Ja? ik hoor geen gesmak.quote:
ja ergerlijk, had graag Gerard - Laura verder geluisterd.quote:Op zondag 17 april 2011 02:44 schreef afca_oc het volgende:
en moet die camera nou weer op jo en flip![]()
JAA ik ook!!!quote:Op zondag 17 april 2011 02:44 schreef Ifa het volgende:
[..]
ja ergerlijk, had graag Gerard - Laura verder geluisterd.
is hij dat dan?quote:Op zondag 17 april 2011 02:40 schreef NenaLois het volgende:
weet sharon nu dat segrado officieel van haar is?
Valt wel meequote:Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef Recce het volgende:
Gerard is hamburgers aan het verbranden, zo te zien.
denk het ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 02:45 schreef akveor het volgende:
Gaat um vannacht natuurlijk niet meer worden tussen Joannaen Flip
quote:Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Je kan merken dat Servio gewend is zijn benen hoog in de lucht te houden. zeker veel geoefend? lol
Yup, maar wie zou de Eggie Egberts BB6 dan worden? Alex is al weg.quote:
Ja ik ook...quote:Op zondag 17 april 2011 02:47 schreef Mylene het volgende:
Ik krijg nu toch meer de indruk dat Joanna als een hondje achter Philip aan loopt. Hunkerend om te kroelen en naar kusjes.
Ohw ze zoenden? Ik dacht dat ze gewoon lagenquote:Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef Niki.P het volgende:
J & P kunnen een stuk stiller zoenen dan A & L
ze zei gister al dat ze hem wequote:Op zondag 17 april 2011 02:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is hij dat dan?
sharon woont nog thuis lijkt me dat haar ouders daar dan ook iets over te vertellen hebben ...
quote:Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Je kan merken dat Servio gewend is zijn benen hoog in de lucht te houden. zeker veel geoefend? lol
Mee eens.quote:Op zondag 17 april 2011 02:47 schreef Mylene het volgende:
Ik krijg nu toch meer de indruk dat Joanna als een hondje achter Philip aan loopt. Hunkerend om te kroelen en naar kusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |