Ja? ik hoor geen gesmak.quote:
ja ergerlijk, had graag Gerard - Laura verder geluisterd.quote:Op zondag 17 april 2011 02:44 schreef afca_oc het volgende:
en moet die camera nou weer op jo en flip![]()
JAA ik ook!!!quote:Op zondag 17 april 2011 02:44 schreef Ifa het volgende:
[..]
ja ergerlijk, had graag Gerard - Laura verder geluisterd.
is hij dat dan?quote:Op zondag 17 april 2011 02:40 schreef NenaLois het volgende:
weet sharon nu dat segrado officieel van haar is?
Valt wel meequote:Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef Recce het volgende:
Gerard is hamburgers aan het verbranden, zo te zien.
denk het ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 02:45 schreef akveor het volgende:
Gaat um vannacht natuurlijk niet meer worden tussen Joannaen Flip
quote:Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Je kan merken dat Servio gewend is zijn benen hoog in de lucht te houden. zeker veel geoefend? lol
Yup, maar wie zou de Eggie Egberts BB6 dan worden? Alex is al weg.quote:
Ja ik ook...quote:Op zondag 17 april 2011 02:47 schreef Mylene het volgende:
Ik krijg nu toch meer de indruk dat Joanna als een hondje achter Philip aan loopt. Hunkerend om te kroelen en naar kusjes.
Ohw ze zoenden? Ik dacht dat ze gewoon lagenquote:Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef Niki.P het volgende:
J & P kunnen een stuk stiller zoenen dan A & L
ze zei gister al dat ze hem wequote:Op zondag 17 april 2011 02:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is hij dat dan?
sharon woont nog thuis lijkt me dat haar ouders daar dan ook iets over te vertellen hebben ...
quote:Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Je kan merken dat Servio gewend is zijn benen hoog in de lucht te houden. zeker veel geoefend? lol
Mee eens.quote:Op zondag 17 april 2011 02:47 schreef Mylene het volgende:
Ik krijg nu toch meer de indruk dat Joanna als een hondje achter Philip aan loopt. Hunkerend om te kroelen en naar kusjes.
Yep dakloos hequote:Op zondag 17 april 2011 02:47 schreef Mylene het volgende:
Ja die ziet d'r hele story line naar de sodemietert gaan...quote:Op zondag 17 april 2011 02:47 schreef Mylene het volgende:
Ach, ze kunnen Alex er wel even voor invliegen natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 02:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, maar wie zou de Eggie Egberts BB6 dan worden? Alex is al weg.
ja dat snap ik ,ik zou hem ook zo willen hebben nu woon ik gelukkig opmezelfquote:Op zondag 17 april 2011 02:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze zei gister al dat ze hem wel echt mee naar huis wil nemen
Ja, klopt, ze wil continue bevestiging dat hij haar leuk vindt.quote:Op zondag 17 april 2011 02:47 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 02:49 schreef chufi het volgende:
Mo en Flip kunnen elkaar 1 ding niet verwijten dat ze geen vieze voeten hebben
Goed idee, kan ie ter verwerking Laura uit het (huwelijks)bootje donderen.quote:Op zondag 17 april 2011 02:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen Alex er wel even voor invliegen natuurlijk.
hahaquote:Op zondag 17 april 2011 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spermavio weet dat hij goed is in presenteren. HUH?!?!?!?!?!?!!?
Nou dat heeft hij vanavond wel ....... NOT!!!! .... bewezen.
Mee eensquote:Op zondag 17 april 2011 02:50 schreef NenaLois het volgende:
Ik wil gerard zien!!!
ik vind het hamburgers bakken van hem nog interessantere dan de beelden wat we nu zien
hoe kom jij daaraan?quote:Op zondag 17 april 2011 02:51 schreef akveor het volgende:
Tussenshotje van de hamburgers... geen paniek.
Alles voor de kijkcijfers natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 02:52 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt het zijn 4 weken en geeft een kus. Joanna wil echt seks?
volgens my fluisterde joanna iets in de trend van kan niet wachten totdat we alleen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 02:52 schreef Mylene het volgende:
Vanmiddag zei ze nog dat ze pas over 10 weken misschien seks met hem ging hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 02:52 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 02:53 schreef chufi het volgende:
Wie heeft er nu weer geplast?
[ afbeelding ]
En dan geven ze de hond de schuld
quote:
Ja, klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 02:54 schreef Recce het volgende:
Laura is wel lief met het beestje, geloof ik.
joanna liegt dat ze barstquote:Op zondag 17 april 2011 02:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze nog dat ze pas over 10 weken misschien seks met hem ging hebben
Ze denken dat ze maar één pup wilden, maar bleek dat er genoeg geld ingezameld was voor 13 pups.quote:
Of poepen.quote:Op zondag 17 april 2011 02:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik snap 1 ding niet :als dat hondje steeds op dat kunstgras piest kun je daar toch niet meer opliggen ?
INDD!!!!quote:Op zondag 17 april 2011 02:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik snap 1 ding niet :als dat hondje steeds op dat kunstgras piest kun je daar toch niet meer opliggen ?
quote:Op zondag 17 april 2011 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze denken dat ze maar één pup wilden, maar bleek dat er genoeg geld ingezameld was voor 13 pups.
Die komen morgen het huis in en die hoor je nu op de achtergrond.
het was een tussenshotje.. op de streamquote:Op zondag 17 april 2011 02:54 schreef NenaLois het volgende:
[..]
?
aan de foto bedoel ikKun jij gerard nu wel zien? heb jij een speciale cam?
Kunstgras heeft toch ook openingen? Anders zou regen ook niet weglopen.quote:Op zondag 17 april 2011 02:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ow ok thnx voor de opheldering!quote:Op zondag 17 april 2011 02:56 schreef akveor het volgende:
[..]
het was een tussenshotje.. op de stream
Moet ie aan wennen.quote:Op zondag 17 april 2011 02:56 schreef Coos het volgende:
Ik snap alleen niet dat dat beest nu plots aan een lijntje moet lopen. Hij kan toch nergens heen.
Helemaal mee eens!!quote:Op zondag 17 april 2011 02:57 schreef Day het volgende:
Kijk, die zijn de Jo-momenten die ik niet uit kan staan. Gaat ze Mo zitten voeren!
Ik heb echt moeite om naar haar te luisteren. Verkeerde intonatie bij de situatie.quote:
Jah hoor heb haar al meerdere keren vandaag over hem horen hebben, en ze draagt nu ook weer zijn trui...quote:
ja terwijl die al half in coma ligt ,maar nee als flip buikpijn heeft moet iedereen stil zijnquote:Op zondag 17 april 2011 02:57 schreef Day het volgende:
Kijk, die zijn de Jo-momenten die ik niet uit kan staan. Gaat ze Mo zitten voeren!
ja echt belachelijk,quote:Op zondag 17 april 2011 02:57 schreef Day het volgende:
Verpest de sfeer, ook met haar doodddoeners enzo.quote:Op zondag 17 april 2011 02:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite om naar haar te luisteren. Verkeerde intonatie bij de situatie.
jaaah: ze zouden haar daar NU mee moeten confronteren!!!quote:Op zondag 17 april 2011 02:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja terwijl die al half in coma ligt ,maar nee als flip buikpijn heeft moet iedereen stil zijn
Ja, ik vind het ook echt een vagina-mevrouw, vanaf de eerste dagquote:Op zondag 17 april 2011 02:57 schreef Day het volgende:
Ze wil dat zij (wijst naar de mannen) naar bed gaan en dat zij wint ....quote:Op zondag 17 april 2011 02:59 schreef liqrich het volgende:
mo gaat weer over nomineren beginnen hoor jezus
quote:Op zondag 17 april 2011 03:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat hondje op laura's bed pist hahaha
En weekend en weinig liggen vandaag, maar wel zo laat dat ik toch ook bijna horizontaal gaquote:
Een soort van bakvissen humor. En daarbij juist erg ouwelijke.quote:Op zondag 17 april 2011 02:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Verpest de sfeer, ook met haar doodddoeners enzo.
en bij de inspreekfilmpjes ook altijd zo overdreven goedgemutstquote:Op zondag 17 april 2011 03:02 schreef NenaLois het volgende:
Servio reageert ook altijd zo overdreven op autoriteit (in dit geval De Stem)
(''oooooow jee sorry'')
haha jaaquote:Op zondag 17 april 2011 03:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Een soort van bakvissen humor. En daarbij juist erg ouwelijke.
Alsof mensen een bevestiging als bijv. 'verstandig' nodig hebben.
hahaquote:Op zondag 17 april 2011 03:04 schreef Coos het volgende:
Hondje liep net langs bed van Mo. Zou eigenlijk bij Mo op bed moeten gaan slapen en dat als Mo zich dan omdraaid en denkt dat het Maik is. Per ongeluk tongen met het hondje.
Ik loop 's zomers ook veel op blote voeten. Alleen was ik wel voordat ik ga slapen.quote:Op zondag 17 april 2011 03:02 schreef afca_oc het volgende:
Het is toch best wel ranzig dat zovelen op blote voeten lopen zeg
1x per jaar mag ze opblijvenquote:Op zondag 17 april 2011 03:04 schreef markvanrinsum het volgende:
moet ze niet slapen??
[ afbeelding ]
jaaa, echt schandalig dat niemand dat daar doet... iedere nacht met zwarte voeten in bed... jaksquote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ik loop 's zomers ook veel op blote voeten. Alleen was ik wel voordat ik ga slapen.
een boterham met Jip&Janneke hagelslagquote:Op zondag 17 april 2011 03:07 schreef NenaLois het volgende:
wat eet laura snachts? een vette hap? of een boterham met hagelslag?
quote:Op zondag 17 april 2011 03:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een boterham met Jip&Janneke hagelslag
Speciaal geimporteerdquote:Op zondag 17 april 2011 03:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een boterham met Jip&Janneke hagelslag
Ze hebben hem toch allemaal al door...quote:Op zondag 17 april 2011 03:08 schreef Day het volgende:
Servio ziet in dat het geen zin heeft om nep te doen en zegt: ik ben blij dat ik weer effe terug mocht.
quote:Op zondag 17 april 2011 03:08 schreef Day het volgende:
Servio ziet in dat het geen zin heeft om nep te doen en zegt: ik ben blij dat ik weer effe terug mocht.
quote:Op zondag 17 april 2011 03:11 schreef NenaLois het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.... Val bijna om hier....
Truste allemaal!![]()
![]()
Ach, echt nuttige informatie is het niet. Wel leuk voor de toehoorders.quote:Op zondag 17 april 2011 03:12 schreef Day het volgende:
Servio loopt nu helemaal leeg met informatie.
B nochesquote:Op zondag 17 april 2011 03:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel plezier nog.Ciao.
* ruudpuntenel *is er even weg van.
Ruudjequote:Op zondag 17 april 2011 03:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel plezier nog.Ciao.
En daar zat ik op te wachten dus. Moet toegeven heeft veel geleerd buiten het huis, door naar zichzelf te kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 03:12 schreef Day het volgende:
Servio loopt nu helemaal leeg met informatie.
quote:Op zondag 17 april 2011 03:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel plezier nog.Ciao.
Jaaaah!!quote:Op zondag 17 april 2011 03:21 schreef afca_oc het volgende:
Ik ben er over uit dat Segredo moet winnen
Omdat het kanquote:Op zondag 17 april 2011 03:22 schreef Recce het volgende:
Waarom heeft Sharon zo vaak die verlepte badjas aan?
3e nacht op rij!quote:Op zondag 17 april 2011 03:23 schreef b_engeltje het volgende:
liggen jo en philip (bas) in een bed?
want die dekens liggen niet stil foei foei
Ik hoorder der volgens mij alleen maar zeggen dat ze het gezellig vond vanavond en dat ie lief was...quote:
quote:
En ze vroeg of flip de karaoke LEUK vond.quote:Op zondag 17 april 2011 03:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoorder der volgens mij alleen maar zeggen dat ze het gezellig vond vanavond en dat ie lief was...
Er zit nog net geen hamsterwieltje in.quote:Op zondag 17 april 2011 03:27 schreef HiDiHo het volgende:
Een hond in een kooitje.....blijf het raar vinden
Kan wel, als je hem daarvoor goed traint.quote:Op zondag 17 april 2011 03:27 schreef HiDiHo het volgende:
Nee precies...of een krabpaalquote:
Ja duh....das met mensen ook zo, zeker als ze de sleutel niet hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 03:28 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Kan wel, als je hem daarvoor goed traint.
het is de enige correcte manierquote:Op zondag 17 april 2011 03:27 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 03:30 schreef afca_oc het volgende:
Geer in zijn uppie in de mannenslaapkamer ofniet?
Yepquote:Op zondag 17 april 2011 03:30 schreef afca_oc het volgende:
Geer in zijn uppie in de mannenslaapkamer ofniet?
Mee eens,met zoveel labiele mensenquote:Op zondag 17 april 2011 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is gewoon dierenmishandeling![]()
Dat beest hoort daar niet
Dat ookquote:
dan kan hij zichzelf *ophangen* door het draaien van de riemquote:Op zondag 17 april 2011 03:32 schreef missmistreated het volgende:
gewoon in een mand en riem aan de mand.....
In een asiel zit ie 24/7 in zon hok.. Nu alleen als is moet slapen ...quote:Op zondag 17 april 2011 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is gewoon dierenmishandeling![]()
Dat beest hoort daar niet
Volgens mij leggen ze er een kleed overheen..quote:Op zondag 17 april 2011 03:33 schreef Recce het volgende:
Ze doen toch wel het licht uit waar dat beest slaapt?
quote:Op zondag 17 april 2011 03:34 schreef afca_oc het volgende:
Mooi moment om te gaan slapen
Goedenacht nog
Een asiel heeft wel ff meer ruimte....dit hok is gewoon te klein voor een hond, een cavia misschienquote:Op zondag 17 april 2011 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
In een asiel zit ie 24/7 in zon hok.. Nu alleen als is moet slapen ...
Zoiet van een bedstee
nee dat dus niet ,dus dat is een min punt een dikke deken eroverheen zou pup denk meer rust bieden ,en leert hij licht uit= slapenquote:Op zondag 17 april 2011 03:33 schreef Recce het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 03:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij leggen ze er een kleed overheen..
Hoeft helemaal niet in een hok, kan gewoon ook in de mand. Moet je gewoon zorgen dat er niets ligt om in te bijten.Maar ja, zo'n hok, is voor mensen die niet willen opruimenquote:Op zondag 17 april 2011 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
In een asiel zit ie 24/7 in zon hok.. Nu alleen als is moet slapen ...
Zoiet van een bedstee
Nog niet misschien een ideequote:Op zondag 17 april 2011 03:33 schreef Recce het volgende:
dat hok is toch best groot?quote:Op zondag 17 april 2011 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een asiel heeft wel ff meer ruimte....dit hok is gewoon te klein voor een hond, een cavia misschien
loop jij in je bed de marathon dan ?quote:Op zondag 17 april 2011 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een asiel heeft wel ff meer ruimte....dit hok is gewoon te klein voor een hond, een cavia misschien
Misschien was ie op straat wel beter af.quote:Op zondag 17 april 2011 03:30 schreef Ifa het volgende:
Die hond wil zijn 24 uur aanvragen en zij sluiten hem op....
het zal wel nodig zijn omdat ie daar zit....daarom zeg ik, hij hoort daar niet.quote:Op zondag 17 april 2011 03:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
loop jij in je bed de marathon dan ?
die bench is zijn bed ,dara hoeft hij maar een ding te doen ...slapen
en onzindelijk gedrag dan ,smorgens lekker met je blote pootjes in een smeuige ...quote:Op zondag 17 april 2011 03:35 schreef Mita het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet in een hok, kan gewoon ook in de mand. Moet je gewoon zorgen dat er niets ligt om in te bijten.Maar ja, zo'n hok, is voor mensen die niet willen opruimen
Ik heb dit soort hokken wel vaker langs zien komen voor honden, maaar anders is het bridgets schuld... had ze maar meer geld moeten vragenquote:
Dat hoef je met een puppy niet te doen... lost laten 's nachts... dan is 's ochtends heel je inboedel naar de *piep*quote:Op zondag 17 april 2011 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
het zal wel nodig zijn omdat ie daar zit....daarom zeg ik, hij hoort daar niet.
Normaal gaat een hond gewoon los en vanzelf in zijn mand om te slapen.
nee hoor .als je een hond koopt bij een fokker (een rashond) krijg je ook het advies een bench aan te schaffen en het beestje daar in te doen,is heel normaalquote:Op zondag 17 april 2011 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onzin. Hoe deden ze het dan toen die binches er niet waren. Opvoeden heet dat, kunnen al veel mensen met hun kinderen niet. Doe je toch ook niet in een hokquote:Op zondag 17 april 2011 03:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en onzindelijk gedrag dan ,smorgens lekker met je blote pootjes in een smeuige ...
inprincipe ,maar puppy's hebben het wel eens mis ,bevuilt ene hond (kat ook) zijn eigen bed niet
dus zal hij als het goed is nu niet *wild* poepen en plassen ,en netjes wachten tot de eesrte die hem eruit laat om zijn behoefte te doen
quote:
Is dat zo? Heb zelf geen huisdieren, maar wel een aantal vrienden waarvan de honden ook in zo'n bench slapen.quote:Op zondag 17 april 2011 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als ze volwassen zijn ,zindelijk zijn ,en comando zit af of plaats weten ,ja ,maar dat kan ene puppie nog nietquote:Op zondag 17 april 2011 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 03:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
laat psv maar gelijk spelen dan is ajax kampioen
![]()
![]()
En bij nog meer mensenquote:Op zondag 17 april 2011 03:41 schreef bull1966 het volgende:
hoe minder aandacht ie krijgt hoe sneller dit aandachtvragen gedaan is
hadden ze eigenlijk bij JoJo ook moeten doen
benches zijn er al jaren ....quote:Op zondag 17 april 2011 03:39 schreef Mita het volgende:
[..]
Onzin. Hoe deden ze het dan toen die binches er niet waren. Opvoeden heet dat, kunnen al veel mensen met hun kinderen niet. Doe je toch ook niet in een hok
Zo zou het met babys ook moeten ...quote:Op zondag 17 april 2011 03:41 schreef bull1966 het volgende:
hoe minder aandacht ie krijgt hoe sneller dit aandachtvragen gedaan is
hadden ze eigenlijk bij JoJo ook moeten doen
is gebeurdquote:Op zondag 17 april 2011 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
Toch maar beter los denk ik dan....gewoon uitlaten voordat je gaat slapen....mja
Ach, lukt prima zonder bench hoor. Ik denk alleen niet dat het in het Secret Story huis zou gaan.quote:Op zondag 17 april 2011 03:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
benches zijn er al jaren ....
absoluut geen onzin, ben zelf een katte fokker ,maar een van me vrienden fokt honden ,het word ook door rasverenigingen voorgeschreven (die had je ook niet vroeger) de wet van de hond is tegenwoordig iets aangescherpt dan vroeger
mee eens ,maar als je er natoe gaat .leer je hem dat het blaffen poepen piepen gedrag word beloond met aandacht ,want krijg je dan een hond die dit altijd gaat doen als hij aandacht wiltquote:Op zondag 17 april 2011 03:42 schreef little_me het volgende:
de camera staat toch op die hond dat zien ze daar toch laten ze hem nu de hele nacht in die schijt liggen vind dat echt schandalig
quote:Op zondag 17 april 2011 03:44 schreef Day het volgende:
Over naar stream 1: Jo eist dat flip haar goed vast moeten houden. Flip: je bent wel veeleisend, hč?
ik heb ook een hond gewoon opruimen geen aandacht geven en weer verder gaanquote:Op zondag 17 april 2011 03:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mee eens ,maar als je er natoe gaat .leer je hem dat het blaffen poepen piepen gedrag word beloond met aandacht ,want krijg je dan een hond die dit altijd gaat doen als hij aandacht wilt
kinderen gehad ,je hebt ook van die leuke huilbaby's die de hele nacht zodra je ze in de wieg legt aan huilen.quote:
Nog eens, dat moet je ook doen. Maar niet in een hokquote:Op zondag 17 april 2011 03:45 schreef Hatseflats89 het volgende:
Pfff ik weet nog toen mijn hond klein was... Brak echt m'n hart als hij zo blafte en huilde... Maar je moet toch doorzetten anders verpest je hem echt...
Hij zat bij ons in ons bijhok (wel opgesloten maar wel veel ruimte) maar zo'n bench is niet voor niets goed gekeurd dus daar is echt niks mis mee...quote:Op zondag 17 april 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Nog eens, dat moet je ook doen. Maar niet in een hok
zodra hij je ziet heeft hij toch aandachtquote:Op zondag 17 april 2011 03:45 schreef little_me het volgende:
[..]
ik heb ook een hond gewoon opruimen geen aandacht geven en weer verder gaan
nee lekker in de stront laten liggenquote:Op zondag 17 april 2011 03:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zodra hij je ziet heeft hij toch aandacht
dus *als ik piep kom je*
Je bent eraan begonnen, en dan moet je het ook afmaken. En daar gaat veel tijd in zitten. En dat is het probleem.quote:Op zondag 17 april 2011 03:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kinderen gehad ,je hebt ook van die leuke huilbaby's die de hele nacht zodra je ze in de wieg legt aan huilen.
ook bij baby;s word er gezegd wel gaan kijken of er niets aan de hand is ,maar er niet uithalen en bij je in bed leggen ,want dan kunnen ze nooit meer in hun eigen bedje/wiegje
Het geblaf staat op stream 1 inderdaad harder dan stream 4.quote:Op zondag 17 april 2011 03:47 schreef chufi het volgende:
Ja maar kunnen ze dat geluid niet filteren ?? We kunnenJoFlip niet verstaan
Precies, je wilt echt geen Mo of Jo als hond.quote:Op zondag 17 april 2011 03:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zodra hij je ziet heeft hij toch aandacht
dus *als ik piep kom je*
zelfde principe baby in zijn eigen bed hond in eigen bed/bechquote:Op zondag 17 april 2011 03:48 schreef Mita het volgende:
[..]
Je bent eraan begonnen, en dan moet je het ook afmaken. En daar gaat veel tijd in zitten. En dat is het probleem.
He-le-maal stukquote:Op zondag 17 april 2011 03:49 schreef Ifa het volgende:
[..]
Precies, je wilt echt geen Mo of Jo als hond.
je hoort als ouder of er iets is of dat het gewoon aandacht isquote:Op zondag 17 april 2011 03:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kinderen gehad ,je hebt ook van die leuke huilbaby's die de hele nacht zodra je ze in de wieg legt aan huilen.
ook bij baby;s word er gezegd wel gaan kijken of er niets aan de hand is ,maar er niet uithalen en bij je in bed leggen ,want dan kunnen ze nooit meer in hun eigen bedje/wiegje
Ze vraagt ook elke paar minuten om een kus.. nou ja zegt gewoon Kus eigenlijk valt dat onder vragen..quote:Op zondag 17 april 2011 03:48 schreef Day het volgende:
[..]
Het geblaf staat op stream 1 inderdaad harder dan stream 4.
Ik hoor wel weer de eis dat hij haar vast moet houden.
Dat bedoel ik, maar niet in zo,n binchquote:Op zondag 17 april 2011 03:49 schreef bull1966 het volgende:
m'n ex vond het zielig en heeft eens een pup naast het bed in een doos gelegd
als ze niet met een arm in de doos bleef ging dat beest piepen en janken
en bleef daar mee bezig
na een paar dagen dat beest gewoon in de schuur zodat we 'm niet hoorde en na een week ofzo in de bijkeuken
al met al een paar weken geduurd voordat ie rustig was s'nachts
beter om 'm twee of drie dagen alleen te laten janken en daarna weet ie dat dat geen zin heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |