nog nooit zo hard gehoord en toen zei vamiddag met zijn alle in de slaapkamer lagen stond de stream op Laura en Mo en niet op de kroelende J & P (normaal werden kroelende koppeltjes altijd in beeld gebracht)quote:Op zondag 17 april 2011 03:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, maar zoals ik gisteren al zei, zij krijgen meer privacy.
Dat zou al iets helpen denk ikquote:
Ze zijn bezig met een verhaallijn vandaar die screenlocks, want op tv doen ze net alsof er drama tussen hun 2 is wat wel meevalt (alles voor de kijkcijfers)quote:Op zondag 17 april 2011 03:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!, teminste ik heb die airco nog nooit zo hard gehoord en toen zei vamiddag met zijn alle in de slaapkamer lagen stond de stream op Laura en Mo en niet op de kroelende J & P (normaal werden kroelende koppeltjes altijd in beeld gebracht)
Die gaat voor de centenquote:Op zondag 17 april 2011 03:57 schreef bull1966 het volgende:
ik denk dat flip bezig is met z'n image
hij denkt dat ie 't moet hebben van de jonge meisjes en dan scoort ie beter als ie vrijgezel is
Bewoners, mag er een handdoek over dat hok?quote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 april 2011 03:58 schreef bb2 het volgende:
[..]
Bewoners, mag er een handdoek over dat hok?
de regie bepaalt hoe iemand neergezet wordtquote:Op zondag 17 april 2011 03:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!, teminste ik heb die airco nog nooit zo hard gehoord en toen zei vamiddag met zijn alle in de slaapkamer lagen stond de stream op Laura en Mo en niet op de kroelende J & P (normaal werden kroelende koppeltjes altijd in beeld gebracht)
Het gaat niet eens om de airco. Bij Maik en Mo werd er altijd direct ingezoomd en het geluid harder gezet, zodra ze naar bed lagen. Jo en Flip worden 's nacht altijd van een afstand gefilmd.quote:Op zondag 17 april 2011 03:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar die doen niks, als je tongelen iets vind danquote:Op zondag 17 april 2011 03:59 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om de airco. Bij Maik en Mo werd er altijd direct ingezoomd en het geluid harder gezet, zodra ze naar bed lagen. Jo en Flip worden 's nacht altijd van een afstand gefilmd.
'maar een gratis pikvergroting ligt dan wel in het verschiet ...quote:Op zondag 17 april 2011 03:58 schreef liqrich het volgende:
flip moet ook wel gaan voor de centen, want als hij bij jo blijft word het geen goedkoop leventje
Goh, wat knap van je!quote:Op zondag 17 april 2011 03:58 schreef ToughLove het volgende:
Heb een paar stukjes kunnen verstaan van het begin van het gesprek tussen Jo en Flip. Jo vroeg eerst aan Flip wat hij nu zou zeggen als hij dezelfde vraag weer zou krijgen (verliefdheid?). Daarna hoorde ik Flip zeggen dat hij tegen zichzelf had gezegd niet verliefd te worden in het huis maar dat je dat niet altijd in de hand heb. En hoe blij hij was dat Jo de wildcard had en mocht blijven. Toen nog wat gebrabel over liegen zolang Jo het maar wist en hoelang hij het al wist. Zoiets, ongeveer.
Nee, daar gaat het me ook niet om. Maar als we naar ze moeten kijken, zou ik het wel fijn vinden als ik ze kon verstaan.quote:Op zondag 17 april 2011 04:00 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar die doen niks, als je tongelen iets vind dan
Bedankt!quote:Op zondag 17 april 2011 03:58 schreef ToughLove het volgende:
Heb een paar stukjes kunnen verstaan van het begin van het gesprek tussen Jo en Flip. Jo vroeg eerst aan Flip wat hij nu zou zeggen als hij dezelfde vraag weer zou krijgen (verliefdheid?). Daarna hoorde ik Flip zeggen dat hij tegen zichzelf had gezegd niet verliefd te worden in het huis maar dat je dat niet altijd in de hand heb. En hoe blij hij was dat Jo de wildcard had en mocht blijven. Toen nog wat gebrabel over liegen zolang Jo het maar wist en hoelang hij het al wist. Zoiets, ongeveer.
zit je hoog dat mensen sex hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 04:00 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar die doen niks, als je tongelen iets vind dan
Ik heb met mijn koptelefoon, met het volume voluit heel aandachtig zitten luisteren. Maar heb er nu wel genoeg van, pffquote:
Anders kun je altijd nog stream 4 volgen....die versta je tenminstequote:Op zondag 17 april 2011 04:01 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het me ook niet om. Maar als we naar ze moeten kijken, zou ik het wel fijn vinden als ik ze kon verstaan.
en hem ondertussen in de stront laten zittenquote:Op zondag 17 april 2011 04:03 schreef Hatseflats89 het volgende:
Pfff de regie focused zich wel op de hond (inzoomen enzo) maar niet op Jo en Flip...
Weltrustequote:Op zondag 17 april 2011 04:03 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga lekker slapen! Nog veel plezier met proberen Jo en Flip te verstaan!!
Hoef ik toch niet te zien, doe het liever zelf. Daarom kijk ik niet naar dit programmaquote:Op zondag 17 april 2011 04:04 schreef bull1966 het volgende:
soms als mensen verliefd op elkaar zijn willen ze lekker dicht tegen elkaar aan liggen en kroelen en kussen en sex hebben
truste, ik ga ook zo!quote:Op zondag 17 april 2011 04:03 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga lekker slapen! Nog veel plezier met proberen Jo en Flip te verstaan!!
Hier ook koptelefoon met volume voluit, maar kan er niks van maken, ben te gefocust op het geblaf.quote:Op zondag 17 april 2011 04:01 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Ik heb met mijn koptelefoon, met het volume voluit heel aandachtig zitten luisteren. Maar heb er nu wel genoeg van, pff
zet je toch een ander stream op of kijk je ff wegquote:Op zondag 17 april 2011 04:05 schreef Mita het volgende:
[..]
Hoef ik toch niet te zien, doe het liever zelf. Daarom kijk ik niet naar dit programma
Perfecte timing idd. Ze zijn nu net hun gevoelens aan het uiten naar elkaar.quote:Op zondag 17 april 2011 04:06 schreef Niki.P het volgende:
Nu natuurlijk morgen die brief van haar ex er in nu ze waarschijnlijk hebben toegeven dat ze verliefd op elkaar zijn...
Volgens mij mist ze wel meerquote:Op zondag 17 april 2011 04:07 schreef liqrich het volgende:
Als ik het goed versta zegt ze dat ze de zorgzaamheid van een man heeft gemist.
Dan moeten ze zich gedragen, zoals ze zelf zeggen te willen doen.quote:Op zondag 17 april 2011 04:07 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zet je toch een ander stream op of kijk je ff weg
het is de regie die die beelden doorzend en dan in de shows blijft herhalen
Leg je hoofd weer op mijn schoulderquote:
Jaaah Flipquote:Op zondag 17 april 2011 04:09 schreef Kiqy het volgende:
Jo: hou me nou vast (zegt ze wel heel vaak hoor. Ik vind Flip toch wel een leukerd hoor! En julie?
De mijne hoef ik dat niet te vragen. Doet ie uit zichzelfquote:Op zondag 17 april 2011 04:09 schreef Kiqy het volgende:
Jo: hou me nou vast (zegt ze wel heel vaak hoor. Ik vind Flip toch wel een leukerd hoor! En julie?
Flip is dreamy :$ (L)quote:Op zondag 17 april 2011 04:09 schreef Kiqy het volgende:
ze gedragen zich als echte mensenquote:Op zondag 17 april 2011 04:08 schreef Mita het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich gedragen, zoals ze zelf zeggen te willen doen.
Ik vond 'm eerst helemaa niks (eng en kwam arrogant over). Maar hii is zo lief! Ik vind dat Jo ook wat liever voor hem moet zijn, ze is zo snel beledigd.quote:
Vindt ik heel aardig van ze, alleen nu ik ze kan verstaan wil ik niet meer naar bedquote:Op zondag 17 april 2011 04:10 schreef Day het volgende:
Oh, de regie heeft het gehoord en het geluid harder gezet.
Inderdaad!quote:Op zondag 17 april 2011 04:11 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ik vond 'm eerst helemaa niks (eng en kwam arrogant over). Maar hii is zo lief! Ik vind dat Jo ook wat liever voor hem moet zijn, ze is zo snel beledigd.
Ja maar dan hadden ze die hond gelijk zachter kunnen zetten? Oh nee die draagt niet eens een Mike... Als ze dan toch kijken .. Turn off the light in the kitchen where the dog is ..quote:Op zondag 17 april 2011 04:10 schreef Day het volgende:
Oh, de regie heeft het gehoord en het geluid harder gezet.
maakt geen ruk uit die blijft dan evengoed jankenquote:Op zondag 17 april 2011 04:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan hadden ze die hond gelijk zachter kunnen zetten? Oh nee die draagt niet eens een Mike... Als ze dan toch kijken .. Turn off the light in the kitchen where the dog is ..
Hij zei net al dat hij niet lepeltje lepeltje kon slapen, hadden Alex en Laura ook last van waren de hele tijd aan het kroelen tot ze echt gingen slapen, en de volgende morgen kropen ze weer tegen elkaar aan...quote:Op zondag 17 april 2011 04:15 schreef Kiqy het volgende:
Flip vindt het veel te warm (om tegen elkaar aan te slapen denk ik?)
Haha een beetje, maar het feit dat ik niet de enige ben maakt het minder raar voor me hahaquote:Op zondag 17 april 2011 04:17 schreef Kiqy het volgende:
voelen jullie je ook belachelijk dat je om 4.15 uur aan het luisteren bent naar het slecht te verstane gefluister van mensen die je niet echt kent (ik wel!)
2 dagen geleden een grote ruzie hier over gehad met m'n vrouwquote:Op zondag 17 april 2011 04:17 schreef Kiqy het volgende:
voelen jullie je ook belachelijk dat je om 4.15 uur aan het luisteren bent naar het slecht te verstane gefluister van mensen die je niet echt kent (ik wel!)
hahahaha agossiequote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef bull1966 het volgende:
[..]
2 dagen geleden een grote ruzie hier over gehad met m'n vrouw
ze vond 17 uur per dag te veel
Heeft ze gelijk in toch?quote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef bull1966 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 04:17 schreef Kiqy het volgende:
Ik zou direct een ander zoeken als ik jou wasquote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja, dat maakt het iets minder erg he?quote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Haha een beetje, maar het feit dat ik niet de enige ben maakt het minder raar voor me haha
mijn man heeft het opgegeven er over te beginnen. Ach, nog een paar weken, dan ga ik weer op tijd naar bed!quote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja idd ik keeg de keuzequote:Op zondag 17 april 2011 04:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is het vervelende he, dat ze eigenlijk gelijk hebben...
Dan komt hij ook weer eens aan zijn trekkenquote:Op zondag 17 april 2011 04:20 schreef Kiqy het volgende:
[..]
mijn man heeft het opgegeven er over te beginnen. Ach, nog een paar weken, dan ga ik weer op tijd naar bed!
Dus nu zit je met je laptop alleen in bed?quote:Op zondag 17 april 2011 04:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja idd ik keeg de keuze
de labtop eruit of zij
wie weet!quote:Op zondag 17 april 2011 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan komt hij ook weer eens aan zijn trekken
Toch wel aan de ketting hé?quote:Op zondag 17 april 2011 04:23 schreef bull1966 het volgende:
ja en zij zit in de bijkeuken samen met de hond te janken LOL
trustequote:Op zondag 17 april 2011 04:25 schreef chufi het volgende:
[..]
wtf weer de Telegraaf, maar goed ze heeft het vandaag weer bewezen ....'
Laters mensen
zit je vrouw weer naast je?quote:Op zondag 17 april 2011 04:24 schreef bull1966 het volgende:
ik heb m'n headset op want door dat gejank kan ik het gefluister niet goed horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |