Ik kon hem niet plaatsten, omdat deze open was (IK had de lapoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
En wat is nu het voordeel dan?
Want ik zag staan 'koppel aan' en dan een nr, maar wat is nu de lol?
Ik snap er geen zak van
Nee hoor, probeer maar, er is er al 1 open dus het kan nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het knopje verdwijnt niet. Ik zou zo een nieuw topic kunnen posten.
Wat krijg je dan te zien?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kon hem niet plaatsten, omdat deze open was (IK had de lapo)
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, probeer maar, er is er al 1 open dus het kan niet
Probeer maarquote:
En dat telt nu niet meer omdat je topics kunt koppelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kon hem niet plaatsten, omdat deze open was (IK had de lapo)
Als je op Nieuw Deel klinkt koppelt ie automatisch zo te zien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ja geen idee. Je krijgt nu dus wel als je in het dichte topic op 'open nieuw deel' drukt een melding dat het niet kan want dat dit topic open is. Maar als je ze niet koppelt (dus gewoon de 'nieuw topic' knop gebruikt) kan je best meerdere topics tegelijk openen, je kan er gewoon maar 1 koppelen aan de reeks. Er kan er altijd maar eentje open zijn
Yep, dat idee had ik daarnet ook al.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat telt nu niet meer omdat je topics kunt koppelen.![]()
Degene die het snelste is opent het vervolgdeel. Naveh meer verwarring voer 2 slowchats!![]()
En heb ik nu werkelijk in een paar uur een heel topic gemist?
Ik vind het serieus bullshit dat degene met de Lapo niet meer het nieuwe topic opent hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat telt nu niet meer omdat je topics kunt koppelen.![]()
Degene die het snelste is opent het vervolgdeel. Naveh meer verwarring voer 2 slowchats!![]()
En heb ik nu werkelijk in een paar uur een heel topic gemist?
Ja, dat. Als je het onderdeel van de reeks maakt kan er maar eentje. Maar als je hem als willekeurig nieuw topic op dit forum opent dan is het gewoon een los topic. Maar moet je dus wel de OP en apart erin kopiëren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ja geen idee. Je krijgt nu dus wel als je in het dichte topic op 'open nieuw deel' drukt een melding dat het niet kan want dat dit topic open is. Maar als je ze niet koppelt (dus gewoon de 'nieuw topic' knop gebruikt) kan je best meerdere topics tegelijk openen, je kan er gewoon maar 1 koppelen aan de reeks. Er kan er altijd maar eentje open zijn
Moeten we deze hebben of: [SC] 44 - SHAZAM!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naveh meer verwarring voer 2 slowchats!![]()
Die mongolen had je toch alquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het serieus bullshit dat degene met de Lapo niet meer het nieuwe topic opent hoor
Ik vind het alleen handig dat er dan geen 2 meer tegelijk lopen, maar dit roept weer van die mongolen op die gaan knop-hunten
Klopt inderdaad, gaat dus alleen als je hem toevallig tegelijk opent.quote:
Is niet gekoppeld dus geen Eckte.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moeten we deze hebben of: [SC] 44 - SHAZAM!
Jajaja je bent gewoon bang dat je geen goeie TT's meer kan verzinnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het serieus bullshit dat degene met de Lapo niet meer het nieuwe topic opent hoor
Ik vind het alleen handig dat er dan geen 2 meer tegelijk lopen, maar dit roept weer van die mongolen op die gaan knop-hunten
Waar zie je dat uberhaupt? want buiten het extra veldje bij het openen van het topic zie ik er nog geen voordeel in ofzo?quote:
Waar zou die dan moeten staan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar zie je dat uberhaupt? want buiten het extra veldje bij het openen van het topic zie ik er nog geen voordeel in ofzo?
Ik mis hier een beetje de knop 'ga naar vorig deel', of in #42 de knop 'ga naar volgend deel'
Ja, en dat deden ze al, dat is waar, maar nu "moet" je dan in dat topic verder, en dat vind ik stomquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jajaja je bent gewoon bang dat je geen goeie TT's meer kan verzinnen![]()
Maar goed, je hebt wel een punt dat lui nu als een idioot op 'open nieuw deel' gaan rammen, maar ach zo is er altijd wel wat
En zonder die dingen is het imho nog een vrij nutteloze bedoening. Maar ik neem aan dat zoiets nog gaat komen? Want als het puur en alleen is om dubbele SC's ofzo te voorkomen is het nogal omslachtigquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar zie je dat uberhaupt? want buiten het extra veldje bij het openen van het topic zie ik er nog geen voordeel in ofzo?
Ik mis hier een beetje de knop 'ga naar vorig deel', of in #42 de knop 'ga naar volgend deel'
Het voordeel is dat vanaf nu de ESF SC's allemaal in je MyAt komen, ook als je er niet in gepost hebt, geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zei dat Ll te laat was, maar hij was een topic te vroeg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ingewikkeld allemaal, ik trek dat niet op dit punt hoor.
Ja maar dat wil ik heul nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het voordeel is dat vanaf nu de ESF SC's allemaal in je MyAt komen, ook als je er niet in gepost hebt, geloof ik
Maar dat is ook niet handig toch, ook als je er 1x in post?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het voordeel is dat vanaf nu de ESF SC's allemaal in je MyAt komen, ook als je er niet in gepost hebt, geloof ik
Nee, je hoeft niet meer op Volg Topic te drukken in delen van de SC, die staan nu allemaal in je MyAT voortaan geloof ik. Weet nog niet of ik daar blij mee benquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zonder die dingen is het imho nog een vrij nutteloze bedoening. Maar ik neem aan dat zoiets nog gaat komen? Want als het puur en alleen is om dubbele SC's ofzo te voorkomen is het nogal omslachtig
Dat dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik heul nietals ik op mn werk zit hoef ik echt niet alle SC's van die dag in mn MyAT te hebben
Dan staat er een getalletje in dat vakje met de melding 'koppel reeks aan topicnummer'quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zie je dan of ie gekoppeld is of niet?
We doelden meer op een functie waar je ook echt wat aan hebtquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan staat er een getalletje in dat vakje met de melding 'koppel reeks aan topicnummer'
Wie had de vorige al gekoppeld dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan staat er een getalletje in dat vakje met de melding 'koppel reeks aan topicnummer'
Ik heb de Redcat topics gekoppeld. En daar vind ik het wel handig voor. Kun je als user in één keer zien welke topics er zijn geweest en hoef ik ze niet per se meer in de OP erbij te plakken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zonder die dingen is het imho nog een vrij nutteloze bedoening. Maar ik neem aan dat zoiets nog gaat komen? Want als het puur en alleen is om dubbele SC's ofzo te voorkomen is het nogal omslachtig
Dat vraag ik me nu ook afquote:
Dat ging toen automatisch door "open nieuw deel" te doen, denk ikquote:
Dat gaat dus automatisch als je 'open nieuw deel' gebruikt. Doe je het handmatig heb je een vakje waar je een topic ID van het voorgaande deel in kan vullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |