quote:
rare medebewoners heb je als die dat soort dingen proberenquote:Op zondag 17 april 2011 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hm... ja ik heb begrepen dat ze 't nog doen als ze net niet door de wc zijn gespoeld
ok, het klonk vrij blondquote:Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
al sinds geboorte brunette en (met een paar highlights)
wel handig hoor..... minder poetsen op al die afstandsbedieningen hoor....quote:Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
rare medebewoners heb je als die dat soort dingen proberen
Slaap lekker Bol.... kusjequote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef bollokus het volgende:
hey mensen, slaap wel allemaal komt vandaag nog wel ff checken![]()
![]()
![]()
![]()
moet ineens denken aan die bank van sylvia uit de serie the nanny ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel handig hoor..... minder poetsen op al die afstandsbedieningen hoor....begin ik nu een luie autochtoon te worden?
Niets is wat het lijktquote:
truste bolquote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef bollokus het volgende:
hey mensen, slaap wel allemaal komt vandaag nog wel ff checken![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op zondag 17 april 2011 02:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet ineens denken aan die bank van sylvia uit de serie the nanny ofzo
die bank he, wil jou natuurlijk niet met haar vergelijkenquote:
't is je geradenquote:Op zondag 17 april 2011 02:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die bank he, wil jou natuurlijk niet met haar vergelijken
IBenny zonder TTquote:
Zoiets ja... flauw hequote:Op zondag 17 april 2011 02:10 schreef Vultarian het volgende:
die wilde heeeel graag de snelste zijn en dacht ik vul later wel een TT in?
quote:
die heeft nog niet door dat Lapo niet meer uitmaaktquote:Op zondag 17 april 2011 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
LS is terug.... lekker posten over een gesloten topic om lapo te krijgen
LS wel... die is wel weer ff op de regeltjes gewezen.... Ibenny opende TTquote:Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die heeft nog niet door dat Lapo niet meer uitmaakt
ik zit metallica nummers in bluegrass stijl te luisteren (banjo's), ook erg grappigquote:Op zondag 17 april 2011 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
En bollo's lijstjes klinken nog steeds zuiverder dan wat ze op de streams produceren
Ook op spotify? bluegrass... dude ik heb in de VS gewoond .... that's down country therequote:Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zit metallica nummers in bluegrass stijl te luisteren (banjo's), ook erg grappig
op grooveshark, maar zullen ook wel op spotify staan, band heet Iron Horsequote:Op zondag 17 april 2011 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook op spotify? bluegrass... dude ik heb in de VS gewoond .... that's down country there
gevonden gaaf.... Nothing Else Mattersquote:Op zondag 17 april 2011 02:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
op grooveshark, maar zullen ook wel op spotify staan, band heet Iron Horse
ik moet nog kijken wat de abo's kosten. Irriteer mij altijd mateloos aan reclames en ook nu weer heb ik de neiging om snel mij cc te pakken om die te omzijlenquote:Op zondag 17 april 2011 02:23 schreef Vultarian het volgende:
als je zo'n abo neemt bij spotify kun eje ook muziek downloaden? ik wil dit echt wel hebben
ik ook nog niet hoor.... denk dat ik het wel ga nemen..quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 02:29 schreef Vultarian het volgende:
ze hebben ook een Fade to Bluegrass 2 zie ik, staan allebei wel op usenet maar meer dan 400 dagen geleden gepost dat is wel beetje lang geleden, moet ik andere server zoeken
hoeft niet hoor, heb net gratis accountje bij tweaknews aangevraagd die zeggen 800 dagen retentie te hebben dus dat gaat helemaal goedkomenquote:Op zondag 17 april 2011 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
usenet
da's lang geleden voor mij.... wil je dat ik weer eens de spelonken in duik
der bestaat ook nog steeds iets als 'the vault's"quote:Op zondag 17 april 2011 02:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, heb net gratis accountje bij tweaknews aangevraagd die zeggen 800 dagen retentie te hebben dus dat gaat helemaal goedkomen
goed nummer ja, kan me helemaal voorstellen dat dat lekker aankomen isquote:Op zondag 17 april 2011 02:35 schreef MaryMouse het volgende:
we hadden het eerder vandaag over tornades e.d. mijn eerste dag in de USA en ik was net op weg naar mijn huis werd ik dus aan de kant gezet door de politie van wege de tornado. In het benzine station waar ik shelter zocht zong een *politiek correct Amerikaan van Afrikaanse Afkomst* een lied "Georgia". Na een paar uur kwam ik eindelijk bij mijn nieuwe huis aan en *weer politiek correct een Amerikaan van Afrikaanse afkomst* verwelkomde mij in zijn huis (er was toen geen elektriciteit door de tornado) en bij de piano waarop zijn vrouw speelde zong hij
[ afbeelding ]
geloof mij een beter welkom in een nieuwe wereld en voor mij op dat moment angstige wereld kan je niet krijgen.
en dat is?quote:Op zondag 17 april 2011 02:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
der bestaat ook nog steeds iets als 'the vault's"
lekker aankomen.... jij staat een half uur op je benen te knikken naar een bliksem inslag.... ik werd meteen geconfronteerd met een Tornado, Atlanta Politie, shelter zoeken bij mensen die je niet kent, eindelijk bij je nieuwe huis aankomen, elektra niet werken....quote:Op zondag 17 april 2011 02:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
goed nummer ja, kan me helemaal voorstellen dat dat lekker aankomen is
quote:Op zondag 17 april 2011 02:42 schreef Vultarian het volgende:
tweakers is ook lekker modern, meld je je aan voor zo'n gratis proefaccountje gaan ze een brief, ja een brief, zo'n papieren ding verstuurd met de post, opsturen met de informatie![]()
ik heb geen idee, heb er al even niet meer gekekenquote:
hmm.. ja niet echt gezellig meer ze liggen al in het zwembadquote:Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef Vultarian het volgende:
valt mee geloof ik ze zijn pas op pagina 2 van nieuwe cos
zag net ook in een ooghoek hamburgers in een pan liggen bakkenquote:Op zondag 17 april 2011 02:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmm.. ja niet echt gezellig meer ze liggen al in het zwembad
Prachtig nummerquote:Op zondag 17 april 2011 02:35 schreef MaryMouse het volgende:
we hadden het eerder vandaag over tornades e.d. mijn eerste dag in de USA en ik was net op weg naar mijn huis werd ik dus aan de kant gezet door de politie van wege de tornado. In het benzine station waar ik shelter zocht zong een *politiek correct Amerikaan van Afrikaanse Afkomst* een lied "Georgia". Na een paar uur kwam ik eindelijk bij mijn nieuwe huis aan en *weer politiek correct een Amerikaan van Afrikaanse afkomst* verwelkomde mij in zijn huis (er was toen geen elektriciteit door de tornado) en bij de piano waarop zijn vrouw speelde zong hij
[ afbeelding ]
geloof mij een beter welkom in een nieuwe wereld en voor mij op dat moment angstige wereld kan je niet krijgen.
quote:Op zondag 17 april 2011 02:54 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Prachtig nummerHeb zelf in Georgia gewoond en ben regelmatig terug geweest. Heerlijk om dan dit soort nummers te horen
.
Conyers, greater Atlanta areaquote:Op zondag 17 april 2011 02:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar woonde jij... ik in Dunwoody (greater Atlanta area) of te wel Atlanta's suburbs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |