Yeah ino... maar ik geef mensen niet zo snel op... moet toch iets van een redelijke situatie te vinden zijn....quote:Op zondag 17 april 2011 13:38 schreef Vultarian het volgende:
Je kunt die psiegiejater beter gewoon negeren bazb, zoals al lang wordt gezegd hij is niks meer dan een troll die alleen maar probeert reakties te trekken. Het heeft geen zin er mee in discussie te gaan.
geen idee, het is erg rustig geweest hier vandaag zo te zienquote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef superkokje het volgende:
hey![]()
![]()
er is leven inde SC![]()
Waar is iedereen
In de COSquote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef superkokje het volgende:
hey![]()
![]()
er is leven inde SC![]()
Waar is iedereen
KAsn ook niet anders, toen ik opstond, lagen jij en Mary er niet inquote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geen idee, het is erg rustig geweest hier vandaag zo te zien
dan ben je achterlijk vroeg opgestaanquote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
KAsn ook niet anders, toen ik opstond, lagen jij en Mary er niet in![]()
bedoel net in.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan ben je achterlijk vroeg opgestaan![]()
ben je hoe dan ook erg vroeg uit je bed gevallenquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
bedoel net in.
Wat 1 letter al kan doen![]()
was om 0900 uur op de zaak , moet een uur rijden, dus vul maar inquote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben je hoe dan ook erg vroeg uit je bed gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |