quote:
rare medebewoners heb je als die dat soort dingen proberenquote:Op zondag 17 april 2011 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hm... ja ik heb begrepen dat ze 't nog doen als ze net niet door de wc zijn gespoeld
ok, het klonk vrij blondquote:Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
al sinds geboorte brunette en (met een paar highlights)
wel handig hoor..... minder poetsen op al die afstandsbedieningen hoor....quote:Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
rare medebewoners heb je als die dat soort dingen proberen
Slaap lekker Bol.... kusjequote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef bollokus het volgende:
hey mensen, slaap wel allemaal komt vandaag nog wel ff checken![]()
![]()
![]()
![]()
moet ineens denken aan die bank van sylvia uit de serie the nanny ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel handig hoor..... minder poetsen op al die afstandsbedieningen hoor....begin ik nu een luie autochtoon te worden?
Niets is wat het lijktquote:
truste bolquote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef bollokus het volgende:
hey mensen, slaap wel allemaal komt vandaag nog wel ff checken![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op zondag 17 april 2011 02:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet ineens denken aan die bank van sylvia uit de serie the nanny ofzo
die bank he, wil jou natuurlijk niet met haar vergelijkenquote:
't is je geradenquote:Op zondag 17 april 2011 02:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die bank he, wil jou natuurlijk niet met haar vergelijken
IBenny zonder TTquote:
Zoiets ja... flauw hequote:Op zondag 17 april 2011 02:10 schreef Vultarian het volgende:
die wilde heeeel graag de snelste zijn en dacht ik vul later wel een TT in?
quote:
die heeft nog niet door dat Lapo niet meer uitmaaktquote:Op zondag 17 april 2011 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
LS is terug.... lekker posten over een gesloten topic om lapo te krijgen
LS wel... die is wel weer ff op de regeltjes gewezen.... Ibenny opende TTquote:Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die heeft nog niet door dat Lapo niet meer uitmaakt
ik zit metallica nummers in bluegrass stijl te luisteren (banjo's), ook erg grappigquote:Op zondag 17 april 2011 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
En bollo's lijstjes klinken nog steeds zuiverder dan wat ze op de streams produceren
Ook op spotify? bluegrass... dude ik heb in de VS gewoond .... that's down country therequote:Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zit metallica nummers in bluegrass stijl te luisteren (banjo's), ook erg grappig
op grooveshark, maar zullen ook wel op spotify staan, band heet Iron Horsequote:Op zondag 17 april 2011 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook op spotify? bluegrass... dude ik heb in de VS gewoond .... that's down country there
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |