En zo is dat, respect voor Sharon (en dat voor een meid van 20)quote:Op zondag 17 april 2011 00:52 schreef Ireth het volgende:
Ze mag dan vals zingen, maar ze doet het wel! Ze staat niet te miepen als Lau dat ze het niet wilt...
Zei ik al eerder vanavond. Het Karim-ballonnetje was al direct doorgeprikt, Het zou SST sieren als ze hem nu terug brachten.quote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
Waarom Karim er niet bij nog![]()
Karim alleen op een zolder kamertje is toch niks voor hem.
In livetopics is het wel erg handigquote:Op zondag 17 april 2011 00:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je bent heel blij met de reeksen he (ik ook hoor!!!)
Welke van de 2 bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
OMG Kan die aandachtshoer niet uit huis en dan blijft Servio er maar in. Ze zit nu al klaar om haar tranen eruit te persen. Bah wat haat ik dat wijf!![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 00:57 schreef Mita het volgende:
Mo tegen Jo, ik kan echt wel opruimen, nee zegt Jo, dat kan je niet
boeiend gesprek op een partyyyyyyyquote:Op zondag 17 april 2011 00:57 schreef Mita het volgende:
ga lekker maffen danquote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik word een beetje moe van al die dubbele COSsen en het steeds weer voor de bok z'n kloten berichten posten in een topic dat dan weer gesloten wordt.
Als het goed is is dat probleem sinds vandaag opgelost door de 'open nieuw topic'-knopquote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik word een beetje moe van al die dubbele COSsen en het steeds weer voor de bok z'n kloten berichten posten in een topic dat dan weer gesloten wordt.
ja echt he! is nog niet eens zindelijk en luisterd al naar Geer en Sharon met zit en pootje .... die ga je vast nog zienquote:Op zondag 17 april 2011 00:50 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat een snoepje die Segredo alias Bunga.. !
Ik ook.quote:
Stagiaire die weer eens een verkeerd knopje heeft ingedrukt....quote:
Je meent hetquote:Op zondag 17 april 2011 00:57 schreef Mita het volgende:
Ik was de laatste en er stond dat ik een nieuwe moest openen, dus dat heb ik gedaan...quote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
en dan in de strot van Jo rammenquote:Op zondag 17 april 2011 00:57 schreef akveor het volgende:
Kan iemand Gerard die microfoon afpakken... fakking irritantos zeg...
quote:Op zondag 17 april 2011 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net de kermis, Nieuwe rrrronde Nieuwe Prrrijzen...
Zeker nog een betaversie dan, want ik heb het laatste uur al twee keer in een no-COS zitten postenquote:Op zondag 17 april 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het goed is is dat probleem sinds vandaag opgelost door de 'open nieuw topic'-knop
Zwieren en zwaaien,rondjes draaien.....tempooooooo hop hopquote:Op zondag 17 april 2011 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net de kermis, Nieuwe rrrronde Nieuwe Prrrijzen...
quote:Op zondag 17 april 2011 00:57 schreef akveor het volgende:
Kan iemand Gerard die microfoon afpakken... fakking irritantos zeg...
quote:
Jo vindtquote:
Ja...ik zag Gerard zingen....denk ik moet even kijkenquote:
Sorry heb het nooit echt gesnaptquote:Op zondag 17 april 2011 00:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
[..]
Jo vindt
Ik vind
Het is niet heel moeilijk, echt niet
Ja, dit krijg je dus als alles low budget moet. Alsido doet waarschijnlijk het geluid daarquote:
facking, facking shit, ik zweer het op mn moeder 100.000.000 procent dat ik baalquote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef Sonera het volgende:
Jo krijgt voor het eerst haar zin niet.. Das even wennen voor der
Such is Life, Deal with it.quote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar is de dragqueen?quote:
Das haar IQ, ze weet hoeveel ze gedronken heeft en rekent dat dan door in haar hoofd en dan wordt het vermenigvuldigd met factor 10...quote:
Denk eerder uit haar bekquote:Op zondag 17 april 2011 01:00 schreef Mita het volgende:
[..]
Die gaat nog op haar bek voor dat het morgenvroeg is
Je hebt helemaal gelijk...quote:
Uurtje?quote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef Noelle06 het volgende:
Mo echt alweer dronken?
Hoe laat zijn ze begonnen dan?
Yupquote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef Noelle06 het volgende:
Mo echt alweer dronken?
Hoe laat zijn ze begonnen dan?
vreselijk he, heeeul irritant . sharon kan er ook wat van trouwensquote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef Toverheks het volgende:
ik dacht dat Sharon kon blerren maar die monique echt wat een kutklotestem
O wat erg ? Ze gedraagd zich echt heel slecht.quote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Ze hebben iets van 2 uur geleden drank gekregen
quote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef Stability het volgende:
agressieve kop krijgt mo als ze gezopen heeft zeg
Gerard is bijna perfectquote:
moet je eens opletten als ze iemand roept...brrrrrr eng wijf als ze dronken isquote:
Ach Laura heeft toch niets te doen dus die gaat wel naar de gezeur luisterenquote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef Flow3r het volgende:
Het irriteert me dat Mo nu ineens Joanna claimt
Nee Mo ging er op zitten met dr dronken kopquote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef Verity het volgende:
ooow maakt Sharon de pup wakker..... beest heeft slaap nodig :/
echt staat nu al heel zacht maar duurt me nu te langquote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vreselijk he, heeeul irritant . sharon kan er ook wat van trouwens
En Flip en de rest!! Maar zeker Flip!!!quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Alleen geer mag dan de microfoon aanraken
Daar is weinig doorhebben bij. Hij heeft 3 weken de streams kunnen volgen, al zegt hij dat ie dat niet gedaan heeft. Yeah right;) Maar hij mag helaas op straffe van 10000 euro niets zeggen. Jammer, hij had van mij wel ff de relnicht mogen uithangenquote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Voordat Mo begon met haar 1ste nummer zei Servio; en hier is onze grote ster-actrice..Hij heeft haar goed door en daarom moet hij haar niet
O nee hoor, ik heb haar al heeeeeeeel lang door. Ik had het over het te veel gezopen-randje.quote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat heeft ze bij jou lang vol gehouden...
quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef Nostalgist het volgende:
Mo weet diep van binnen dat Maik nu met een vent aan het rotzooien is....
Ik vind Mo echt een mooie meid, maar wat er tussen die oortjes zit moet vervangen wordenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo luistert toch niet laura ,ze is nu geil en wil nu neukeeeeeeeeeeeee
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaik !!!quote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef Nostalgist het volgende:
Zo, die dwingende toon als Mo iemands roept...
O oke! Ik dacht al...quote:Op zondag 17 april 2011 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
O nee hoor, ik heb haar al heeeeeeeel lang door. Ik had het over het te veel gezopen-randje.
hahaha tactische miepquote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef Ifa het volgende:
Laura wil Monique troosten: "Maik is nou lekker aan het stappen".
quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef Ifa het volgende:
Laura wil Monique troosten: "Maik is nou lekker aan het stappen".
Yup, dat fragment zou ik wel als ring-tone willenquote:Op zondag 17 april 2011 01:05 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaik !!!
vind je haar mooi? ik vind alleen haar ogen mooiquote:Op zondag 17 april 2011 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind Mo echt een mooie meid, maar wat er tussen die oortjes zit moet vervangen worden
quote:Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsido heeft de goede DVD weer gevonden!!
wat ben jij gefocussed op Gerardquote:Op zondag 17 april 2011 01:01 schreef akveor het volgende:
Okay Gerard dat was ook jou laatste biertje...![]()
whahaquote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
zal ze wel zo'n glas hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahaha ze playbackt en kijk eens wat doet ze nu haar best...hahahahquote:
lag in een kabelgootjequote:Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog iemand die het hoort!quote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef bazb het volgende:
De klank van de stem van Sharon is goed.. beetje ademtechniekjes en het kan wel wat worden...
Sorry?quote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef bazb het volgende:
De klank van de stem van Sharon is goed.. beetje ademtechniekjes en het kan wel wat worden...
Goede klank?? Het klinkt nogal snerpend....quote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef bazb het volgende:
Nu de goede kabels er nog bij vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Njaquote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef Nostalgist het volgende:
Zelden zo'n irritant type als Mo meegemaakt in een RLS...
Dat is voor de balans hier enzo...quote:Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef snetje het volgende:
[..]
wat ben jij gefocussed op Gerardhet gaat haast jaloers ogen ..en zo ken ik je niet ...
er is nog geen enkele noot zuiver hoorquote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef bazb het volgende:
tis vreselijk bedoel je hahah ik vind het ook valsquote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Goede klank?? Het klinkt nogal snerpend....
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef bull1966 het volgende:
laura heeft dezefde blik in d'r ogen die konijnen ook hebben als ze in de koplampen van m'n auto kijken
Ja klopt, best wel lief.quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef shomila het volgende:
Al vind laura het zelf eng ze helpt nu toch Sharon.
laura heeft dezefde blik in d'r ogen die konijnen ook hebben als ze in de koplampen van m'n auto kijken
Whahahahhahahaha preciesquote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef bull1966 het volgende:
Alsido knopje?quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
die heeft de regie gewoon uitgedraaid
Ze heeft geen slechte stem, maar ze kiest ten eerste te moeilijk nummers uit en wil precies zo zingen als het origineel en dat gaat dus niet.quote:
Inderdaad super lief van der!!quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef shomila het volgende:
Tja ze kende Maik ook al zo lang en ze ziet hem nooit meer. Logisch dat ze hem zo mist.quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo jankt al ,mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
volgens mij klapt ze zo dubbel...quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jezus die gezichtsuitdrukking van laura
quote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef Nostalgist het volgende:
"My life is empty" en de camera op Mo....
Nou dattes dus..quote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft geen slechte stem, maar ze kiest ten eerste te moeilijk nummers uit en wil precies zo zingen als het origineel en dat gaat dus niet.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 17 april 2011 01:10 schreef Darklight het volgende:
hey ze jankt, dat was alweer een tijdje geleden
Ik hoor ook wel dat ze waarschijnlijk niet door de voorrondes zou kommen maar vergeleken met sommige andere is ze wel beter...quote:Op zondag 17 april 2011 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
En dan zijn er nog mensen die vinden dat Sharon wel goed kan zingen. Vandaar dat X Factor zo goed scoort dus.
almost evilquote:Op zondag 17 april 2011 01:10 schreef Stability het volgende:
ooh wat heeft mo een kwade dronk zeg....kijk haar gezicht eens agressief staan, niet normaal meer
de meeste vann haar nummers waren weggehaald door de stem vandaar dat ze zo baaltquote:
Net wat ik dachtquote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef Injetta het volgende:
Weer Sharon?? Is het de Sharonshow?
Ze zingen heel mooi samen precies even vals........
Dat dus, ze kan echt wel redelijk zingen.quote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoor ook wel dat ze waarschijnlijk niet door de voorrondes zou kommen maar vergeleken met sommige andere is ze wel beter...
+1quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef shomila het volgende:
waarom dan ?quote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Al haar nummers waren toch geschrapt ofzo...
Nee joh, niks mis met d'r oren. Leuk kapsel!quote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef Stability het volgende:
laura moet haar haar helemaal niet zo truttig opsteken...gewoon los laten hangen..met die oren
inderdaadquote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef Stability het volgende:
laura moet haar haar helemaal niet zo truttig opsteken...gewoon los laten hangen..met die oren
Ze zegt dat ze 30 is maar eigenlijk nog kind.quote:Op zondag 17 april 2011 01:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom toch zo'n kinderstemmetje ? DAMN !!
quote:Op zondag 17 april 2011 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die moet je aan de balie afleveren bij het penthouse. (Leisure Suit Larry I )
quote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef shomila het volgende:
Ik vind die ogen van Flip zo eng kan er niks aan doen.
Dat is haar stem, anders kan ze nietquote:Op zondag 17 april 2011 01:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom toch zo'n kinderstemmetje ? DAMN !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |