quote:Op zondag 17 april 2011 02:51 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel zeggen als je niet weet hoe mijn avond verlopen is
Koel, welke server?quote:Op zondag 17 april 2011 03:03 schreef Equites het volgende:
Poeh heb me weer flink vermaakt hier op zolder. We hebben de 3e attempt op baas 8 gedaan. 12 wipes tot nu toe, maar we gaan nog ff door tot een uur of 6 dus moet lukken.
Je weet toch wel dat TS die persoon is die hij zelf omschrijft?quote:Op zondag 17 april 2011 03:08 schreef Splutje het volgende:
Voor 3 uur thuis zijn van uitgaanWat een party zal dat geweest zijn
Jaedenar ouwe.quote:
Schuldigquote:Op zondag 17 april 2011 04:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Uitgaan en dan voor 5 uur thuis zijn.
Bavaria-drinker...daar komt dit soort onzin meestal van.quote:Op zondag 17 april 2011 02:49 schreef fonsoy het volgende:
Ik heb lekker gezopen en ik ben nu net thuis. Even informeren hoeveel fokkers er de avond op hun zolderkamer hebben doorgebracht![]()
En je vindt het raar dat je geen vrienden hebt?quote:Op zondag 17 april 2011 04:24 schreef OnCraintDégun het volgende:
Wat een kkmongolen hier. Denken dat het aantal biertjes of de tijd van thuiskomst bepaalt hoe leuk je avond was.
quote:Op zondag 17 april 2011 06:09 schreef Joran-Joran het volgende:
How do you call two Mexicans playing basketball?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |