Mee eens. haar oren steken er teveel uit zo.quote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef Stability het volgende:
laura moet haar haar helemaal niet zo truttig opsteken...gewoon los laten hangen..met die oren
Zou de stem dan eindelijk FOK lezen en Jo minder voortrekken??quote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
de meeste vann haar nummers waren weggehaald door de stem vandaar dat ze zo baalt
jaquote:Op zondag 17 april 2011 01:14 schreef Stability het volgende:
jo en flip zitten weer buiten,,,horen ze er niet bij te zijn>
Ze mogen niet fluisteren, dus dan maar aan de andere kant van het huis gaan zitten..quote:Op zondag 17 april 2011 01:14 schreef Stability het volgende:
jo en flip zitten weer buiten,,,horen ze er niet bij te zijn>
ja heel sneaky inddquote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze mogen niet fluisteren, dus dan maar aan de andere kant van het huis gaan zitten..
ja daarom om de 10 minuten een nieuwe cosquote:Op zondag 17 april 2011 01:14 schreef akveor het volgende:
Waar is iedereen? Iedereen is um gewoon gesmeerd![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Applaus voor de Soa Sisters!
[ afbeelding ]
here tooquote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef RobbieBoy het volgende:
Mijn favo nummer word nu verkracht door Gerard. Sharon zingt nog best wel goed
Die zingt alsof er een tsunami op d'r af komtquote:
Die ouders zijn sadisten om niets aan die oren te doenquote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef Stability het volgende:
laura moet haar haar helemaal niet zo truttig opsteken...gewoon los laten hangen..met die oren
Owwww, heeft Monique het van jou gekregen?quote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Applaus voor de Soa Sisters!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zingt alsof er een tsunami op d'r af komt
quote:Op zondag 17 april 2011 01:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
nog ff en mo staat in er blote fluit te dansen
nou, dat hadden ze meteen moeten laten rechtzetten toen ze nog klein wasquote:Op zondag 17 april 2011 01:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die ouders zijn sadisten om niets aan die oren te doen
Flap Flap
Ach, ze heeft maar 10 nummers toegewezen gekregen. We hoeven er nog maar een stuk of zes uit te zitten...quote:Op zondag 17 april 2011 01:16 schreef Injetta het volgende:
Luitjes ik haak af.. Ik heb geen zin meer in die Sharonshow.....
Tja is nu lastig nu Lau 2 meter 10 is...............quote:Op zondag 17 april 2011 01:17 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, dat hadden ze meteen moeten laten rechtzetten toen ze nog klein was
Sharon had het niet over 'ons'..quote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja daarom om de 10 minuten een nieuwe cos
Al zovele zaterdagavonden niet genomen omdat Dennis weer breezer-sletjes aan het kopen was ...quote:Op zondag 17 april 2011 01:17 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Jo is zich aan het opwarmen op Flip.
Een postnatale abortus was pas echt rechtzetten geweestquote:Op zondag 17 april 2011 01:17 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, dat hadden ze meteen moeten laten rechtzetten toen ze nog klein was
quote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef Injetta het volgende:
Trusten allemaal... ik lees die 100 Cossen morgen wel......![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 01:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ze heeft maar 10 nummers toegewezen gekregen. We hoeven er nog maar een stuk of zes uit te zitten...
dan gaat ze er maar bij liggen, ze doet toch al niet andersquote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Tja is nu lastig nu Lau 2 meter 10 is...............![]()
![]()
![]()
![]()
daarom ga ik naar clubsquote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Je zal met zo'n sloerie's in een club staan
Ohwwwwwwquote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een postnatale abortus was pas echt rechtzetten geweest
Ja omdat ze bijna niet heeft gezongenquote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef akveor het volgende:
Nou het eerste nummer wat redelijk aan te horen was met Sharon.
[quote]quote:
Ik irriteer me niet snel, maar sommige opmerkingen kunnen echt niet door de beugelquote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een postnatale abortus was pas echt rechtzetten geweest
quote:Op zondag 17 april 2011 01:21 schreef Psychecn het volgende:
K zou mezelf moeten beschermen................
Pas al gedroomd dat ik een geheime relatie met Maik had en Mo mocht er absoluut niet achter komen.
Kwam ze met een auto op me af rijden.........DRAMA.....
Dan was "mannen van de radio" zeker ook niks voor jou? Daar komt deze quote namelijk uit. Radio3 dus met jouw belasting gesubsidieerd :pquote:Op zondag 17 april 2011 01:20 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik irriteer me niet snel, maar sommige opmerkingen kunnen echt niet door de beugel
kan ze samen met laura mee naar de kerkquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 01:21 schreef Psychecn het volgende:
K zou mezelf moeten beschermen................
Pas al gedroomd dat ik een geheime relatie met Maik had en Mo mocht er absoluut niet achter komen.
Kwam ze met een auto op me af rijden.........DRAMA.....
Juist dus heel dat gefuck van der is ook al fakequote:Op zondag 17 april 2011 01:20 schreef Stability het volgende:
flauwe kul dat laura niks durft...ze durft wel aan een missverkiezing mee te doen
quote:
ja en de vader van Laura met zijn ronniesquote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef Stability het volgende:
[..]
kan ze samen met laura mee naar de kerk
Niet echt humorvol inderdaadquote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dan was "mannen van de radio" zeker ook niks voor jij? Daar komt deze quote namelijk uit. Radio3 dus met jouw belasting gesubsidieerd :p
Dacht ik ook net maar durfde het niet te typenquote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef Stability het volgende:
kan het bijna niet uit mn strotje krijgen, maar ik denk dat stervio nog het beste kan zingen van het hele spul
Nope en ik denk ook niet dat die nog zal komenquote:
hahaha ik weet echt niet wat ronnie tober schoenen zijn hahaha zal ook wel iets moois zijnquote:Op zondag 17 april 2011 01:23 schreef Freule het volgende:
[..]
ja en de vader van Laura met zijn ronnies
ik ben stoer he?quote:Op zondag 17 april 2011 01:23 schreef md89 het volgende:
[..]
Dacht ik ook net maar durfde het niet te typen
Heeft ze gefucked dan? Dat mocht ze toch niet van de ouders van het kinderdagverblijf, waar ze werkt?quote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Juist dus heel dat gefuck van der is ook al fake
[..]
en zo is dat
over 4 weken vind je haar zeker in de kerkquote:Op zondag 17 april 2011 01:21 schreef K_L het volgende:
Ik wil Lau eens horen en dan niet als achtergrondkoordje
Tja.....SV taferelenquote:Op zondag 17 april 2011 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope en ik denk ook niet dat die nog zal komen
Ze kunnen de goede knopjes niet vinden..quote:Op zondag 17 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:
De redactie faalt weer. Waarom zulke lange pauzes?
nee, ze heeft gevoeld, en hem toen laten barstenquote:Op zondag 17 april 2011 01:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Heeft ze gefucked dan? Dat mocht ze toch niet van de ouders van het kinderdagverblijf, waar ze werkt?
Beter jezelf erheen toveren en MO verwijderenquote:Op zondag 17 april 2011 01:24 schreef Toverheks het volgende:
vond het leuk maar dit gaat vervelen dat wachten.......ben aan streamverslag bezig maar steeds dat wachten tot het volgende nummertje vind ik maar niks, wie wil er ff naar portugal bellen dat toverheks niet zoveel geduld meer heeft
Jah ze zoude het vaker moeten doen!quote:Op zondag 17 april 2011 01:25 schreef iBenny het volgende:
Geef die mensen een microfoon en ze gaan los
Heb er geen telefoonnummer van. Via Twitter dan maar?quote:Op zondag 17 april 2011 01:24 schreef Toverheks het volgende:
vond het leuk maar dit gaat vervelen dat wachten.......ben aan streamverslag bezig maar steeds dat wachten tot het volgende nummertje vind ik maar niks, wie wil er ff naar portugal bellen dat toverheks niet zoveel geduld meer heeft
Idd. Hun zullen wel aan het falen zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 01:25 schreef little_me het volgende:
vind die pauzes tussendoor echt saai en storend
quote:Op zondag 17 april 2011 01:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Heeft ze gefucked dan? Dat mocht ze toch niet van de ouders van het kinderdagverblijf, waar ze werkt?
tja...zo vaak krijgen we de kans niet, dus.....quote:
die zal ik er persoonlijk zo graag uittrekken en dan aan die blonde haren van haar, plemp haar in het eerste de beste bushokje die ik tegen komtquote:Op zondag 17 april 2011 01:25 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Beter jezelf erheen toveren en MO verwijderen
quote:Op zondag 17 april 2011 01:24 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 01:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
over 4 weken vind je haar zeker in de kerk
ja twitter maar ff voor mequote:Op zondag 17 april 2011 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb er geen telefoonnummer van. Via Twitter dan maar?
quote:Op zondag 17 april 2011 01:26 schreef Stability het volgende:
ja waarom durfde laura dan wel naar die missverkiezing? daar beoordelen ze je op je uiterlijk, iedereen let op elke beweging van je , elke uitdrukking....en hier...in portugal is madame fake overal bang voor????? kom nou zeg, ik heb die griet allang door. een achterbaksere komt er niet
kijk die rare ongecontroleerde bewegingen dan...doet ze het er nou om????quote:
De week van de verbroedering!quote:Op zondag 17 april 2011 01:27 schreef iBenny het volgende:
Jo en Gerard zingen een duet? Wat gebeurt er?!
Jo is dronken + een aandachtsjunkie ?quote:Op zondag 17 april 2011 01:27 schreef iBenny het volgende:
Niet kijken , de ergenis wordt met de dag erger als ik haar ziequote:Op zondag 17 april 2011 01:28 schreef Stability het volgende:
[..]
kijk die rare ongecontroleerde bewegingen dan...doet ze het er nou om????
Dat laatste valt vanavond ontzettend mee hoorquote:Op zondag 17 april 2011 01:28 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Jo is dronken + een aandachtsjunkie ?
ronniesquote:Op zondag 17 april 2011 01:23 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ik weet echt niet wat ronnie tober schoenen zijn hahaha zal ook wel iets moois zijn
aangepaste schoenen van 40 cm hoog met veters???
ze maakt zich volkomen belachelijk met die rare bewegingen hahahaquote:Op zondag 17 april 2011 01:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niet kijken , de ergenis wordt met de dag erger als ik haar zie
Dat is meer Mo...quote:Op zondag 17 april 2011 01:28 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Jo is dronken + een aandachtsjunkie ?
whaaaaaaahahahahaha wat errrug !quote:
Betty Bitch bedacht d'r eigen ineens dat ze nog niet zoveel cameramomentjes had gehad en drong zich, zoals gebruikelijk, weer eens op.quote:Op zondag 17 april 2011 01:27 schreef iBenny het volgende:
Vindt het nog steeds grappig dat Jo en Geer iedereen probeerde wijs te maken dat ze getrouwd warenquote:Op zondag 17 april 2011 01:29 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Komen hierna de week van de seks, en de week van het huwelijk?
En ze keek er nog wel het meest tegenop.quote:
Ach, ze doet gewoon gezellig mee.quote:Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Betty Bitch bedacht d'r eigen ineens dat ze nog niet zoveel cameramomentjes had gehad en drong zich, zoals gebruikelijk, weer eens op.
Jo noemt hem Bas, want dan alleen zoent Flip met Jo.quote:Op zondag 17 april 2011 01:31 schreef sjampoeh het volgende:
waarom noemt iedereen hem bas ?????????????????
Nou, ze wou heel graag met Gerard een duet zingen. En ze heeft geen eigen nrs gekregen van de stem, dus ze pakte even d'r momentje. Ik vond het leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Betty Bitch bedacht d'r eigen ineens dat ze nog niet zoveel cameramomentjes had gehad en drong zich, zoals gebruikelijk, weer eens op.
lau glijdt op alles wat een broek draagt (ook zonder broek)quote:
ja ik zag het net ook....schrok er ook een beetje vanquote:
echt niet, kga zo in bed tv kijken , doe ik altijdquote:Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar we blijven wakker tot ze allemaal liggen te slapen
we moeten toch watquote:Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar we blijven wakker tot ze allemaal liggen te slapen
ik ook ! voluit !!quote:Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef RobbieBoy het volgende:
iemand hier die ook aan het meezingen is? of ben ik de enige malloot die dat nu doet?
Rode kruisje rechts bovenquote:Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef Psychecn het volgende:
[..]
shhhtttttt.............k moet nog nuttige dingen doen morge...
Gebeurt er nooit op zondag...quote:Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef afca_oc het volgende:
[..]
we moeten toch wat![]()
dit betekent toch dat er morgen helemaal geen flikker gebeurt
absoluut ! en dan kan ze gelijk naar de kerkquote:Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef TimeJumper het volgende:
Dit kapsel zou Lijzige Laura ook goed staan
[ afbeelding ]
me too, maar eerst nog effe wat kanenquote:Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef Stability het volgende:
[..]
echt niet, kga zo in bed tv kijken , doe ik altijd
NU nog???quote:Op zondag 17 april 2011 01:35 schreef Noelle06 het volgende:
Bas met Mo, dan ga ik even wat frituren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |