doe je nou zomaar ineens een markje?quote:Op zondag 17 april 2011 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de rest van de wereld hoeft toch niet te weten dat ik meer van een SC typje ben dan van de snelle COS
quote:Op zondag 17 april 2011 01:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doe je nou zomaar ineens een markje?![]()
LOL!quote:Op zondag 17 april 2011 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
die is nieuw hier in de SC en houden we er in.... een Markje
"Komt hier ook in ene weer ff uit de COS opduikenquote:
je haalt de woorden uit mijn mond... ben nog even een nieuwe telefoon uitzoeknquote:Op zondag 17 april 2011 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
Nog een laatste HJtje en peukje Bollo?
[ afbeelding ]
ik ben voor de blauwe bes gegaan.... maar weet nog niet of die waterdicht isquote:Op zondag 17 april 2011 01:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond... ben nog even een nieuwe telefoon uitzoekn
deze moet je nemenquote:Op zondag 17 april 2011 01:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
LG Optimus 2x speedquote:Op zondag 17 april 2011 01:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ik kom toch geregeld langs...quote:Op zondag 17 april 2011 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"Komt hier ook in ene weer ff uit de COS opduiken
ik zie deze wel zittenquote:Op zondag 17 april 2011 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben voor de blauwe bes gegaan.... maar weet nog niet of die waterdicht is
hoef je niet op te laden, gewoon aanslingeren aan de zijkantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:
die kan niet zwemmenquote:
Misschien weer een domme opmerking van een stadsmuisje.... een volgende keer niet meer met je foon boven een waterbak hangenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien weer een domme opmerking van een stadsmuisje.... een volgende keer niet meer met je foon boven een waterbak hangen
ah... maar daar weet dit stadsmuisje wel een oplossing voor hoor.... geleerd van haar allochtone medebewoners..... in plastic folie wikkelen.... spreek en hoor gaatje doorprikken en je foon is wind, zand, vuil en water dichtquote:Op zondag 17 april 2011 01:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar als er geen water in komt komt er ook geen stof in en hij kan ook tegen een aardig stootje en dat is wel belangrijk voor mij
met gaatjes en dat waterdichtquote:Op zondag 17 april 2011 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ah... maar daar weet dit stadsmuisje wel een oplossing voor hoor.... geleerd van haar allochtone medebewoners..... in plastic folie wikkelen.... spreek en hoor gaatje doorprikken en je foon is wind, zand, vuil en water dicht
genius...quote:Op zondag 17 april 2011 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ah... maar daar weet dit stadsmuisje wel een oplossing voor hoor.... geleerd van haar allochtone medebewoners..... in plastic folie wikkelen.... spreek en hoor gaatje doorprikken en je foon is wind, zand, vuil en water dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |