bij mij zit aangegeven waar de batterij zit. Muck dreigt er wel eens mee.quote:Op zondag 17 april 2011 07:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nog niet zo geavanceerd als jij. Ouder model he.
Vanaf half 8 of zo. Daarvoor half wakker.quote:Op zondag 17 april 2011 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
huh... Ha net gequote en gepost kom ik in myats terecht
Maar mart je hoeft het niet nu op de zoeken hoor, ben je al lang wakker??
7:10 hier. En mocht meteen de wc schoonmakenquote:Op zondag 17 april 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf half 8 of zo. Daarvoor half wakker.
heb jij geen programma om die shit te achterhalen bij wie ook?quote:Op zondag 17 april 2011 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet uit mijn hoofd, maar misschien kan ik het in mijn laptop nog zien.
Ik benoemde dat bewust niet om haar niet op ideeën te brengen. Te laat dusquote:Op zondag 17 april 2011 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij mij zit aangegeven waar de batterij zit. Muck dreigt er wel eens mee.
ja best lekker. Nu F1 kijken op BBC, eerst voorbeschouwing uiteraard. En u dan?quote:Op zondag 17 april 2011 08:13 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen..
* Barretje80 zal geen vraag stellen over de MyAT
iedereen lekker geslapen?
mogguh meisjequote:Op zondag 17 april 2011 08:13 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen..
* Barretje80 zal geen vraag stellen over de MyAT
iedereen lekker geslapen?
en hoe was de meet gister? of is ie nog vandaag ?
je kent haar toch?quote:Op zondag 17 april 2011 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik benoemde dat bewust niet om haar niet op ideeën te brengen. Te laat dus.
ALWEER F1??quote:Op zondag 17 april 2011 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja best lekker. Nu F1 kijken op BBC, eerst voorbeschouwing uiteraard. En u dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Oh is het weer zo vroeg, hoelaat is de start??quote:Op zondag 17 april 2011 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja best lekker. Nu F1 kijken op BBC, eerst voorbeschouwing uiteraard. En u dan?
Nee, ik ben niet zo'n handige hacker als wok.quote:Op zondag 17 april 2011 08:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb jij geen programma om die shit te achterhalen bij wie ook?
ik heb die tools ook ergens hoor. Maar handig? dat denken vele ivm mijn werk maar dat is niet zo.quote:Op zondag 17 april 2011 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n handige hacker als wok.
9:00quote:Op zondag 17 april 2011 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh is het weer zo vroeg, hoelaat is de start??
quote:Op zondag 17 april 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh meisjedie is vandaag ook nog half
quote:Op zondag 17 april 2011 08:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ALWEER F1??je lijkt Muck wel. Die wou gistermiddag nog wisselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
ach.. ik heb niet echt een idee wie of WAT ik persee moet wisselen..quote:Op zondag 17 april 2011 08:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
je lijkt Muck wel. Die wou gistermiddag nog wisselen
Ja, eerst kijken hoe ze het kan schuppen of op andere wijze slopenquote:
Ik vond dit menu vorige keer ook al geslaagdquote:trouwens goede menu-keus voor vrijdag
soms is het back to back vooral na maleisie naar china toe en italie belgie geloof ikquote:Op zondag 17 april 2011 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. ik heb niet echt een idee wie of WAT ik persee moet wisselen..
maar..IETS
ik dacht dat de F1 om de week was, of is het alweer 2 weken geleden?
LOLquote:Op zondag 17 april 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, eerst kijken hoe ze het kan schuppen of op andere wijze slopen.
nu eet ik ook mee, mag dat?quote:[..]
Ik vond dit menu vorige keer ook al geslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |