Yeah ino... maar ik geef mensen niet zo snel op... moet toch iets van een redelijke situatie te vinden zijn....quote:Op zondag 17 april 2011 13:38 schreef Vultarian het volgende:
Je kunt die psiegiejater beter gewoon negeren bazb, zoals al lang wordt gezegd hij is niks meer dan een troll die alleen maar probeert reakties te trekken. Het heeft geen zin er mee in discussie te gaan.
geen idee, het is erg rustig geweest hier vandaag zo te zienquote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef superkokje het volgende:
hey![]()
![]()
er is leven inde SC![]()
Waar is iedereen
In de COSquote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef superkokje het volgende:
hey![]()
![]()
er is leven inde SC![]()
Waar is iedereen
KAsn ook niet anders, toen ik opstond, lagen jij en Mary er niet inquote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geen idee, het is erg rustig geweest hier vandaag zo te zien
dan ben je achterlijk vroeg opgestaanquote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
KAsn ook niet anders, toen ik opstond, lagen jij en Mary er niet in![]()
bedoel net in.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan ben je achterlijk vroeg opgestaan![]()
ben je hoe dan ook erg vroeg uit je bed gevallenquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
bedoel net in.
Wat 1 letter al kan doen![]()
was om 0900 uur op de zaak , moet een uur rijden, dus vul maar inquote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben je hoe dan ook erg vroeg uit je bed gevallen
Wat een lui beestquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Vultarian het volgende:
mary probeert nog steeds om wakker te worden denk ik, die is de hele dag nog niet geweest volgens mij
Was er vannacht tot half 5 ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
niki![]()
![]()
![]()
Hoe vroeg was je er weer bij vandaag, zag dat je om 3.30 nog aanj het posten was
Nee inderdaad!! tot 8 uur niet op FOK! dat gebeurt Mary ook niet vaakquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Vultarian het volgende:
mary probeert nog steeds om wakker te worden denk ik, die is de hele dag nog niet geweest volgens mij
Das een korte nacht, Schiet al lekker op naar plek 1quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Was er vannacht tot half 5 ofzovanochtend pas om 11 uur!!!
Nee hoor die hoop heb ik al lang opgegeven sta nu op 13 ook leukquote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Das een korte nacht, Schiet al lekker op naar plek 1
Als je zulke dagen maakt als gister gaat het snelquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee hoor die hoop heb ik al lang opgegeven sta nu op 13 ook leuk!
nou ik was van de tuin aan het genieten, het is nu hard aan het afkoelen, deur dicht , haard aan, tis weer gezelligquote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef superkokje het volgende:
hey![]()
![]()
er is leven inde SC![]()
Waar is iedereen
De 16e tot nu ruim 700 postsquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee hoor die hoop heb ik al lang opgegeven sta nu op 13 ook leuk!
Pietquote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
nou ik was van de tuin aan het genieten, het is nu hard aan het afkoelen, deur dicht , haard aan, tis weer gezellig![]()
Avond allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Vultarian het volgende:
quote:
Kan bestquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
was er om 10 uur uit, en om half een in Artis, daarna op een terrasje gecrashed, en vervolgens uit eten met een vriendin, en ik kon toch moeilijk het toetje en de koffie overslaan omdat ik hier naar toe moest
quote:
pff had best gekundquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
was er om 10 uur uit, en om half een in Artis, daarna op een terrasje gecrashed, en vervolgens uit eten met een vriendin, en ik kon toch moeilijk het toetje en de koffie overslaan omdat ik hier naar toe moest
Gek he als je zon nachtbraker bentquote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zag vanochtend dat ik ongemerkt over de 5000 posts heen gegaan ben. Ik heb geen leven meer
En jij maar denken dat je het weekend nog wel zou overleven zonder er over heen te gaanquote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zag vanochtend dat ik ongemerkt over de 5000 posts heen gegaan ben. Ik heb geen leven meer
heeeeeel gezellig!! En erg laat. Dus vandaag eerst lekker uitgeslapen, daarna kwam er eigenlijk onverwacht best wat visite aangewaaid hier (we zijn een soort zoete inval met mooi weer meestal), dus dat liep uit op BBQ-en, het laatste volk is net weg, en de puinhoop is weer opgeruimd. Dus een gezellig weekend gehad, ik kan weer zeggen dat ik een leven hebquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 april 2011 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heeeeeel gezellig!! En erg laat. Dus vandaag eerst lekker uitgeslapen, daarna kwam er eigenlijk onverwacht best wat visite aangewaaid hier (we zijn een soort zoete inval met mooi weer meestal), dus dat liep uit op BBQ-en, het laatste volk is net weg, en de puinhoop is weer opgeruimd. Dus een gezellig weekend gehad, ik kan weer zeggen dat ik een leven heb![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En jij maar denken dat je het weekend nog wel zou overleven zonder er over heen te gaan
quote:Op zondag 17 april 2011 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heeeeeel gezellig!! En erg laat. Dus vandaag eerst lekker uitgeslapen, daarna kwam er eigenlijk onverwacht best wat visite aangewaaid hier (we zijn een soort zoete inval met mooi weer meestal), dus dat liep uit op BBQ-en, het laatste volk is net weg, en de puinhoop is weer opgeruimd. Dus een gezellig weekend gehad, ik kan weer zeggen dat ik een leven heb![]()
![]()
komt vanzelf goed johquote:
Leukquote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
komt vanzelf goed joh.
Komend weekend heb ik ook weer een leven.
Mijn dochters hebben een prijs gewonnen, een dagje Movie Park Germany, inclusief vervoer, eten en overnachting voor 4 personen, dus ben ik er zaterdag en zondag overdag ook weer niet
lueke prijsquote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
komt vanzelf goed joh.
Komend weekend heb ik ook weer een leven.
Mijn dochters hebben een prijs gewonnen, een dagje Movie Park Germany, inclusief vervoer, eten en overnachting voor 4 personen, dus ben ik er zaterdag en zondag overdag ook weer niet
quote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leukeh niet dat je er niet bent maar dat ze die prijs gewonnen hebben
![]()
Haaai Ceetje!!quote:Op zondag 17 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoi Mary, hoi NIki, Hoi Vultarian, Hoi Kokkie
![]()
![]()
Hoi Bazb... nog niet echt geloof ikquote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef bazb het volgende:
hallllloooooo!!! wordt er nog een beetje gezwamd???
valt mij nu pas opquote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef bazb het volgende:
He bazb gezellig dat je er weer bent, wat heb je vandaag voor lekkersquote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef bazb het volgende:
'k zal straks uitzending gemist moeten kijken... in de gids staat iets over koken voor bejaarden bedoel je dat?quote:
erg sterk gevonden hoorquote:
Wat zal ik vandaag eens maken? Appel-kruimel-taart?quote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
He bazb gezellig dat je er weer bent, wat heb je vandaag voor lekkers
yep, Die man heeft medicijnen gestudeerd en heeft pas op latere leeftijd om laten scholen tot kok.m Als hij geweten had hoe mooi het vak is, was hij nooit aan medicijnen studie begonnenquote:Op zondag 17 april 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'k zal straks uitzending gemist moeten kijken... in de gids staat iets over koken voor bejaarden bedoel je dat?
quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef bazb het volgende:
[..]
Wat zal ik vandaag eens maken? Appel-kruimel-taart?
klinkt goedquote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef bazb het volgende:
[..]
Wat zal ik vandaag eens maken? Appel-kruimel-taart?
Hahaha, ja maar die is niet in een half uurtje klaarquote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker, die kan je tenminste wel direct uit de oven eten
hij is goed he, gelukkig had ik het nummer al handmatig aangepastquote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
huh, wat lees ik nu![]()
kunnen er geen 4 cossen tegelijk meer worden gemaakt![]()
![]()
![]()
lol, wat een uitvinding![]()
zet ik vaste de harde wenerquote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef bazb het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar die is niet in een half uurtje klaar
Ik ga wel alvast appels schillen...
knap om op latere leeftijd zo'n ommezwaai te maken. Ik ga morgen wel ff kijken, ben nu nieuwsgierig geworden.quote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, Die man heeft medicijnen gestudeerd en heeft pas op latere leeftijd om laten scholen tot kok.m Als hij geweten had hoe mooi het vak is, was hij nooit aan medicijnen studie begonnen
staan al in het water hierquote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef bazb het volgende:
[..]Nog iemand anders die de rozijnen laat wellen?
jij bent snelquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij bent snel![]()
heb je vaker gedaan denk ik
eeeeh, ik ben niet zo goed in taarten bakkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef bazb het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet schillen hoor! Leg nog maar ff afgedekt in de KK...
jij hebt een zwaar weekend gehad Ceetje. Vandaag meg je uitrustenquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeh, ik ben niet zo goed in taarten bakken, maar wel heul goed in opeten, ook goed?
Tuurlijk... je kan ook het kruimeldeeg rullen... dat kan je wel... Of de spingvorm invetten....quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeh, ik ben niet zo goed in taarten bakken, maar wel heul goed in opeten, ook goed?
quote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef bazb het volgende:
heul zwaar wiekentquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij hebt een zwaar weekend gehad Ceetje. Vandaag meg je uitrusten![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heul zwaar wiekentben intussen nog bezig de BBQ schoon te maken, altijd zo'n rotkwarwei
![]()
iemand misschien nog in voor een bakkie koffie? Ben aan het zetten.......
kruimeldeeg is geruld en de springvorm is ingevet. Kan alleen de bijpassende plaatjes niet vindenquote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef bazb het volgende:
[..]
Tuurlijk... je kan ook het kruimeldeeg rullen... dat kan je wel... Of de spingvorm invetten....
lekker, wel genoeg zetten voor bij de appeltaartquote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heul zwaar wiekentben intussen nog bezig de BBQ schoon te maken, altijd zo'n rotkwarwei
![]()
iemand misschien nog in voor een bakkie koffie? Ben aan het zetten.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |